reisgenoten van 60 en ouder en jonger

Hallo
er zijn weinig oudere mensen van mijn leeftijd(61j) die hier opzitten,

Ik ben reislustig en van belgie en dit jaar al voor 2 maanden naar vietnam geweest,
en volgend jaar ga ik naar laos in januari,
en ik heb nog zoveel plannen voor azie en zo ,
het is leuker met reisgenoten te gaan dan alleen

Jose ben het helemaal met je eens samen is leuker dan alleen.
Marel1

Via Wereldwijzer app

Ook mee eens, maar zit nog in het arbeidsproces. Dus voor mij alleen kortere reisjes of een lang weekend…

Hier nog een 60 plusser en ga in febr voor 4 weken naar Bali.
Zou het leuk vinden om samen te gaan, maar heb tot nu toe geen reisgenoot kunnen vinden.

Als jullie plannen voor China hebben houd ik me van harte aanbevolen.
Voor een paar dagen wil ik nog steeds graag naar Istanbul.
Ik houd me van harte aanbevolen
Marel1

Hallo willemijn

alles goed nog niemand gevonden
ja tis moeilijk hoor om iemand te vinden van onze ouderdom

Jammer heb al plannen hoor ga volgend jaar op 7 januari naar laos voor 2 maanden

Vetrleden jaar naar lombok en bali geweest voor 7 weken
was een prachtige reis hoor

ik wens je een goede reis hoor

Ik ben ook een 60 plusser en heb wel belangstelling voor China, ik ben al een paar keer daarheen geweest.
Graag zou ik vaker daar naar toe willen, want ik heb nog niet alle plaatsen van China bezocht. Alleen reizen is niet leuk daarom ga ik niet, al zou ik het wel willen. Met iemand of meerdere mensen is leuker. Sluit mij graag aan de oproep van 60 plussers.

Hallo Kilimanjaro ,
Ik ben nog nooit in China geweest.en zou graag een aantal van de top tien bezienswaardigheden willen zien van Beijjng
Ik vermoed dat jij dat al gedaan hebt. ik ben benieuwd hoe jij door China reist en of je Beiijng al gedaan hebt en hoe.
Groetjes Marel1

ALs de reisgenoten genieters zijn is het inderdaad een heel stuk leuker :slight_smile:

Hallo Marel,

De eerste keer dat ik naar China ging was met een rondreis van Kras naar Beijing, Shanghai, Xi’an enz. In Beijing hebben we de Grote Muur, de Plein van de Hemelse Vrede, de Verboden Stad bezocht en nog vele andere plaatsen. Andere keren was ik met familie in Guangzhou en hebben we ook wat plaatsen in de omgeving bezocht, 3e keer was ik met mijn schoonzus naar haar zoon die nu daar getrouwd is en woont. En afgelopen jan/febr. van dit jaar was ik met m’n broer bij zijn zoon en gezin die in Zhongsan wonen. Dat is het zuidelijke deel van China, was toen Chinees Nieuwjaar. Allemaal leuk en mooi. We waren ook in Shenzhen en Hong Kong geweest.
Er is zoveel te zien en te beleven dat je dat allemaal niet in een keer kan doen. Als we daar zijn reizen we met de trein of bus, hangt er vanaf waar je naar toe gaat. En ook veel gelopen. Er is daar genoeg te zoen en te beleven.

Hoe oud ben je als ik vragen mag en wat ben je man/vrouw?
OK, dat was het zo’n beetje. China is echt de moeite waard om te bezoeken.
Hoop dat je nu wat te weten bent gekomen en als je meer wilt weten dan hoor ik het wel.
Groetjes,
Kilimanjaro

Ik lees het probleem van velen en dit is juist ook mijn punt. Ik ben op vele plekken in Azie
geweest. De laatste reis van 6 weken met een vriendenstel van Java, Bali naar Lombok.
Een tijd aan gewerkt om hem helemaal in elkaar te zetten. Dit qua vervoermiddel, auto met chauffeur,
treinreis en de dingen die een "must " waren om te zien en te beleven. Ook de hotels, die
bij mij passen. Nu een reis naar India in elkaar gezet van 6 weken door Rajasthan, op dezelfde
wijze. Alleen…nee…wil delen in hetgeen je tegenkomt onderweg. Zo zijn er nog verschillende
delen in Azie en de dagdromen, die te gaan bezoeken. :wereld:
Yvonne

Hoi willemijn ik heb wel interesse om na Bali te gaan in februari .ben 57 jaar hoor van je grt Anja

Ha Willemijn, hier nog een oudere (55) en zie een reis naar Bali wel zitten. Hoor ook graag van je, net als Anja!

Hallo Anja en Radjenelle,

Ik heb een reisgenoot gevonden, niet via reisgenoten maar gewoon in mijn naaste omgeving :slight_smile: In middels hebben we ook geboekt!

Hoi willemijn ,hartstikke leuk dat je met iemand gaat . Heb je nog wat tips dan bedoel ik met vlieg ticket en hotels .hoor graag wat van je grt Anja

Hallo Kilimanjaro,
Mijn leeftijd is 65 jaar. Vrouw en sinds 5 jaar weduwe.
1x alleen naar Thailand gegaan voor aantal weken,
daarna naar India met 2 vrouwen zelfstandig gereisd
en dit jaar naar Indonesia met andere vrouw op de zelfde manier

China wil ik al zo lang en de Kras aanbieding 9 dgn,
met Excursies en hotel zie ik dan ook jaarlijks voorbij komen.
Het is niet lang maar wel intensief en je ziet in korte tijd veel :slight_smile:
Het lijkt mij leuk dit met iemand te doen die dit ook ziet zitten.

Hallo Jose,

Ik zoek een maatje ( man of vrouw) voor een trip naar Sulawesi (Indonesie)in sept 2015. De reis duurt ca 1 maand. Ik ben een zéér fitte man van 71 jaar.
Ik ben sinds eind nov terug uit Vietnam en heb daar de minderheden bezocht. Prima, maar wel met een groepsreis.
Ik woon in Noord-Brabant vlak bij de Belgische grens.

met vriendelijke groet
Hans J

Zie ook mijn 45÷ oproep ! Wat is leeftijd per slot van rekening …
It’s all just the beginning of a great new adventure.

Hallo dames ben 60 jaar en ga eind november twee weken naar bali omdat ik niemand kan vinden ga ik alleen rondreis Java en Bali. Heeft iemand nog belangstelling grt

Hallo niva
jammer dat ge niemand gevonden heb
ja tis moeilijk om de juiste personen te vinden
ik ben naar Bali geweest in 2013
prachtige reis alles zelf gedaan
wens je een mooie reis