Reismaatje Kenya

Altijd al de droom gehad om een (safari)reis door Kenya te maken! Het lijkt mij geweldig om de Big 5, de vele vogel soorten, en de bewonders van Kenya te ontdekken en te mogen ontmoeten in hun oorspronkelijke leefomgeving. Een droom die ik werkelijkheid wil maken door er dit (voor)jaar heen te gaan!

Helaas zijn er geen vrienden/kennissen in mijn omgeving die deze droom (met mij) delen.

Misschien zijn er hier meiden/jongens die ook deze droom hebben en ook iemand zoeken om samen deze reis mee te maken!

Zoek jij nog een reismaatje voor naar Kenya?laat het mij maar weten!
Liefsx Danielle

Hoi Daniëlle,

Ik ben ook op zoek naar een reismaatje van rond de 25 jaar oud. Ik wil deze zomer (vanaf 4 juli heb ik vakantie) graag een rondreis door Kenia, Tanzania en Uganda maken…reizen voor een weekje of 5.

Wanneer wil jij gaan?

Groetjes!
Runak

Dag Danielle,
Ik zat met hetzelfde probleem, maar heb nu besloten om met een groepsreis mee te gaan… 23 dagen Kenia/Tanzania. Alleen op vakantie, maar toch niet helemaal alleen. Ik reis met Sawadee en vertrek op 17/7.
Als je deze reis toevallig ook ziet zitten, dan heb je bij deze een reismaatje!
Als je nog meer wilt weten, dan laat het maar weten! en anders succes met je verdere zoektocht!
Groetjes Ellen

Ik zit hier ook aan te denken wil ongeveer 4 weken gaan ergens in juli/augustus…

Hoi Lindy en alle anderen,

Ik wilde uiteindelijk toch snel wat boeken en heb uiteindelijk mijn tickets geboekt em ga met een Engelse resiorganisatie door Kenia, Tanzania, Uganda en Malawi reizen. Deze organisatie is speciaal bedoeld voor jonge mensen tussen de 20 en 35jaar oud. Een vriendin van mij was er al eerder mee gereisd en is het goed bevallen. Ik heb nog gekeken bij andere reisgezelschappen zoals Djoser en Sawadee, maar deze zijn over het algemeen duurder en de reizen zijn korter, terwijl ik juist graag 5 weken weg wilde. Ook liggen de leeftijden van de mensen die meegaan sterk uiteen.
Als je wilt, kun je eens kijken:

www.oasisoverland.co.uk
Er gaan verder alleen Engelstalige mensen mee, maar dat leek mijn niet zo’n bezwaar. Ik vertrek 11 juli. Dus als je het leuk vindt en je zoekt nog iets: het lijkt me leuk als er nog meer Nederlandse mensen meegaan!
Wel moet je dan je vliegticket apart boeken. Maar ze zijn wel relatief goedkoop en je kan dus langer weg!

Ik hoor het wel!
groetjes!