[FONT=Arial][SIZE=2]Hallo ben Walter en ben 27 jaar. ik wil na mijn relatiebreuk weer lekker ver op vakantie wat tijdens de relatie niet ging.
Ik ben verslaaft aan Afrika, als je er 1 keer bent geweest ga je zeker weer terug. Na eerder Kenia/Oeganda en Zuidelijk Afrika wil ik weer terug. Ik heb foto’s en films, dus als je interesse hebt, je bent welkom.
Ik zoek een leuke spontane meid om samen in groepsverband(of samen) op reis te gaan, en ik hoop via deze weg ook mijn geliefde weer te vinden.
Mijn werk gaat week 31(laatste week juli), 32, 33(eerste 2 augustus) dicht, ik ga zelf 2 weken erbij nemen, ervoor of erna dat maakt niet uit.
Zoek jij ook een reisgenoot maar wil je totaal ergens anders heen, ik sta overal voor open en laat het mij weten.
Net als jij ben ik na een relatiebreuk van plan een van de reizen te maken die ik altijd al heb willen maken. Het gaat dan om Zuid Afrika, India/Nepal of Thailand. Op dit moment gaat de voorkeur uit naar Zuid Afrika omdat mijn werk voor twee weken dicht gaat vanaf 21 juli. Voor India of Thailand is dit helaas niet de beste reisperiode. Ik kan maximaal 23 dagen. Ben wel een stukje ouder dan jij, weet niet of dit een bezwaar is?
Hoi Jolanda, leuk dat je interesse hebt om te gaan reizen, maar ik zoek echt iemand die niet ouder is dan mij zelf omdat ik denk dat ik dan meer overeenkomsten hebt met die persoon.
Maar wat je plannen betreft zijn die wel leuk, maar ik heb Zuid-Afrika al aangedaan, ik ga wel ooit nog een keer terug maar ik kies nu even voor andere landen zoals Tanzania/Malawi/Mali/Zanzibar.
Succes met zoeken naar een reismaatje, komt vast wel goed hoor.
ik wil komende zomer ook weer heel graag naar Afrika. Ik ben er een keer eerder geweest in Ghana en Burkina Faso. Ik heb nog geen voorkeur voor een land in Afrika of ik zou heel graag naar India/Nepal gaan, maar daar is het wel regenseizoen. Weet je al waar in Afrika je naartoe wilt gaan? Ik vind het altijd leuk om low budget te reizen,in contact te komen met de lokale bevolking,natuur en veel avontuur met onverwachte dingen!!!
Komende zomer wil ik ongeveer 6 weken weg.
Ik ben 23 en ik studeer nog. Normaal ging ik altijd met een vriendinnetje op reis, maar zij kan deze zomer helaas niet, vandaar.
Ik heb bij verschillende reis organisaties een reis gezien, 3 a 4 weken naar Kenia/Tanzania en ter afsluiting naar Zanzibar(mooi tropisch eiland).
Maar Kenia is nu een beetje aan het rommelen.
Dus ik weet nog niks verder wat ik nu exact wil, en jij wilt low budget maar zo’n vakantie kost al rond de 2000 euro exclusief zakgeld, het is georganiseerd he, dat wil ik ook doen.
Maar ik heb hier nog een topic geopend voor een rit met de auto en tent door Europa, misschien dat he daar interesse in hebt? mail me even dat praat makkelijker met msn ofzo, dieisvanmij(at)live.nl (even de (at) in een @ veranderen , doe ik voor de spam)
Ik ben al een aantal keer van plan geweest om richting (zuid)afrika te gaan. Elk jaar kom ik toch weer ergens anders terecht. Ik sta helemaal open wat betreft de (eind)bestemming. Ik ben nu net terug uit Azie en wil binnenkort weer wat nieuws gaan plannen. Momenteel werk ik fulltime en woon in Gelderland/23 jaar. Ik hoor/zie graag meer van je plannen, Groetjes vandijk901()hotmail.com
Ik heb je toegevoegd op msn
Ik ben 21…ben gek op reizen! Ben dit jaar in Zuid Afrika geweest
maar wil nu graag naar Costa Rica…lijkt je dat wat?
En ik ben single…wat ook wel leuk is denk ik! Ik heb eerder relaties gehad met mannen ouder dan ik, en denk ook niet dat ik te jong zou zijn.
Maar het gaat mij om de reis en verder zien we wel.
hey,
Ik ben Eloise, binnenkort 30 jaar!, woon in België en van plan om in juli/augustus een grote reis te maken . bij het surfen op het internet kwam ik altijd bij Afrika terecht. Behalve Marokko heb ik nog niets van Afrika gezien. Heb je al een reisgenote?
Eloise