50+ reisgenoten gezocht

Beste luitjes,
Geniet keer op keer van jullie site.
Maar jammer genoeg zie ik bij reisgenoten alleen maar jongere enthousiaste mensen. Zelf ben ik al wat jaartjes ouder en vraag me af of er ook mensen van mijn leeftijd op zoek zijn naar een reis mate.
Ben Wies, (57) Wat ouder in jaren, maar gelukkig nog zeer jong van geest.
Tot mails
Wies

1 like

Hallo Wies,

Dan mis je toch elke keer net de goede oproepen denk ik… ik heb al vele oproepen voor 50+ reisgenoten langs zien komen de afgelopen jaren. Een duidelijke titel voor je oproep helpt ook goed, die zal ik even voor je veranderen.

Succes!

2 likes

Hallo Wies,

Begrijp ik uit je bericht dat je naar Afrika wenst te gaan.
Of heb je ook andere vakantie-wensen?

1 like

Hallo Wies
is het voor een AFRIKA REIS dat je iemand zoekt, ik ben ook van plan om tegen het einde van het jaar, met eigen vervoer, door dat continent te reizen, misschien bestemming Kinshasa.
tot mails
Gilbert

1 like

Hoi,
ik ben op zoek naar reisgenoten voor Zuid-Amerika.
Mijn hele leven ben ik al aan het backpacken, lowbudget reizen, overnachten in hostels, of bij mensen thuis.
Genieten van alles wat je onderweg ontmoet…
Ik wil deze zomervakantie naar Peru en Ecuador. Maar, ik ben flexibel, Misschien kom ik wel in Vietnam uit.
Wie heeft zin om mee te gaan, of een poosje samen op te reizen?

groetskes,
Judith

Hallo Gilbert
Zojuist je berichtje gelezen.
Ik bedoelde inderdaad Afrika.
Was in de herfst in Tanzania en onder de indruk van The African
Life. Afrika is besmettelijk, althans voor mij.
Wanneer is eind van het jaar en voor hoelang ben je van plan te gaan.
Groetjes Wies

Ben 55+ en wil graag lang naar Mozambique zie mijn ad.
Ann

Hallo,
Ben een vrouw van 61 en wil volgend jaar naar Peru.
Als het deze zomer niet lukt voor jou om daar naar toe te gaan, zouden we misschien volgend jaar samen kunnen.
Groetjes Corine

Hallo Wies,
Ga binnenkort naar Tanzania. Heb je nog goede tips voor mij??
Groetjes Corina

Reizigsters,
Ik zoek wat voor volgend jaar april. Peru, Costa Rica, Vietnam er is zoveel te zien.
Groetjes Corine

Hoi hoi

Ik ben voornemens om reis mamibie botswana te maken , mijn voorkeur zijn np bezoeken safarie en game drives, heb nog niets concreets gepland , ben met georganiseerde groepsreizen naar kenia en tanzania ,zanzibar en zuidafrika geweest , mijn streven ligt in november /dec 2011

Hoi beste persoon,
Ik heb ook geen vaste plannen maar ik zal graag meer over over jezelf willen weten.Je kunt me bereiken op: <contact via pb>
Met vriendelijke groeten
Reisana

1 like

Ik ga graag op reis. Werk niet dus heb alle tijd.
Ik ga in september al op safari in Tanzania.
Wil je volgend jaar een ā€œverreā€ reis maken dan hoor ik het graag van je.
Mijn mail is: <contact via pb>
Ik woon in Gouda dus dat is in de buurt.
Fijn weekend
Groetjes Corine

Geachte mevrouw de Witte (mag ik aannemen),

Ik lees uit uw bericht dat u voornemens bent om in november/december naar Namibie en Botswana op safari te gaan.
Ik ben al eerder naar Kenia op safari geweest en was erg onder de indruk, dus ik wilde graag weer de safari/gamedrives meemaken.
Laat svp weten of u met een georganiseerde reis gaat of op eigen gelegenheid. Ik ben een 60-plusser.

mvrgr
Carrie

Wel spannend om met een "vreemd iemand "op vakantie te gaan.
Toch ben ik ook op zoek naar iemand die met me mee wil naar Gambia/Senegal begin december voor 15 dagen.
Ik ga niet voor het eerst, ben al 6 x eerder op deze plekjes geweest.
het is geen toeristische vakantie, ik verblijf in Gambia midden in een dorp op de grens van Senegal en Gambia.
Daar huur ik een kamer in een typisch Afrikaans huis.
In Senegal logeer ik in een campement net buiten het dorp Kafountine in het zuiden van Senegal (Casamance) aan de kust.
Beiden zijn zeer primitief, echt Afrikaans, zonder electra en stromend water. Daar moet je geen luxedier voor zijn dus.
En inderdaad; met z’n tweeen is leuker dan alleen.
Ik ben een vrouw van 53 jaar en woon in Delft.
Een ticket naar Banjul is momenteel afgeprijsd bij Travelpoort naar 469 euro. datum: 7 december.
Uiteraard is dit een kaal ticket. Reken voor verblijfkosten op 22,50 per dag per persoon.
dat houdt in: ontbijt, 2 x een warme maaltijd en overnachting.
Lijkt het je wat, dan hoor ik dat graag.

Groet, Martina

1 like

Hi Martina,

Het is inderdaad sprannend om met een onbekende op vakantie te gaan.
Het spreekt voor zich dat je toch altijd vantevoren een afspraak maakt voor kennismaking en om te peilen of de interesses overeenkomen.
Gambia/Senegal trekken mij niet aan en eerlijk gezegd wil ik alleen voor de gamedrives naar Kenia en andere plaatsen voor de ā€˜ā€˜big five’’.
Dit avontuur moet je echt 1 keertje in je leven meegemaakt hebben.
Op de tv is het heel anders, maar life is het zeer indrukwekkend.
Vandaar dat ik dit nog een keertje wil beleven.

grt Carrie

Hallo carrie

Ik ben geen mevrouw, en al zou ik de reis gaan maken , dan toch wel georganiseerde reis
Maar ik ben er nog niet uit en naar mate de tijd verstrijkt denk ik dat het dit jaar er niet meer van gaat komen , gr Ed

Beste 50+ reizigers
Pas site ontdekt ,ben man van 63 wil half oktober met rugzak Thailand Maleizie en of Borneo doen .Heb maart april , Thailand Laos Cambodia en Vietnam gedaan .Niet te veel plannen ,Alles laten gebeuren , plan 5 of 6 weken
Is er ook iemand deze periode in de regio? Laat dan eens iets horen.
Groetjes Benny