60 plusser man/vrouw gezocht voor een vlotte reis naar Tailand, Vietnam, Cambodja of ??

Ik ben zelf een sportieve, avontuurlijke vrouw van 66 en zou het leuk vinden om samen rond te trekken. Simpele hotelletjes en alles in overleg. Ik hou van natuur en cultuur, wandel graag maar hou ook van de rust. Reageer en kom met ideeen, alles is mogelijk. Liefst in het najaar. Margriet

Hoi Margriet,

Mijn vrouw is enkele maanden geleden overleden(longkanker) en ik ben het alleen thuiszitten zat.Als reismens spreken jouw ideeen mij erg aan.Misschien kunnen we samen(eventueel met meer mensen) iets regelen.

Groet Ben

Hallo,

Ik zou ook graag op vakantie willen, maar dan naar Indonesie en dan wel in Februari of Maart 2015.
Aangezien ik deze keer alleen die kant op moet,lijkt mij gezellig om met meerdere mensen van hieruit te vertrekken.
Ik ben zelf al 2 keer op vakantie naar Indonesie geweest.
Ik ben een vrouw van 60 jaar en ben geboren in Indonesie.

Groetjes,
Reentje.

Hallo,

Ik zou ook graag op vakantie willen, maar dan naar Indonesie en dan wel in Februari of Maart 2015.
Aangezien ik deze keer alleen die kant op moet,lijkt mij gezellig om met meerdere mensen van hieruit te vertrekken.
Ik ben zelf al 2 keer op vakantie naar Indonesie geweest.
Ik ben een vrouw van 60 jaar en ben geboren in Indonesie.

Groetjes,
Reentje.

Hallo Ben,
Bedankt voor je bericht. Je bent een reismens zeg je, waar zou jij naar toe willen. Ik sta ook open voor andere bestemmingen. Mag ik vragen hoe oud je bent en hoe jij gewend bent te reizen. Ik hou van simpele hotelletjes, openbaar vervoer of huren van een auto, dat ligt eraan waar we zijn.
Laat wat weten, Flower

1 like

Hallo Reentje,
Indonesie spreekt mij ook erg aan. Wat tijd betreft kan het ook volgend jaar. Je schrijft dat jij die kant op moet maar wil je dan ook rondreizen in Indonesiƫ en voor hoe lang? Jij kent het land al een beetje en dat is wel handig.
Graag wat meer info.
Groet, Flower

Hoi Margriet,

Leuk dat je hebt gereageerd.
Ik was 2x in Indonesie geweest,maar alles zelf geregeld.Bijvoorbeeld de tickets,de hotels via internet van hieruit geboekt.
Ik ken een goede chauffeur (eigenaar van een transport bedrijf daar )met een busje,hij kent echt alle leuke plekjes in Indonesie.
Tot nu toe is het mij heel goed bevallen om alles zelf te regelen.
Vooral een busje met eigen chauffeur,je mag zelf beslissen waar je heen wilt.Geen verplichtingen met andere mensen.
De tickets heb ik 2x via internet bij D-Reizen geboekt.
De hotels boek ik ook via internet,via de site van de hotels daar.
Ik ben nu al bezig met het uitzoeken van de tickets en de hotels.
Wat ik heb gedaan is eerst naar Java en dan naar bali.
Ik hoor het wel van je of dit wel iets voor je is.

Groetjes,
Reentje.

Hallo Margriet,

Ik denk dat het onderweg zijn voor mij het belangrijkste is.In Vietnam en Cambodja ben ik nog niet geweest, dat is dus altijd goed,maar het mag ook wat anders zijn.Jouw manier van reizen is ook mijn manier.Het is ook de beste manier om in contact te komen met het land en de mensen.Ik ben 75,maar voel me veel jonger.In mijn werkzame leven was ik leraar aan een middelbare school. Groet Ben

De reis die ik wil maken wordt toch volgend jaar winter/voorjaar. Leuk dat je nog actief wil reizen. Om nu alles te regelen is wel erg vroeg maar keep in contact. Groet, Margriet

hallo Reentje,
Bedankt voor je reactie. De manier waarop jij reist is wel veel georganiseerder dan dat ik dat zou willen doen. Ik wil me nl niet van te voren vastleggen wat hotels betreft, alleen de eerste dagen. Dus twijfel ik inderdaad of dit wel iets voor me is.
Groet Margriet

Hallo Margriet,
Wat leuk om te lezen, dat jij naar Thailand, Vietnam en Cambodja gaat, maar wat jammer dat het om dit najaar gaat.
Zelf ben ik nl. net terug van een reis door Indonesie.
Ik reis op de manier die jij beschrijft. Mocht je volgend jaar nog reis plannen hebben dan houd ik me aanbevolen.
Vriendelijke groeten marel1 ( 65 jaar)

Hallo,
Kreeg email,dat ik een reactie van jou zou hebben ontvangen.Kan deze reactie niet vinden.Wat nu?

Groet Ben

Hallo marel1,
Kan het zijn,dat die reactie van jou afkomstig is?

Groet Ben

Hallo Ben,
Sorry voor het ongemak. Het zou goed kunnen dat het van mij afkomstig is.
Het was de bedoeling om het bericht naar Margriet te sturen. Foutje dus.
Groetjes, Marel1

Hallo Marel,
Ik heb mijn reisplannen verschoven naar volgend jaar dus wat dat betreft komt het goed uit. Tegen die tijd ga ik verdere plannen maken. Heb je vaker gereisd met iemand via wereldwijzer? Ik zou zeggen laten we contact houden.
Groeten, Margriet

Hallo Margriet ,
Via wereldwijzer heb ik nog niet met iemand gereisd.
Wel een keer alleen naar Thailand,
via een andere reissite 7 weken met 2 vrouwen naar India
En weer via een andere reissite met iemand 7 weken naar Indonesie.
Dat is dus kort geleden.
Ok we houden contact,
Groetjes marel1

Hallo Margriet,

In januari ga ik 5 weken naar Cambodja. En dacht het is wel leuk om met iemand te reizen. Ik las jouw advertentie en ook al zeg je najaar, misschien vind je januari ook leuk als hier koud is. Ben 61 jaar heb veel gereisd. Ben al in Cambodja geweest maar houd van de mensen en de relaxte omgeving.
En vooral Angkor Wat daar kan ik geen genoeg van krijgen. Ligt het ook in jouw belangstellingsfeer dan hoor ik het wel. de manier van reizen is ook mijn idee. Ellebel53

Hallo Beste mensen

leuk te horen dat er nog mensen van onze leeftijd azo reizen
ben wel een belg hoor
ik ben 61 jaar en gaat volgend jaar naar laos, de tickects heb ik al gekocht en ik reis op het gemak we zijn wel niets is gepland van tevoren,
zie wel ter plaatse hoor,
ik zoek reisgenoten maar vind er geen maar ja niet gemakkelijk dat ,
dit jaar naar vietnam geweest v 2 maanden en het jaar ervoor naar bali en lombok prachtige reizen hoor
aan iedereen een goede reis