Ik lees veel reisgenoten gezocht maar zo’n beetje allemaal rond de 30. Zijn er ook 50plussers die op reis willen naar al die aantrekkelijke landen als Thailand, Australië, Peru, Indonesië, Afrika en nog veel meer wat ik nog wel wil bezoeken maar dan niet in grote groepen en wel zelfplannend?:chin:
Hallo Marike,
Ik ben 50+ en ik zou graag op safari willen naar Kenia/Tanzania.
Lijkt het je wat?
grt Carrie
Dag marieke,
Wij zijn beiden 55 + en reizen juni af met de transsib express mongolie rondreis dan door naar Lhasa en nepal en mogelijk sluiten we Bhutan er ook bij aan. Indien iemand wil aansluiten kan het wat ons betreft altijd de reisduur gaat minimaal 5/6 weken worden
Trudy
ik ben een man van bijna 52 en zou graag mee willen op vakantie maar helaas het is voor mij niet toereikend om verre reizen te onder nemen … groetjes Ron dames…
Wat leuk Carrie, heb je al een tijdsplanning? Het idee lokt me, ik heb op deze site iets gevonden naar Kenia inclusief vrijwilligerswerk wat me ook al lokte. Kan je me meer vertellen?
groet van
Marike.
Goh wat jammer Trudy, in juni moet ik nog werken, maar deze reis van jullie is ook al een wens van mij. Veel plezier op jullie tocht.
Marike.
Niet toereikend Ron? Wil je nog verder als ver? Leg eens uit.
Marike
Hallo Marike,
Ik heb geen directe tijdsplanning. Verder hoeft er voor mij geen vrijwilligers werk bij. Ik heb meer belangstelling voor de gamedrives in die landen, dus echt op safari. Eventueel kun je ook reageren op de prive site van dit forum.
groetjes
Carrie
Hi Marieke,
Ik ben zelf 48 en ga met Dimsumreizen op 9 juli naar Ladakh. Als je iets speciaals wilt, niet touristisch… beginnen in Dehli (even weer die lekkere gekte ervaren) en dan via Amritsar en Daramsalah, waar de Dalai lama zetelt naar Spiti en Ladakh, http://www.dim-sum.nl/?pagina=Ladakh_Reizen:_Ladakh_en_Spiti_Festival_reis> Ik ben vorig jaar met Dimsum naar Guizhou geweest, Z-O china. zo bijzonder, ook amper touristen. Weg van de gebaande paden.
Er gaan naar het schijnt nog 2 dames uit resp. 1939 en 1942 mee en een vrouw uit 1958, ik ben daar dus het broekie. Er zullen wellicht nog een paar mensen bij komen, maar nooit meer dan 14 in totaal en het zou me verbazen als de groep zo groot werd. Vorig jaar waren we ook met zijn 5-ven. Iedereen was 60 of 61 behalve ik :-).
Wie weet is het wat voor je.
groetjes,
Jacquelijne
Kan je me laten weten hoe ik die privé site vind Carrie? Zodat ik wat sfeer kan snuiven.
Marike
Die reis heb ik kunnen opzoeken en het klinkt geweldig Jacquelijne, de 9e kan ik helaas en jammer nog net niet, maar voor jou is het gegarandeerd zag ik. Dank voor de tip van de site,
groet je
Marike.
Nou,dat lijkt me zeker wat! geweldig lijkt me dat…
Is tanzania ook een optie?
Groet,
Trea…( vr,47 jr)
Hallo Marike8,
als je geintesseerd ben om samen met iemand vrijwilligerswerk te doen in Kenia (weeshuis), zou ik dat graag horen. Ik heb al een adres en wacht totdat ik iemand heb gevonden om mee samen te gaan.
Naast het vrijiwilligerswerk wordt er een safari aangeboden ter plekke!
Welke data had je in gedachten Vreemdeling?
In overleg met degene met wie ik samen zal reizen. email:yaelguery@yahoo.co.uk
Hoi Marike,
Ik ben alleenstaande 50-jarige. Volgende zomer wil ik op reis naar Ladakh en voor de eerste keer mee met een groepsreis. Ik ben dus ook op zoek naar een reis waar mensen van mijn leeftijd meereizen, en liefst ook enkele alleenreizenden, dus niet enkel koppels.
Wil je 'ns laten weten hoe jouw reis met Dimsum is geweest ? De reis die jij ondertussen hebt gedaan, lijkt mij super !!!
Groetjes,
Iris
dag Iris,
was prachtige reis met dimsum naar Ladahk, 3 bijzonder leuke vrouwen leren kennen in ons groepje. Was de enige nog net geen 50-ir. We waren met 7, allemaal alleengaanders. Op zo’n reis heb je altijd wel aansluiting, is namelijk toch altijd een bepaald slag mensen dat zulke specifieke reizen maakt. Vorig jaar was ik met Dimsum naar zuid-oost china, idemdito…Jacquelijne
Hoi Ik alleenstaande man 50 gaat graag op vakantie
24 januari naar bali verder cuba aruba thailand en kenia gezien
Mail maar je krijgt altijd antwoord.
Hallo reislustigen,
In oktober samen met mijn vriendin 4 weken naar Sumatra, Java en Bali geweest. Volgend jaar gaan we 4 weken naar Sulawesi en Lombok. Beiden zijn we 55 +. Mochten er meer mensen zijn om met elkaar te reizen, lijkt ons dat best leuk. We zijn ook in voor meer reizen. Hebben besloten dat we graag wat meer van de wereld willen zien. De komende reis zijn we zelf aan het plannen. Heel leuk om te doen, kost wel tijd. We willen wel graag lowbudget.
Een en ander is wel afhankelijk van het werk of we weg kunnen, vandaar de 4 weken.
Groetjes de Dames