ik wil met een vriendin in januari/feb. 2017 naar vietnam en daar gaan rondreizen. In principe vinden we het leuk om met 4 personen te gaan. Dus zijn er vrouwen van 65+ die daar ook voor voelen?: reageer!
Marel1
Hallo Marel1,
Vietnam staat ook op mijn lijstje. Ik word dit jaar 67 jaar. Maar gelukkig fit en gezond. Febr. 2017 is voor mij een goede tijd. Ik werk nog. En einde as. zomer ga ik nog naar Canada
Zijn er al andere personen die zich hebben gemeld voor deze reis? Omdat je schrijft het liefst met 4 personen te gaan.
Ik woon in de buurt van Rotterdam.
Wilde je zelf een reis uitstippelen? Of met een reisorganisatie mee?
Ben benieuwd.
Met vr. groeten,
Rideko
Hallo Rodiko
3 jaar geleden met 3 vrouwen naar India geweest, ontmoet via een reissite
Met 1 persoon nu prille beginfase van voorbereiden begonnen voor Vietnam
Wij stippelen alles zelf uit.
Het lijkt ons gezellig om met wat meer mensen te gaan.
Wij willen ook gezien de kosten gezamenlijk op een kamer, ietsje low budget maar niet echt beknibbelen op accomodatie.
-
-
- Updated - - -
-
Hallo Rodiko,
In juli willen we een kennismaking organiseren. Heb je nog belangstelling?
Laat het even weten
Dank groetjes marel 1
Hallo Marel,
Ik heb daar zeker nog wel belangstelling voor.
Laat het me graag weten als je nadere info hierover hebt.
groetjes,
Ria
hallo
reizen naar Vietnam lijk me echt fantastisch. ik ben ben 62 en hoop dat er geen probleem is. Als u nog een reisgenoot zoekt voor deze reis, stel ik me graag als kandidaat. Ik hoor graag van u.
Mvg Afsa
Misschien is het gemakkelijker per email verder te communiceren.
Zodat we wat meer zaken kunnen uitwisselen?
Het mijne is mjcdekok@gmail.com
groetjes. Ria
Hallo, ja, ik heb ook t plan om eind vant jaar/begin vlg jaar door Azie te gaan reizen voor ong 6 tot 8 weken.
Ben 65 en heb in het verleden gereisd door Zuid Amerika en West Afrika. Azie staat hoog op de lijst en ik heb nu weer de tijd !
Wil graag met 2 of meer mensen reizen… dus staat open voor suggesties…
Hoor graag van je, groet Marleen
Hallo Marleen,
Leuk dat je ook interesse hebt voor Azie. Vietnam heeft mijn prioriteit, want het lijkt mij een fantastisch land om doorheen te reizen.
Mijn e-mailadres is mjcdekok@gmail.com
Misschien kan je reageren en kunnen we via de mail wat gegevens uitwisselen. .
Wat zijn je interesses, hoe reis je het liefst?
Het is wel een gemakkelijke manier om elkaar wat beter te leren kennen.
Ik hoor het graag.
groetjes,
Ria
Ja, ik zoek inderdaad een reisgenoot voor Vietnam. het liefst voor 3 a 4 weken.
Ongeveer volgend jaar februari. Dat duurt nog wel even maar de tijd gaat erg snel.
Misschien kan je iets achterlaten van een e-mailadres of je kan mij ook benaderen op vanrietum@gmail.com
groetjes,
Ria
Hallo,
Ik ben ook 62 jaar en wil graag een tocht door Vietnam maken. Van Hanoi naar Ho Chi Min stad. Maar wel in de periode eind juli begin augustus.
Wie heeft er interesse?