Hallo lieve mensen,
Voor ik ga studeren volgend jaar wil ik graag nog op avontuur in India en Thailand. Ik was van plan om in Thailand te beginnen, daar een rondreis te maken, een vliegtuig te pakken van Bangkok naar Calcutta en vanuit daar India te ontdekken. Ik had al een reisgenootje geregeld maar door privéredenen kan zij helaas niet meer mee.
Daarom ben ik nu op zoek naar een reisgenootje die dezelfde droom heeft als mij!
Ik ben een rustige meid van 22 die liever door de natuur loopt dan in de stad zit. Ik wil dan ook veel van de cultuur en natuur zien, en af en toe een dagje chillen op een parelwit strand. Dit allemaal wel low-budget
Ik ben niet zo van het plannen dus ik zou liever gewoon een rode lijn uitstippelen en op het moment zelf pas beslissen wat we gaan doen.
Op mijn profiel staat meer informatie over mijzelf. Kan je je wel vinden in deze reis? Laat dan een berichtje achter of stuur een privébericht.
Groetjes Mara
Hallo Mara,
Mijn naam is Wies van Santvoort, mijn oproep staat in de buurt van die van jou. Mijn ideeen zijn soortgelijk. Lees mijn berichtje maar. Alle plannen van mij kunnen veranderen, ligt aan de situatie en hoe ik het daar heb. Ik zoek een reisgenoot voor het begin van de reis, om samen te wennen en de cultuur te leren kennen. Klikt het, wil ik best samen doorgaan. Maar ik zoek ook veel vrijheid en een reismaatje die ook alleen verder wil en kan.
Hoi Wies,
Bedankt voor je berichtje! Helaas zoek ik iemand waarmee ik heel mijn reis kan maken. Of misschien in India kan ontmoeten en dan vanaf daar met z’n tweeen door kunnen gaan. Thailand lijkt me namelijk veilig genoeg om solo doorheen te kunnen trekken, zeker rond die tijd van het jaar. Al zou het natuurlijk leuk zijn om alle schoonheid, leuke en minder leuke tijden met iemand te kunnen delen.
Laat maar wat van je horen als je het wat lijkt! Maar ik denk dat jij meer de kant van Laos op wil?
Groetjes Mara