Hallo allemaal!
Komende zomer wil ik graag voor ongeveer 4 tot 5 weken naar Oost-Afrika. Er staat op dit moment nog niets vast en ik ben me aan het oriënteren. Ik ben zelf nog nooit in Afrika geweest (überhaupt heb ik nog nooit alleen een verre reis gemaakt) en daarom ben ik op zoek naar een leuk reismaatje, eventueel om samen aan een rondreis deel te nemen of zelf een reis uit te stippelen!
Ik ben een meisje van 26 jaar uit Amsterdam, werk in het onderwijs en ben daarom aan de schoolvakanties gebonden. Ik houd heel erg van reizen en probeer zoveel mogelijk te gaan tijdens mijn vakanties!
Wie heeft er zin om in juli/augustus met mij mee te gaan??
groetjes!
Hallo,
Leuk dat je naar Afrika wil. Ik ben van plan om in de maand juli met mijn broer, we zijn beide midden dertig, naar Oost Afrika te gaan. We willen een safarireis door Kenia en Tanzania gaan doen maar dan niet met een hele grote groep. Hiervoor hebben we een maatwerk safarireis laten samenstellen. Na de safaritrip gaan we de Kilimanjaro bewandelen. Dit duurt 6 dagen en vervolgens gaan we door naar Zanzibar om daar een paar dagen van de zon te genieten. Als je interesse hebt om met ons mee te reizen of een gedeelte mee te reizen laat het dan weten dan kunnen we kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. We wonen beide ook in Amsterdam.
Groeten,
Pauline
Hoi pauline,
Wat een leuk idee. Wanneer zouden jullie willen vertrekken? En hebben jullie al een vlucht geboekt? Alleen voor de maand juli?
groetjes!
Hoi Runie,
Wil je mij je emailadres laten weten. Er zijn nog 2 mensen die via een andere site gereageerd hebben en ik wil jullie graag alle 3 mailen.
Dank voor de moeite.
Groeten,
Pauline
Hallo Runie,
Leuk dat jullie hebben gereageerd om mogelijk met elkaar te gaan reizen door Afrika.
Nou is het toevallig zo dat we allen in Amsterdam wonen. Wij stellen voor om z.s.m. een afspraak te maken om samen te komen. Zodoende kunnen we elkaar vertellen wat de ideeen zijn en eventuele verdere acties uitzetten. Wat ons betreft ontmoeten we elkaar bijvoorbeeld aanstaande zaterdag. Ten eerste kunnen we dan met elkaar kennis maken en ten tweede kunnen we dan eens kijken wat we mogelijk kunnen gaan doen.
Graag horen wij of jullie dit een plan vinden.
Groeten,
Sander en Pauline
Hoi Runie,
Altijd een goed idee om naar Afrika te gaan.
Heb je ondertussen met Pauline en Sander al afgesproken of zoek je nog iemand om die kant op te gaan?
Groetjes,
Joris
Hej,
Ik vertrek, begin mei 2009, naar Kaap de Goed Hoop met mijn oude auto. Ik vertrek vanuit Brussel om zo doorheen het zwarte Continent te trekken. Langs de Westkust naar de Kaap, en via de Oostkust terug naar het Noorden. Heb een jaartje loopbaanonderbreking genomen, dus heb tijd om alle leuke plekken te bezichtigen.
Ben 27 jaar, afgestudeerd aan Ehsal en VUB, Brusselaar, love music, lachen, Afrikaanse cultuur en natuur, en 't onverwachte
geïnteresseerd om (een stuk) mee te gaan: [EMAIL=“wvaelst@vub.ac.be”]wvaelst@vub.ac.be of 0032 (0)499 550 783
http://stijl.wereldwijzer.nl/images/statusicon/user_online.gif
http://stijl.wereldwijzer.nl/images/buttons//report.gif
http://stijl.wereldwijzer.nl/images/misc/progress.gif
Hallo Runie, Heb je inmiddels al plannen gemaakt? Ik (vrouw van 30) ga misschien samen met een kennis (via internet) vrijwilligerswerk doen in Kenya. Dit zou dan voor twee weken zijn aangezien zij niet langer vrij kon nemen. Ik zit zelf ook in het onderwijs en zou erg graag op een schooltje willen kijken. Ook weet ik nog niet of zij in juli vrij kan krijgen. Wat zijn jou plannen? Wil jij een echte vakantie? Of vind je zo iets ook leuk om te doen?
Gr.
Hey Maria,
Heb je even een privé-berichtje gestuurd!
Hallo allemaal
Ik wilde uiteindelijk toch snel wat boeken en heb uiteindelijk mijn tickets geboekt em ga met een Engelse resiorganisatie door Kenia, Tanzania, Uganda en Malawi reizen. Deze organisatie is speciaal bedoeld voor jonge mensen tussen de 20 en 35jaar oud. Een vriendin van mij was er al eerder mee gereisd en is het goed bevallen. Ik heb nog gekeken bij andere reisgezelschappen zoals Djoser en Sawadee, maar deze zijn over het algemeen duurder en de reizen zijn korter, terwijl ik juist graag 5 weken weg wilde. Ook liggen de leeftijden van de mensen die meegaan sterk uiteen.
www.oasisoverland.co.uk
Er gaan verder alleen Engelstalige mensen mee, maar dat leek mijn niet zo’n bezwaar. Ik vertrek 11 juli op de Apes&Lakes tour, van Nairobi naar Lilongwe. Ik zou het leuk vinden als er nog meer Nederlanders meegaan, dus als je het leuk vindt en je zoekt nog iets: aarzel niet om me een berichtje te sturen.
Wel moet je dan je vliegticket apart boeken. Maar ze zijn wel relatief goedkoop en je kan dus langer weg!
Ik hoor het wel!
groetjes!