juli/augustus 2012 backpacken of combinatie met vrijwilligerswerk

Hoi allemaal!
Vorig jaar heb ik vrijwilligerswerk gedaan in Zimbabwe en was een super ervaring! Ook toen ik een paar jaar geleden in Zuid-Afrika en Namibie rondgetrokken heb, was het een meer dan geweldig avontuur!!!
Kort samengevat: ik ben verkocht door dat werelddeel en wil er dolgraag terug naartoe deze zomer (juli/augustus).
Momenteel spelen Kenia en Tanzania in mijn hoofd, maar denk dat andere delen van afrika zeker ook de moeite zijn!!
Heb je zin om met een jeep of lokaler transport 1, 2, 3 weken rond te touren, laat het me dan zeker weten!
Tot gauw!!
sofie

Hoi!

Ik ben Joyce,25 jaar.
Ik werd helemaal enthousiast over Afrika door jouw oproep,terwijl ik er zelf nog nooit geweest ben!
Het lijkt me een geweldig avontuur,vooral ook om buiten de toeristische trekpleister gekomen en een beetje op te gaan in de culturen daar…
Een beetje toeren voor een paar weken,stoer en avontuurlijk!(ik kan max 3 weken)
Lijkt t je leuk om verder in contact te komen?mijn mail is joycebreddels@hotmail.com.

Groetjes!

Ow ja,ontzettend gaaf dat je er vrijwilligerswerk hebt gedaan!dat was ook mijn plan in indonesie,wat door financiën niet is doorgegaan.
Maar mochten we evt een combi willen/kunnen doen,weet dan vast dat ik daar ook helemaal voor in ben!

Hoi Sofie, mooi he Africa. In de periode november/december ben ik nog 3 weken in Kenia geweest. Toen we een zonvakantie gehad met een aantal trips. Dit jaar mag het van mij Zuid Afrika worden. Succes met je plannen, ik hoop dat het doorgaat. Luc

Hoi Sofie,
Wat een leuk plan. Vorig jaar ben ik met een internationale groepsreis door zuid afrika gereisd.ik ben nu verkocht en wil nu weer. Heb nu alleen nog geen concrete plannen. Zijn je plannen al wat concreter geworden? Lijkt mij gaaf om met lokale transport of transporter rond te reizen. de laatste 3 weken van augustus heb ik waarschijnlijk vakantie.

Hoi Sofie,

Zelf ben ik helemaal afrika gek en er al meerdere keren geweest.
Op dit moment wil ik eigenlijk oeganda en of rwanda verkennen (gorilla en chimps nog nooit in het wild gezien) maar mogelijk in combinatie met kenia en of tanzania.
Ik hoor graag van je.
Ik ben 32 jr
Groeten Cathy

Lijkt mij gaaf om met lokale transport of transporter rond te reizen. de laatste 3 weken van augustus heb ik

http://www.dubaa.info/dell.gif

Hoi Sofie,
Zijn je plannen a wat concreter?
Ik ben zelf ook verknocht aan Afrika.
Tanzania ben ik al geweest. Ikmheb zelf plannen om naar Mozambique te gaan misschien kunnen we wat combineren maar weet niet wat je plannen zijn.

Ik ben een vrouw van 36

Groet,
Tasja

Hoi iedereen,
Net als iedereen hier ben ik ook verliefd geworden op Afrika!
Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot.
Ik wil het liefst zelfstandig reizen want met een groepsreis heb ik toch het gevoel alsof je het niet echt ervaart…
Zelf zou ik erg graag naar Uganda gaan maar als iemand al concrete plannen heeft hoor ik dat ook graag! :slight_smile:
Als iemand in Augustus of misschien september kan dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Leonie

Hey Leyloesh,

Ik lees dat je plannen zijn veranderd qua vertrekperiode.
Heel misschien gaat het voor mij ook augustus worden dat ik naar Mozambique ga. Misschien valt er iets te combineren met Oeganda?>>>

Hoi Tasja,
Ik wil inderdaad nog even “tussendoor” naar een land in Afrika reizen.
Momenteel ben ik bezig met een studie en na mn studie ga ik een grote reis maken naar Afrika.
Dus ik ga sowieso rond februari ook :slight_smile: maar ik kan gewoon niet wachten dus wil ik graag in augustus ongeveer nog voor een week of 3 naar een afrikaans land reizen als het me nog lukt om dit te plannen.