Wie gaat er naar Zuid-Afrika begin 2011?

Hallo allemaal,

ik wil graag reizen door Zuid-Afrika in combinatie met vrijwilligerswerk voor een aantal maanden. Ik zou graag in contact komen met mensen, van ongeveer dezelfde leeftijd, die ook op reis gaan in deze periode en die misschien hetzelfde willen doen als ik.

Ik wil me wel aansluiten bij een organisatie die dergelijk reizen organiseert. Ik ben benieuwd wat jullie daarin al ondernomen hebben.

Even in het kort wat info over mezelf: Ik ben 22 jaar en studeer SPH in Nijmegen. Ik zit nu in mijn 3e jaar en ga mijn 4e jaar dus pas starten wanneer ik terug ben uit Afrika. Deze reis is de uitkomst van mijn stage nu. Ik heb 10 maanden stage gelopen en ben daarin mezelf goed tegen gekomen. Maar nog niet genoeg… Ik hoop in Afrika mezelf nog beter te leren kennen.

Als jullie nog meer info over mij en mijn plannen willen, dan hoor ik dat graag!

Groetjes, Hilde

Nog even een toevoeging…
Ik heb de site www.khaya.nl ontdekt… En dat bevalt me wel :biggrin:!!
Heeft iemand ervaring met deze organisatie??

X Hilde

He Hilde!

Ken toevallig een meisje die vrijwilligerswerk in Cambodja heeft gedaan.
Ze was er alleen heengegaan! Was erg zwaar…
Het is moeilijk communiceren met die mensen en de cultuur is natuurlijk heel anders. Ze verwachten van je dat je ze meer geeft dan je ze kunt geven. Natuurlijk ook een hebberige cultuur…
Maar wel verstandig om met meer te gaan lijkt me :)!
Leek mij op zich ook wel leuk, en heb er ook over nagedacht…
Kies nu toch om met een groepje te gaan reizen, en van alles te zien!

Groetjes!

Hi Hilde!

Ik wil eind dit jaar/begin volgend jaar 3 weken gaan rondreizen door Zuid-Afrika. Langer is voor mij, vanwege mijn werk, geen optie. Misschien zouden we samen kunnen reizen en kun jij daarna vrijwilligerswerk gaan doen.

Ow, ik ben 29 en heb de afgelopen jaren al wat reiservaring opgedaan. Ik ben niet heel erg weg van groepsreizen, zou voor Zuid-Afrika het liefst een fly&drive willen boeken. Nou, ik hoor graag van je als dit je aanspreekt!

Groetjes, Anneke

Hoi Anneke!

Dankjewel voor je berichtje! Ik heb de laatste tijd het een en ander uitgezocht en ik ben van plan om begin februari te gaan. Dus dat loopt niet gelijk met jou plannen!
Toch bedankt!

Groetjes, Hilde