**Mijn naam is Laura ik ben 19 jaar en woon in de buurt van Emmen. ** Omdat ik behalve Emmen ook de rest van de wereld wil zien reis ik HEEL graag. Ik ben in april terug van stage in Curacao en wil nu heel graag naar Zuid-Afrika. Omdat iedereen in mijn omgeving een opleiding volgt of geen zin heeft in avontuur probeer ik via deze weg enthousiaste en gezellige mensen te zoeken die mee willen. Ik had het plan om begin mei van Johannesburg een rondreis te maken naar Port Elizabeth. Daar een maand blijven om vrijwilligerswerk te doen en vervolgens doortrekken naar Kaapstad om van daaruit weer terug te gaan naar NL. Er staat nog helemaal niks vast dus er kan nog van alles veranderen!!
**Heb jij zin om samen met mij dit avontuur aan te gaan? Mail me dan snel!! **
hey!
ik (Linde, 18 jr) wil ook erg graag reizen naar een land wat verder weg. aangezien het vinden van een reisgenootje nog niet zo wil vlotten, vind ik het vinden daarvan belangrijker dan de bestemming. ik zat zelf te denken aan zuid amerika of zuid afrika. ik kan maximaal 3 weken tot een maand weg maar ben niet gebonden aan vakanties. ik weet niet hoe lang jij weg wil maar een maand vrijwilligerswerk is dus wat lastig. wanneer ga je nu op stage? ik ben er wel voor een aantal keer af te spreken om elkaar te leren kennen.
Groetjes :dag:
Ten eerst vind het best wel eng om via deze medium mensen te leren kennen maar ik dacht ik wil iets uitdagends doen in 2008. Ik wil nieuwe mensen ontmoeten wil verre reizen maken en waarom niet via wereldwijzer.nl. En het lijkt me ontzettend leuk om met een aantal mensen op vakantie te gaan en een leuke avontuur ervan te maken.
ben 23 jaar oud ben single ben niet echt op zoek wil gewoon een leuke zomer van maken iets uitdagends doen.
Mijn bedoeling is om rond juni, julie te vertrekken naar Zuid Afrika
Ik ga daar verlopig voor 2 jaar naartoe, heb via mij pa een huis
daar kunnen bemachtigen ben zoooo happy!!!
Mijn droom komt eidelijk uit, maar ben er wel jaren al mee bezig geweest!
Bloed, zweet en tranen.
Maargoed ik heb daar 3 slaapkamers en als er mensen zijn die het gezellig
vinden om een tijdje daar te logeren zijn ze van harte welkom
ik ben sinds een tijdje aan het zoeken naar vrijwilligers werk in Zuid-Afrika, om iets met dieren te gaan doen.
maar ik weet niet precies met welke organisatie en waar precies want ik kan nergens ervaringen van mensen vinden, ook lijk het me leuk om samen te gaan zodat je iemand hebt om mee te praten en je eigen ervaringen te mee te delen.