Reisgenoot gezocht! (Zuid-)Afrika

Ik ben 21 jaar en aanstaande zomer afgestudeerd.
Mijn droom was altijd om te gaan reizen, maar ik wist niet nog waar naartoe. Toen ik in de zomer van 2008 een maand in mn eentje naar Zuid-Afrika ben geweest om daar vrijwillerswerk (in een aids-verzorgingshuis) te gaan doen, heeft Zuid Afrika mijn hart gestolen. Vanaf toen wist ik waar mijn reis heen zou gaan: Zuid Afrika!!

Nu ik er meer en meer over nadenk lijkt het me leuk om een ticket te boeken met een open terug ticket… Je hebt in ZA de bazbus, dit een een bus waar je een ticket voor koopt en zo vaak mag in- en uitstappen als je wilt. Je kunt zo zelf bepalen welke mooie plekjes van ZA je wilt zien. Op die manier kan je al proeven van het land. Als ik een, twee of drie leuke medereisgenootjes kan vinden dan lijkt het me super gaaf om een auto te huren/kopen en het binnenland in te trekken of misschien naar andere landen in Afrika toe te rijden en maar zien wat het avontuur ons brengt. Ik ben me er van bewust dat dit gevaarlijk kan zijn, maar met goede voorzorgsmaatregelen moet dit lukken.

Nou, een heel verhaal alweer :slight_smile:
Het lijkt me leuk om eens van gedachten te wisselen met iemand die hetzelfde idee heeft als ik. Ik zou de reis graag met iemand anders maken zodat je elkaar kunt aanvullen. Ook sta ik open voor nog een keer een- en twee maand(en) vrijwilligerswerk en dus zowel wat goeds te doen als veel mooie dingen te zien.

Ik ben op zoek naar zowel een man als vrouw van 20 tot 30 jaar. Het liefst met iemand die al eens eerder in (Zuid-)Afrika is geweest en dezelfde liefde voor het land voelt als ik.

Enthousiast geworden? :slight_smile: Mail me: malou@zambeek.nl

:wereld: samen veel van de wereld zien!