Ik geniet keerop keer van deze site, maar jammer genoeg zie ik bij reisgenoten hoofdzakelijk jongere enthousiaste mensen.
Zelf ben ik 47 jaar en vraag me af of er ook mensen van mijn leeftijd (ongeveer tussen de 40 en 55) op zoek zijn naar een reisgenoot.
Eind 2015 begin 2016 zou ik nog graag voor min. 3 en max. 5 weken eropuit willen trekken, bestemming in overleg.
Zit vaak met hetzelfde probleem ben 45 jr en altijd op zoek. Heb nu toch maar reis geboekt georganiseerd en gedeelte zelf naar Indonesië half november. Dus als je nog zin hebt om aan te haken ben je welkom.
Gr elly
Dito[emoji6] en ben ook 47 jaar. Graag wil ik zo half dec 2015 voor een maand naar het Zuidereiland van Nieuw Zeeland. Heb nog niets vastgelegd. Lijkt je dat wat?
Hallo allemaal,
Meer 40+ dan gedacht:)… leuk voor de snelle reacties!
Elly, “helaas” heb je al geboekt, ben nu niet opzoek naar een georganiseerde reis, fijne reis!
Dyana, enkele jaren gelden in Nieuw Zeeland geweest, geweldig land! Genieten!!!
Ik heb geboekt java en klein gedeelte bali. Java omdat het behoorlijke afstanden schijnt te zijn en ik geen zin had om in mijn eentje rond te trekken. Vanaf bali ga ik dat wel doen en wil ook naar de gili eilanden om te duiken. Ik heb ca 2,5 wk om zelfstandig rond te reizen. Ben niet rookster, 45, vr. Op dit moment zijn we met z’n 7en, kleine groep dus nog. Vertrek 14 november. Als je dus nog zin hebt ben je van harte welkom.
Hoi Marjolein of andere 40+ ers
ik wil okt/nov voor circa 3 weken of richting Cuba of richting Vietnam. Leuker om dit met twee of meer personen te doen.
Ik ben een cultuur snuiver, maak geen vastomlijnde plannen voorafgaand en laat me leiden door wat ik ter plekke tegen kom. Lekker eten, beetje low-budget en geen of niet teveel strand. Wie heeft soort gelijke ideeën?
groetjes Anna
Hoi Marjolein,
Ook ik ben (nét) 47 jaar geworden. Meestal boek ik ook een reis alleen. Tuurlijk leuker om met iemand dingen te delen (wanneer het klikt).
Ik heb voor 2015 wel een wens om nieuw-zeeland te gaan zien. Niet geboekt nog, want ben net terug uit zuid-afr, mozambique, malawi en Zambia. MAar al wel weer kriebels !
Mocht je zin hebben om te contacten kun je me mailen.
ps UIteraard is een nieuwe reis bespreekbaar ook naar andere landen.
Updated - - -
Hoi Marjolein,
Ook ik ben (nét) 47 jaar geworden. Meestal boek ik ook een reis alleen. Tuurlijk leuker om met iemand dingen te delen (wanneer het klikt).
Ik heb voor 2015 wel een wens om nieuw-zeeland te gaan zien. Niet geboekt nog, want ben net terug uit zuid-afr, mozambique, malawi en Zambia. MAar al wel weer kriebels !
Mocht je zin hebben om te contacten kun je me mailen.
ps UIteraard is een nieuwe reis bespreekbaar ook naar andere landen
met wie ga je deze reis doen ? georganiseerd of zelf ?
Mijn wens is nl naar Nieuw Zeeland, mijn idee was maart volgend jaar.
Ik zou evt kunnen kijken of er een mogelijkheid is om half december eea te doen.
maar ben net terug, dus vrij vragen is een issue.
G,avond Marjolein
ik wil graag rond feb maart op reis
en heb nog geen idee waar en hoe en met wie
ik wil graag de winter ontvluchten
en vindt 2 a 21/2 week weg prima…
ik ben relaxd gezellig en ben modern…ook al ben ik ineens!! 50 haha
ik vindt zon zee cultuur en vooral genieten
ook avond op stap vindt ik leuk…
ik ben geen persoon die om 2200 uur al gaat slapen, maar kan als het gevraagd is ook om 07.00 uur klaar zijn
mochten we iets willen ondernemen
ik zoek wel een reis vriendin, samen uit samen thuis …hoewel ik ook alleen thuis kom
kortom geen klef maar juist gezellig delen en vooral genieten…
aparte slaapruimte
ik rook en heb rijbewijs,
ik klik met vrouwen meiden die loyaal zijn niets vreemd vinden en kunnen overleggen sociaal dus,
en die ook een gezellige reis vriendin zoeken…Groet Maja
ik hoor het graag als feb maart ook voor jou een optie is…:vak01:
Voor het najaar 2016 ben ik weer opzoek naar een reisgenootje.
Omdat ik nog zoveel landen wil bezoeken staat de bestemming nog niet vast, wel actief bezig zijn en backpacken.
Wie o wie heeft interesse?
Groetjes Marjolein
nou ik ben een man van 53 ik ga 13 juni het rondje nederland fietsen en zoek nog een gezellige mede fietser die een stuk,met me mee wil fietsen
het tentje gaat mee dus alleen op campings
gr marcelxx