Beste reisgenoten,
Geniet keer op keer van deze site, maar jammer genoeg zie ik bij reisgenoten alleen maar jongere enthousiaste mensen.
Zelf ben ik 46 jaar en vraag me af of er ook mensen van mijn leeftijd (laten we zeggen tussen de 35 en 55;)) op zoek zijn naar een reisgenoot.
Dit jaar zou ik nog graag 3/4 weken er op uit willen trekken naar bijvoorbeeld een land in ZO-Azië of Midden-/Zuid-Amerika.
Dus “40plussers” laat je horen:wereld:
Ik ben 40 plus, 50 om precies te zijn en ik ga 28 november voor twee maanden naar Peru en Bolivia. Ik heb een retourticket naar Cuzco. en heb voor het eerste deel van de reis het e.e.a. gepland, het tweede deel is meer open. Ik ga een goed doel bezoeken, verder een ecoproject in de Andes, vrienden in Urubamba en Machu Picchu op 11 december (heb al ticket). Daarna dacht ik aan de Nazca lijnen om dan via noord Chili naar Bolivia te gaan en van daar via het Lake Titicaca weer naar Cuzco.
Ik heb Spaans gestudeerd en red me dus goed met de taal. Verder heb ik veel gereisd.
Lijkt je het wat (een deel) van de reis met mij te doen? Dan zou ik graag iets horen!
Leuk dat je reageert. Mijn voorkeur gaat er naar uit om niet teveel te plannen, jammer voor mij dat je in het eerste gedeelte van je reis al veel gepland hebt. Het tweede gedeelte heb ik geen vakantie meer. Ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe.
Groetjes Marjolein
PS Mocht je in de toekomst nog eens een reisgenoot zoeken, je mag me natuurlijk altijd een berichtje sturen… wie weet
Hoi Marjolein! Ik ben op zoek naar iemand die mee wil naar Cuba eind van t jaar. Wellicht heb je interesse …?! Om eens te kijken wT jouw plannen zijn en of er wat te combineren valt. Ik heb werk tot 1 sept daarna kan ik alle kanten op. Het snelst bereik je me op Facebook; er is maar 1 Siobhanmaria in Amsterdam! Groetjes