Hoi!
Half augustus ga ik 4 weken vrijwilligerswerk doen in Port Elisabeth. Ik ben al eerder in Zuid-Afrika geweest voor vrijwilligerswerk en wilde altijd nog een keer terug om daar een rondreis te maken. Nu ga ik dus weer vrijwilligerswerk doen en wil daarna langs de kust gaan reizen met de bazbus. Dit is een bus die op veel verschillende punten stopt en waar je kunt opstappen wanneer je wilt. Je koopt een ticket en kunt daarmee in- en uitstappen voor een aantal weken.
Die bus is veilig en speciaal voor mensen die willen reizen, maar het lijkt me toch leuk om dit met iemand te doen en te delen. Dit is veiliger maar vooral veel gezelliger!!
Ik ben op zoek naar iemand die ook graag naar Zuid-Afrika wilt om een avontuur aan te gaan. Mooie plekken zien en avontuurlijke dingen doen (de hoogste bungee jump plek ter wereld is in ZA ;)) Ik ben niet veeleisend maar wil er vooral een geweldige tijd van maken. Zelf ben ik 21 en deze zomer afgestudeerd in Media, Marketing & Publishing (media concepten ontwikkelen). Een jongen of meisje van 20 - 26 heeft mijn voorkeur, maar ouder vind ik niet erg want toen ik eerder in ZA ben geweest ben ik ook veel met oudere mensen opgetrokken en ik heb ook wel oudere vrienden.
Als je geinteresseerd ben dan hoor ik dan graaggg =)
Laat hier een berichtje achter of mail me: [EMAIL=“malou@zambeek.nl”]malou@zambeek.nl
Groetjes, Malou