Leuke vrolijke 60+ zoekt reisgenoot(en)

Hallo, ik ben op zoek naar leuke vlotte 60+ M/V die graag een avontuurlijke vakantie willen maken ( bedoel ongeorganiseerd low budget) maar dit ook niet alleen willen doen.
Zit te denken aan de maanden Sep of Oktober.
En natuurlijk kunnen we dan samen overleggen waar de reis heen gaat.

Hoi,

Ik ben ook 60+ (vrouw) en wil op safari in Kenia/Botswana enz. Ik kan niet uitmaken of je m of v bent. Ik was echter echt op zoek naar een reisgenote.

Hallo

Ik zoek een medeoverwinteraar voor Bali de komende winter.
Man of vrouw. Het is er goedkoop.
ben geen resort-type
Hilde

Hier nog een 60+ (vrouw) die van reizen houdt en dat in haar eentje niet echt leuk vind. Op mijn lijstje staat Pantagonie, Brazilie, Tibet, Noorwegen en nog wel enkele landen die ik graag wil bezoeken. Ik ben benieuwd of jullie al plannen hebben gemaakt of dat het bij deze berichtjes is gebleven?
Hinke.

Hallo Hinke;

Ik zoek iemand die wil overwinteren op Bali.

Ik geloof dat jij iemand anders zoekt.

vriendelijke groet; Hilde

p.s. er heeft verder nog niemand gereageerd.

Ja dat klopt Hilde en al lijkt mij dat prachtig ik werk nog volop dus zou niet eens kunnen. Een klein stukje heb ik van Bali gezien, wel Java helemaal doorgereisd wat prachtig was.
Ik heb 2 leuke reactie’s gehad en wie weet volgen er nog meer.
Groetjes
Hinke

Ik zou graag tussen half augustus en begin december 3 tot 5 weken rondreizen, bij voorkeur niet georganizeerd en in een warm land. (Brazilië? Colombia? Laos? Cambodja? …). Ik ben 61. Iemand geïnteresseerd om te kijken of we samen zouden kunnen gaan?

En “snijboon” heb je al iemand gevonden?
ik heb met 2 personen contact. laat maar eens horen wie je bent.
Groet Marian

Ik heb ook met twee personen contact.