Gewoon ergens naar toe, samen plannen. tijd en geld is er. nu nog reisgeno(ten)ot.

Helaas zijn er weinig leeftijdgenoten die nog avontuurlijk willen reizen. KOM OP!!
Ik reisde alleen door India, Tailand, Indonesië, Afrika en wil graag samen reizen.
Dus lieve 60plussers reageer op deze uitnodiging.

Welkom in Kenia! Ben geen 60+er en ook geen reisgenoot, maar weet wel behoorlijk veel van Kenia en evt zelfstandig reizen in Kenia. Ik woon. r namelijk al enkele jaren permanent en ben getrouwd met een Keniaan.

Dus komt u deze kant op, neem dan gerust contact op!
Anders alsnog een hele fijne vakantie gewenst!

Groeten uit het zonnige Kenia!

Via Wereldwijzer app

Dag Marriette, Kenia ken ik redelijk goed. Ik heb er 2 maanden rondgereisd met lokaal vervoer.
Ik heb niet zo’n zin daar weer in m’n eentje rond te reizen.
Je woont in Kenia. Waar precies?
Groet uit het zonnige Amsterdam

Ik woon in Ukunda, aan de zuidkust van Mombasa. Niet bij het strand, maar midden tussen de locals :wink:

Sent from my LG-P990 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Dag Elisabet,
Ik begrijp niet goed waarom iemand een zoekertje plaatst op dit forum, maar het dan verder niet nodig vindt om gewoon even te reageren op een berichtje dat haar werd toegestuurd. Vreemd…
Toch nog veel succes met je verdere zoektocht. :slywink:

grtjs,
Walter.

Hoi,

Ben nog geen 60 maar veel scheelt dat niet. Heb de reis al geboekt maar het lijkt me leuker niet alleen te hoeven gaan (is ook goedkoper huren/overnachten als je met z’n tweeën bent). Reisplan ligt nog niet vast, ruimte voor overleg is er dus. Ook is het mogelijk af te spreken elkaar ergens in Cuba te ontmoeten om dan samen op te trekken. Hoop dat je dit wat lijkt en zie naar reactie tegemoet!

M.vr.groet,
Ed
Hillegom

Moderators brake :
Het is niet toegestaan e-mailadressen te publiceren i.v.m. ‘spambots’ (al dan niet via informatie die door zoekmachinecrawlers worden opgeslagen). Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.