India (Goa) , Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja vanaf januari 2014

Hoi Allemaal,

Half januari (uiterlijk eind januari) ben ik van plan om te gaan reizen door India (Goa), Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja. Met zn tweeën is het altijd gezelliger en goedkoper. Ik zoek een reisgenootje voor de hele reis of een gedeelte van de reis.

Mijn plan is om leuke excursies te boeken, er zelf op uit te trekken, af en toe aan het strand te liggen, en af en toe te gaan stappen. Maar vooral heel erg genieten!

Ik hoor graag van jullie wat jullie plannen zijn. En wie weet kunnen we samen reizen :slight_smile:

Grtz,
Marloes

Hoi Marloes!
Ik ben Kaj (vrouw :)) en ben 27 jaar. Ondertussen alweer 5 jaar werkzaam als verpleegkundige in het AZM in Maastricht. Ik wilde rond maart 2014 ongeveer 2 maanden gaan rondreizen (helaas kan ik niet langer vrij nemen), waar weet ik nog niet precies. De precieze data liggen nog niet vast, maar kan eigenlijk van januari t/m mei… Mijn voorkeur is Azië en heb al wat mooie dingen gehoord over Thailand…

Aangezien ik nog nooit eerder alleen ben gaan backpacken, zou ik het ook fijn vinden om niet alleen te hoeven reizen. Hoe lang wilde je gaan reizen? Aan de landen te zien wel wat langer dan 2 maanden…
En waar wil je beginnen? Al een beetje een route uitgestippeld?

Mocht het je leuk lijken om misschien samen te gaan, of gedeeltelijk, voeg me anders even toe op Facebook: Kaj Pannemans. Ik kijk niet zo vaak hier op de site…

Groetjes,
Kaj

Hoi Kay,

Ik ben van plan om 5 maanden tot een half jaar te gaan reizen door Azië. Voor 10 juli 2014 moet ik in Australië zijn i.v.m. mijn visum. Ik heb al een planning gemaakt. Ik wil beginnen in India. Ik zal je even toevoegen op Facebook :slight_smile:

Groetjes,
Marloes

Hoi Marloes ,

Heb het zelfde idee als jij, de landen maar ook de manier van reizen. Ben vrij om te gaan wanneer ik wil en hoe lang ik wil reizen. Inderdaad met 2 is gezelliger en ook goedkoper. Ook australië staat op mijn wensen lijstje, maar ook nog indonesië.

Weet niet of je al iemand gevonden hebt die met je mee reist?! Misschien kunnen we iets afspreken om te zien of het klikt.
En om te kijken wat voor planning je al hebt gemaakt. Want die van mij is nog blanco.

Groet Nelly

Hey meiden, ik zit momenteel in het proces om te beslissen of ik aankomend voorjaar (februari, maart) voor zes weken naar India wil gaan. Ik ben een ervaren backpacker, ik ben nu tweemaal een paar maanden in Latijns Amerika geweest, en nu kan ik in verband met werk (begeleider van licht verstandelijk beperkten), niet langer dan zes weken ertussenuit.
Ik ben 2x alleen gaan reizen, beviel goed, maar India… lijkt me toch wel heel erg spannend. Ook als ik de verhalen hoor van mensen die er al eens geweest zijn, zou het wel fijn vinden om de eerste indrukken met iemand te kunnen delen en me samen willen verbazen over wat er te zien is :–). Het zou mij dan ook heerlijk lijken om in elk geval de eerste paar dagen / weken op te trekken en dan te zien of het klikt, en of we samen verder willen reizen.
Ohja ik ben 27 en ik wil graag gaan om veel van de cultuur te zien, eventueel een korte trekking te doen. Of een tour door de backwaters van India. Ik houd van een feestje, maar wel op zijn tijd. Ik zal uiteindelijk vliegen naar het noorden, want ik wil natuurlijk de Taj Mahal zien. En vanuit daar terugvliegen naar Nederland.

Marloes, jij wil in Goa starten, ik wil ook graag aan de kust starten! Je kunt me PM’en als je wil? Kaj, geldt voor jou ook. Maar gaat je voorkeur uit naar India?

Hoi Laspapayas,

Leuk dat je ook door India wilt reizen! De Taj Mahal zou ik ook graag willen zien. En een tour door de backwaters lijkt me geweldig! Maar ik vind het een beetje eng om alleen of zelf met zn tweeen door noord India te reizen. Daarom wil ik het graag alleen bij Goa houden. Voor India wil ik 3 weken uittrekken. Maar we kunnen natuurlijk altijd samen starten in Goa, om vervolgens na een tijdje ieder zn eigen weg te gaan :slight_smile:

Grtz,
Marloes

Hoi allemaal!

ik sluit me aan bij jullie reisplannen. Ik heb drie weken vakantie en mijn voorkeur heeft het om in februari te vertrekken. Het liefst wil ik noord en zuid india combineren, maar zou het wel heel prettig vinden om dit samen met iemand te doen. Ik houd ervan om me te verdiepen in de cultuur en te genieten van de natuur. Iemand die voor 3 weken de gehele reis met mij door India kan en wil maken?

Groetjes

Hai!

Ik ben Roxanne en 22 jaar oud! Zie mijn topic: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=165275
Ik ben van plan om in maart voor 1,5 maand naar Thailand (klein stukje), Laos en Vietnam te reizen. Ik zag dat jij in februari voornamelijk India wilt gaan zien, misschien kunnen we daarna wel meeten in Thailand of Laos bijvoorbeeld! Misschien lijkt het je leuk! Dan kunnen we misschien de planningen een beetje naast elkaar leggen?

Groetjes!

Hoi,

Ik ben Eric en wil in januari naar thailand gaan. Ben al eens in mijn eentje gaan backpacken maar dat bevalt me niet zo. Ik zoek dus een aantal reisgenoten om in januari in thailand leuke dingen te doen. Mocht er iemand oren naar hebben, dan hoor ik het graag.

Gr. Eric

Hey Eric,

Leuk dat je ook naar Thailand wilt :slight_smile: Ik verwacht 22 februari pas in Thailand te zijn. Dus ik denk dat we elkaar niet zullen treffen.

Groetjes,
Marloes

Hoi Marloes!
Ben je nog op zoek naar een reisgenoot voor India? Kan zelf vanaf ongeveer 12 jan 3 weken weg en wil graag naar noord-india en misschien Nepal. Ben benieuwd of je nog iemand zoekt!

groetjes Sanne