Beste reisgenoten,
Geniet keer op keer van deze site, maar jammer genoeg zie ik bij reisgenoten alleen maar jongere enthousiaste mensen.
Zelf ben ik 46 jaar en vraag me af of er ook mensen van mijn leeftijd (laten we zeggen tussen de 35 en 55;)) op zoek zijn naar een reisgenoot.
Dit jaar zou ik nog graag 3/4 weken er op uit willen trekken naar bijvoorbeeld een land in ZO-Azië of Midden-/Zuid-Amerika.
Dus “40plussers” laat je horen:wereld:
Ik ben 40 plus, 50 om precies te zijn en ik ga 28 november voor twee maanden naar Peru en Bolivia. Ik heb een retourticket naar Cuzco. en heb voor het eerste deel van de reis het e.e.a. gepland, het tweede deel is meer open. Ik ga een goed doel bezoeken, verder een ecoproject in de Andes, vrienden in Urubamba en Machu Picchu op 11 december (heb al ticket). Daarna dacht ik aan de Nazca lijnen om dan via noord Chili naar Bolivia te gaan en van daar via het Lake Titicaca weer naar Cuzco.
Ik heb Spaans gestudeerd en red me dus goed met de taal. Verder heb ik veel gereisd.
Lijkt je het wat (een deel) van de reis met mij te doen? Dan zou ik graag iets horen!
Leuk dat je reageert. Mijn voorkeur gaat er naar uit om niet teveel te plannen, jammer voor mij dat je in het eerste gedeelte van je reis al veel gepland hebt. Het tweede gedeelte heb ik geen vakantie meer. Ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe.
Groetjes Marjolein
PS Mocht je in de toekomst nog eens een reisgenoot zoeken, je mag me natuurlijk altijd een berichtje sturen… wie weet
Hoi Marjolein! Ik ben op zoek naar iemand die mee wil naar Cuba eind van t jaar. Wellicht heb je interesse …?! Om eens te kijken wT jouw plannen zijn en of er wat te combineren valt. Ik heb werk tot 1 sept daarna kan ik alle kanten op. Het snelst bereik je me op Facebook; er is maar 1 Siobhanmaria in Amsterdam! Groetjes
Hey Marjolein…ik ben 40+ dus ik reageer gewoon. Ik wil 18 mei het land uit zijn…dan wordt ik 50 ;-)…liefst weekje New York maar gewoon weekje zon vind ik ook prima…wie weet…groetjes José
hallo…lijkt Thailand u iets? of australie-new zl , africa??
kan weg na juli. wil weg voor langere tijd het liefst…ik zit sowieso te denken om voor 4-6maanden naar Thailand te gaan in de toekomst. moet nog wat persoonlijke zaken afhandelen daar.
ik wil ook niet teveel plannen. liefst een auto huren en van ene plaats rijden naar andere plaats. eigen vervoer zodat ik ken gaan en staan waar ik wil. hou van lekker eten en drinken. ben ex chef de cuisine…lokale gerechten proberen, markten bezoeken, natuur, cultuur, feestje op zijn tijd, …alles kan , niets moet. respect voor elkander.
Ik heb ook een oproep geplaatst en val wel buiten jouw leeftijdsgroep, maar oordeel niet voorbarig. Ik wil eind dit /begin volgend jaar enkele maanden (3) naar bij voorkeur Zuid- Amerika. Omdat niet iedereen zo lang kan, kan het ook als deeltijd medereizigers. Ik ben 65, binnenkort niet meer betaald werkzaam en heb veel gereisd ook enkele malen als reisbegeleider bij Koning Aap.
Ik heb je oproep gelezen en het lijkt mij leuk om samen Cuba te ontdekken. Ik ben 41 jaar.
Misschien kunnen we het hier over hebben.
Lijkt me leuk iets van je te vernemen.
Grt,
Mariah
Hoi Mariah! Sorry hoor! ik heb iets niet zo hanig gedaan en heb nu 2 inlognamen! Siobhanmaria en Cubaganger67! Maar ik ben geinteresseerd om contact met je te leggen! Het handigst is via Facebook. Als je siobhanmaria in amsterdam zoekt dan is er maar 1 en dat ben ik! Stuur me een PM dan kom ik bij je terug! Leuk! groetjes!!
hoi marjolein,
Misschien heb je al een gezellige reisgenoot gevonden maar ik zoek ook nog een reisgenootje! Vanaf 11 juli heb ik 6 weken vakantie en heb nog geen reisplannen. Ik ben bijna 42 jaar en vind het heerlijk om op vakantie te gaan. Steden bezoeken, strand, musea, wandelen, fietsen, eigenlijk vind ik alles leuk maar dan wel het liefst een combinatie van alles. Een beetje humor en plezier maken een vakantie compleet! Ik heb geen lange gebruiksaanwijzing en pas me makkelijk aan een situatie of persoon. Laat maar weten als je nog op zoek bent en interesse hebt!