en reiservaring om samen te reizen naar Thailand óf Midden- & Oost Java, eventueel naar Bali. In de wintermaanden. Voor de eerste dagen verkies ik n comfortabel 3-4* hotel, daarna voor de resterende weken n voordelig hotel, bijv. 2* klasse, maar komfortabel en centraal gelegen. Vanzelfsprekend alles overleg & is onderlinge ontspannen sfeer, veiligheid en oprechtheid belangrijk en dat eenieder verantwoordelijk is voor eigen reis-verblijfkosten. Ik heb veel goede ervaring met het voorbereiden van een reis. Hou van beeldende kunst, architectuur & gevarieerd lekker gezond eten. :zon02:
Dag 60+ vrouw,
Jouw idee past precies bij het mijne. Ik wil ook graag ergens overwinteren, zeker met een “educated” en aangenaam iemand, ben niet rijk en ben 67. Ik ben al in de landen geweest, die je noemt
Neem alstublieft even contact op.
M.v.g.
Nancy
Ik heb je oproepen even gelezen en wat jij zoekt sluit aan bij wat ik zoek. Ik ben een aardige vrouw van 57, veel bezig met kunst/creatief bezig zijn en ik heb lang geleden gereisd naar China, India/Nepal, Nieuw Zeeland, Hawaii, Mexico, Canada, USA. Ik heb nu alle tijd maar bescheiden middelen om weer te gaan reizen. Laten we kennis maken! Groeten, Renee
Goede middag Renee,
Ja, graag. Kennismaken, bedoel ik.
Hoe zou je dat willen? Tijdje mailen over en weer en elkaar, als het klikt, ontmoeten ? Daarmee kan mijn plan mogelijk ook iets concreter worden. Het is wel hard, maar de invulling is nog erg vaag en kan nog alle kanten op. Letterlijk en figuurlijk.
Weet je al wanneer en hoe lang je zou willen gaan ? Heb je al eerder overwinterd ?
Ik rook niet, drink met mate. Kan dit jaar voor het eerst maanden weg doordat mijn twee honden dit voorjaar zijn dood gegaan. Mijn man is al 16 jaar geleden overleden. Ik heb geen kinderen. In mijn huis woont bij tijd en wijle ook een kat, maar die heeft mij nergens voor nodig. Ik leef in mijn uppie in de buurt van de Groote Peel.
Ik kan, zoals vroeger, geen dagen meer lopen. Mijn range is ongeveer anderhalf/ 2 uur. Is dat voldoende voor jou ?
Hoor graag van je …
Mvrgr
Nancy
Mijn reactie was/is gericht aan Lovesart!
Zie mijn Facebook-account nellie bij de Sluis