Hallo Reisgenoten:wereld:
Ik ga in Augustus/ September voor een langere tijd naar Afrika en ben op zoek naar reisgenootjes die ongeveer hetzelfde van plan zijn als ik… …
Er zijn een heleboel plaatsen die ik wel zou willen zien in Afrika, zoals Zambia, Tanzania, Kenia, Namibie en ook Nigeria, Kameroen en Ghana lijken me erg mooi om op avontuur te gaan. Ik hou er niet van om alles strak te plannen, ik wil graag m`n ticket straks boeken, naar bv. Kenia gaan en van daaruit verder zien! Ik ben jaren terug al eens in Gambia geweest en weet daarom ook dat het niet altijd veilig is om als vrouw alleen daar rond te reizen… … Om deze reden zou ik het ook graag samen willen doen. En natuurlijk voor de gezelligheid! Het lijkt me ook erg dankbaar om daar wat voor de medemens te kunnen betekenen, vrijwilligerswerk dus, kinderen educatie geven of activiteiten met verstandelijk beperkten?! Ik sta ook open om nog andere landen te ontdekken zoals bv. Thailand, Indonesie of India…
Ik ben zelf 24jaar en doe de opleiding SPW4. Deze zet ik voor een jaartje stop om meer van de wereld te zien. Ik heb al enige ervaring met reizen (Australie & China)!
Spreekt het je aan? Of wil je gewoon wat info uitwisselen?
Voel je vrij om me te mailen… …
[EMAIL=“arwen.australie@hotmail.com”]arwen.australie@hotmail.com
:dag: