Deze vrouw 50+ wil graag reizen met gezelschap van gezellige, lieve, stoere, redelijk fitte vrouwen, waarop ik/je kan rekenen.
De hele wereld is nog te ontdekken.
Ik hou van zon, water, natuur, cultuur, wereldsteden. Waarheen, hoelang, wanneer staat nog open.
Ben je enthousiast, reageer, dan gaan we plannen.
Hallo
Zag je berichtje en baal ervan dat ik gewoon geen reisgenote heb om een keer op vakantie te gaan en alleen is maar alleen ben 52 fit sterk heb aardig wat gereisd maar de laatse jaren niet meer.Kinderen de deur uit ,leuk om misschien een click met iemand te hebben en te genieten van een heerlijke vakantie ben wel een ondernemend mens dus geen dagen op het strand hou van cultuur groetjes ineke Sekreve Delft
Leuk, heb je al ideeën waar je volgende reis heen zou kunnen gaan. Stuur je spoedig een privé bericht.
Ik zie zojuist je berichtje, lijkt mij erg leuk om het hier verder over te hebben.
Ik ben 45 jaar en woon in Amsterdam. Misschien kunnen we eens afspreken of er een match is.
Hallo dames,
Ik ben een alleenstaande vrouw van 47 en zie het wel zitten om met een groepje vrouwen op vakantie te gaan; hou van bergen, zee (eilanden bieden leuke oplossingen voor een combinatie) en natuur en hoor graag van jullie of jullie dat ook zien zitten voor deze zomer.
Groetjes,
Hetty
van Broodje Aap- alles is mogelijk vrouw van 45 wil graag een reis maken met een leuke reisgenoot. Afrika, Costarica, new zeeland over veel landen valt te praten wat mij betreft.
Aan HettyM64 De club wordt groter, hartstikke leuk. Hier moet toch wat uitkomen.
T Reiziger: Ik wil wel graag wat van jullie horen.*
Ik wil graag avonturen. Wel graag met een reisgenoot.
Wie zijn jullie? Stuur mij een privé bericht.
aan wat voor budget denken jullie?
ik niet al te hoog…
groet,
hetty
Hallo dames,
Het duurt mij een beetje te lang voor ik antwoord krijg en er iets van de grond komt.
Ik heb inmiddels een zeilweek in Griekenland geboekt. Sorry, ik ga dus niet meer mee.
Groet en succes verder,
Hetty
Hallo,
Deze vrouw van 51 uit het zuiden van het land wil graag de komende zomervakanties (vanaf 2012) benutten om rond te reizen door Australia, Canada, Nieuw Zeeland. Mijn doel is om me in een van deze landen over een aantal jaren te vestigen. Voordat ik deze keuze maak wil ik me eerst goed oriënteren. Wellicht is jouw doel anders maar het is natuurlijk leuker om zo’n rondreis met één reisgenoot of meerderen te maken.
Groetjes,
Corine
Hallo Corine,
Wat leuk! Ik dacht dat ik deze oproep verwijderd had, maar ben blij je reactie/oproep te lezen. Geweldig.
Interesse in deze volgorde: Nieuw Zeeland, Australië, Canada.
Stuur me in een privé bericht je email en telefoonnummer, dan kunnen we verder overleggen. Mijn eerste bedoeling was met 1 reisgenoot.
Groetjes, Trudy
Hallo allemaal,
Ik (52 jaar, wonend in de omgeving van Den Bosch), heb op 7 juli jl. een oproep geplaatst voor een reisgeno(o)t(e) in de periode plm. half nov./dec. 2011 in Australië, Eastcoast van Sydney naar Cairns. Ik reis het liefst met de auto. Wie heeft er interesse?
Groetjes, Anja
hallo klinkt gezellig
ik zoek nog iemand om in oktober mee naar afrika te gaan reizen voor 4 weken
ieman interesse ?? ik houd erg van natuur de rest ook wel maar niet voor vakantie .
hou van dieren en vooral wilde dieren . wil het liefst zo budget mogelijk op vakantie het is allemaal al duur genoeg .
oke wie durft
groeten monique
mpzwaan@live.nl
Hallo,
Klinkt gezellig en actief!
Ook ik ben een vrouw van 45+ en op zoek om op dit moment nog even een paar dagen weg te gaan. Zou leuk zijn als het klikt om later in het jaar langer op vakantie te gaan.
Beste dames,
Ik wil graag in 2012 iets plannen. Afrika, New Zeeland, Australië, Californië, enz.
Voor 3 tot 6 weken weg. >>>
Hallo T reiger,
We hebben eerder contact gehad, ik ben alles kwijt geraakt omdat mijn computer stuk is gegaan.
Hoop dat je het leuk hebt gehad in Vietnam!
Ik was broodje aap wat zo raar was, ik snap wanneer ik niets meer van je hoor.
Sta nog steeds open voor b.v New Zeeland etc. elkaar live zien.
Vriendelijke groet,
Tiny
Hallo Hetty,
Heb je al een groepje bij elkaar kunnen vinden? Ik zou hier ook wel interesse in hebben. Ik ben 52 en kom uit Almere.
Ik moet wel in juli of nog de eerste week van augustus met vakantie.
Groetjes, Sonia
Hallo allemaal,
Ik sluit me er graag bij aan, ik heb zelf ook al een oproep gedaan. Ik heb plannen om in oktober naar Indonesie te gaan. Iemand anders wellicht ook? Voor de komende jaren heb ik Australie en nog een aantal verre bestemmingen op mijn verlanglijstje staan. Ik woon in het Noorden, maar rij graag een keer naar het midden van het land om elkaar te ontmoeten. groeten, Rolien.
Heeft nou niet een van jullie enthousiastelingen mijn oproep onder de kop canada/vs gelezen???(leuke juf/meester gezocht) Er zijn blijkbaar toch wel ondernemende 45 plussers, maar onder het kopje overig had ik nog niet gezocht!
WIE gaat er mee? inge (amsterdam)
Naar Afrika gaan lijkt me leuk. heb je al ervaring opgedaan in afrika?