even voorstellen

Ik ben man, pas 70 geworden eind vorig jaar, woonachtig in de streek van Leuven en ik heb in mijn leven al veel gereisd.
Bijna alle landen in Europa waar Italie mijn favoriet is maar ook Birma, Cambodia, de Filippijnen, Bali maar vooral ook Thailand waar ik 30 jaar geleden de eerste keer kwam. Dit jaar was de 34ste keer dat ik dit prachtig land met zijn vriendelijke mensen bezocht en waar ik de laatste jaren 2-3 maanden ga overwinteren. Ik spreek dan ook redelijk goed de taal die ik tijdens mijn omzwervingen me daar meester gemaakt heb.
Omdat ik tot nu toe altijd alleen reisde zoek ik iemand die me wil vergezellen zodat ik al eens een babbeltje kan slaan en ideeen kan uitwisselen. Pas op, ik ben niet op zoek naar een relatie.
Niet nodig om ook 2 of 3 maanden weg te gaan omdat alles besproken kan worden.
Mijn overwinteren is budgetvriendelijk omdat Thailand niet duur is en zeker als men het plaatselijke pikante eten kan smaken.
Ik ben nogal avontuurlijk ingesteld en houd van een uitdaging.

Hallo

Ik ben vrouw van 61 jr. en Single en heb Thailand en Indonesie en Costa Rica gezien van noord naar zuid en terug
ik woon in maastricht en heb geen werk, ben dus vrij om te reizen ( budget ) niet camperen
Heb ook veel van Europa gezien, maar wil graag terug naar Thailand in de winter maanden
als het kan misschien met een maatje om niet alleen te zijn en de kosten te delen
ik ben avontuurlijk ingesteld en hou ook van een uitdaging
ik ben zeker niet saai en heb genoeg energie en zelfstandigheid om er iets van te maken
Ik ben ook zeker niet op zoek naar een relatie dat je dat ook alvast weet .
Ik ben spontaan en hou v vrijheid en een praatje maken hier en daar
groet Giesje

Giesje,
ik ga de laatste jaren overwinteren in Thailand voor 3 maanden.
heb jij daarvoor interesse? Het hoeven natuurlijk geen 3 maanden te zijn, korter mag ook.
Ik heb Thailand vroeger doorkruist van noord tot zuid op mijn eentje, de taal geleerd voor ik mijn Thaise vrouw heb leren kennen maar na 14 jaar huwelijk is het toch nog slecht afgelopen. Ik ben nu al terug 10 jaar alleen maar heb nog een dochter van 22, half Thai half Belgisch.
Liefst reageren via een persoonlijk berichtje hier op wereldwijzer!

[quote=“samaiphon, post:3, topic:173589”]

Giesje,
ik ga de laatste jaren overwinteren in Thailand voor 3 maanden.
heb jij daarvoor interesse? Het hoeven natuurlijk geen 3 maanden te zijn, korter mag ook.
Ik heb Thailand vroeger doorkruist van noord tot zuid op mijn eentje, de taal geleerd voor ik mijn Thaise vrouw heb leren kennen maar na 14 jaar huwelijk is het toch nog slecht afgelopen. Ik ben nu al terug 10 jaar alleen maar heb nog een dochter van 22, half Thai half Belgisch.
Liefst een priveberichtje sturen hier op wereldwijzer,nadien kunnen we via email de details bespreken.

Ik reageer later via email kan niet omgaan met reageren via de site
Krijg foutmeldingen

Email

PM is op de gebruiker zijn naam klikken, dan staat er links prive bericht.

Snap het niet ik klik op zijn naam en zie links niets staan v privebericht
Ik klik op Samainin of zoiets wat er in het blauw staat kom ik in zijn profiel te lezen geboortedatum en zo
Maar geen bericht
Ook op u reageren weet ik niet waar ik moet beantwoorden