VIetnam

Hallo ik ben een vrouw van 58 en wil graag naar Vietnam, maar liever niet alleen. Ik zoek 1 of meerdere mensen die dit ook graag willen.
Bij voorkeur in de winter 3 a 4 weken. Ticket boeken en een hotelletje voor de eerste nachten en daarna zien we wel waar we terecht komen. Georganiseerde reizen vind ik veel te duur. Ik hou van het strand maar wil ook graag wat van het land zien. ( Ben beslist niet op zoek naar een relatie)

Hallo Anita, ik ben een vrouw van 57 en ook ik wil een aantal weken naar “ver weg” in de winter. Ik heb enige reiservaring (maar niet met op de bonnefooi. Reizen in engelssprekende landen niet meegerekend) en een bescheiden budget. Wil je je tot Vietnam beperken?

Hoi, leuk dat je reageer. ik ben ook nog nooit op de bonnefooi geweest, maar weet dat dit in Vietnam geen probleem is. Bovendien is het er erg goedkoop. En ook mijn budget is beperkt. Vietnam staat op mijn lijstje omdat ik er niet eerder ben geweest en het goedkoop is… Brazilië en Thailand ook nog maar Thailand is onrustig momenteel en Brazilië volgens mij een stuk duurder.

Hoi Anita,vind je idee hartstikke leuk .Ben zelf 55 alleenstaande vrouw(niet lesbisch)en zoek ook iemand om mee te reizen in de toekomst.Januari 2015 of eind feb en maart zijn de maanden dat ik kan als je dat alvast wil weten.Had zelf thailand of cambodja (Vietnam lijkt mij ook wel wat) op verlanglijstje staan maar heb niemand om mee te gaan en alleen vind ik erg ongezellig.Het liefst zou ik 4 weken weg willen en aangezien mijn budget ook niet hoog is vind ik op de bonnefooi gaan prima.groetjes regina

Kijk eens naar de reis vietnam bij “stichting het schone streven” ben daar zelf ook meegeweest

Jack

Hallo Anita,

ik zou ook graag in de winter weg willen met een paar mensen.Bij voorkeur langer dan 4 weken.Vietnam lijkt mij prima en de manier waarop je dat wil doen ook.
Groet Ben

Hoi Ben,
Heb je toegevoegd als vriend en privé bericht gestuurd.
Gr. Anita

Hoi Anita,
Zou jou ook een prive bericht willen sturen,weet alleen niet hoe.Als je jouw mail adres naar- benra@home.nl- stuurt,gaan we daar verder.
In elk geval bedankt voor je reactie.
Groet Ben