Ik ben Eloise, 30 jaar, en zou graag vanaf 25 juli tot +/-20 augustus naar Zuid-Afrika gaan. wie heeft er zin om mee te gaan?
He!
Zie mijn bericht.
Heb wel zin. Ga ook naar alle waarschijnlijkheid. Alleen helaas verkeerde datum! En ben helaas niet flexibel! Zelf okt. met uitloop naar nov.
groetjes Eva
Hoi Eloise,
Ik wil misschien wel met je mee! Ik ben een 3ejaars Internationale ontwikkelingsstudente van 20, en ik wil deze zomer graag een verre reis maken. Mijn vriend (dan afgestudeerd) kan waarschijnlijk moeilijk mee, en dus zoek ik iemand mee te reizen. Zuid Afrika lijkt me prachtig en interessant.
De datum komt me goed uit.
Zou je wat meer over jezelf willen vertellen en misschien heb je al wat ideën over de reis?
Groetjes Iris
Hey!
Ik ben Lilian 20 jr en wil in die tijd ong… naar Tanzania-Zanzibar… t is allemaal wat prijzig maar dit jaar kan ik het me veroorloven en zoek mensen om mee te gaan aangezien er in mijn directe omgeving niemand is die tijd/zin of geld heeft.
Ik ben eigenlijk wel zeker van mijn reisbestemming… aan de datum kan nog gesleuteld worden… Ik ben vrij avontuurlijk, houdt van fotograferen muziek theater en ga komend jaar waarschijnlijk docent drama studeren in utrecht (als ik wordt toegelaten ;))
Hoop op een reactie!
Lilian, het lijkt me eigenlijk ook een goed idee. Ik heb nog niet echt plannen, maar je verhaal spreekt me ook wel aan. Mijn emailadres is [EMAIL=“iris_hoi@hotmail.com”]iris_hoi@hotmail.com. Misschien kan je me even een mailtje sturen? Kunnen we het er over de mail verder over hebben.
groetjes iris
Liliane,
Ik denk dat er tussen ons wat een groot leeftijdsverschil is, ben 30 jaar. ik zoek eigenlijk iemand van mijn leeftijdscategorie.
Je zal wel iemand vinden - zie Iris. Succes.
groeten,
Eloise
Hey,
Ik ben Jared, 23 jaar oud woon en werk in Almere,
Ik wil graag deze zomer naar asia of afrika gaan, maar omdat ik al in september met vrienden naar New york ga, dacht ik wil iets anders doen iets uitdagender door met 1 a 2 of zelfs met meerreis genoten op vakantie te gaan. Ik wil graag de cultuur verkennen. Wil een leuk avontuur van maken.
[ul]
[li]1 á 2 of met meer reisgenoten[/li][li]2 á 3 weken[/li][li]juni/juli/augustes/september[/li][li]strand/zee[/li][li]avontuurlijk[/li][li]cultuur goed verkennen[/li][li]Thailand[/li][li]man/vrouw alle soorten en maten:dag::chin: maakt niet uit[/li][li]Natuurlijk plezier maken.[/ul]Mijn email adres: [EMAIL=“jaredocampo@hotmail.com”]jaredocampo@hotmail.com [/li]
hyvessite: http://jaredocampo.hyves.nl/
Hoi allemaal. Ik ben Helma van Kruijsbergen en op dit moment bezig met mijn afstudeerscriptie over Zuid-Afrika. Hiervoor ben ik op zoek naar mensen die mijn korte enquête willen invullen. Ik ben op zoek naar mensen die in 2007 of 2008 naar Zuid-Afrika zijn geweest / nog gaan. Het zijn een aantal vragen over het plannen van de reis, vervoer, mogelijke excursies etc. De enquête is te vinden via deze link: www.thesistools.com/?qid=44871&ln=ned
Alvast heel erg bedankt. Er is haast bij
Hey, Hallo mede avonturiers :dag:
Mijn bedoeling is om rond juni, julie te vertrekken naar Zuid Afrika
Ik ga daar verlopig voor 2 jaar naartoe, heb via mij pa een huis
daar kunnen bemachtigen
ben zoooo happy!!!
Mijn droom komt eidelijk uit, maar ben er wel jaren al mee bezig geweest!
Bloed, zweet en tranen.
Maargoed ik heb daar 3 slaapkamers en als er mensen zijn die het gezellig
vinden om een tijdje daar te logeren zijn ze van harte welkom ![]()
Greets Jimmy