ik, fitte vrouw 60 zou graag een of meer reisgenoten (m/v) willen ontmoeten voor een reis van naar Asia
Veel zien en beleven maar ook tijd nemen om te rusten en genieten van indrukken. zowel natuur, steden en cultuur.
Simpel hotelletje,o.i.d is ok. Een confortabel hotel heeft ook zijn voordelen.
jan febr. 2011 lijkt me wel wat. Geen bijbedoelingen, behalve gezelschap een ontdekkingsreis. Een vriendschap opbouwen zou mooi meegenomen zijn.
Wil je ook een keer op reis maar nu niet, neem contact op. Wie weet klikt het en doen we later nog wat.
Dag Marijkedam,
De oproep gelezen en ben benieuwd wat voor ontdekkingsreis je hiermee bedoeld.
Mijn zoeken is eigenlijk naar iemand die voor 2 mnd op Bali wil rondreizen.
Bali is een schitterend eiland ,zelf heb ik er al enkele keren mogen overwinteren,met mijn man, en later na zijn overlijden alleen.
Maar het solo reizen ga ik toch steeds minder leuk vinden.
Het is moeilijk iemand te vinden die zolang van huis wil gaan.
Ben net 70 jaar geworden,maar ben nog wel aardig in de running.
Wie weet ? een vriendelijke groet uit Nieuwegein. Boudewien
Hallo Baliboudy,
Voor mij is een ontdekkingsreis alles wat ik nu meemaak in mijn eentje . Mijn man is vorig jaar september overleden. Als ik aan reizen denk wil ik ontdekken en me verbazen, beleven ruiken andere culturen hoe leeft de ander wat eet hij hoe leeft hij. Dus dat is wat ik er mee bedoel. Ik ben 61 jaar en ik werk nog 24 uur per week. 2 maanden Overwinteren lijkt mij geweldig maar helaas zit dat er nog niet in. Ik ben op zoek naar een reisgenoot waar je al de dingen die je meemaakt kan delen en mee kan lachen. Bali staat ook op mijn verlanglijstje. China zou ik ook graag bezoeken. Dit jaar was ik voor de 2e keer in Thailand. Dat land heeft mn hart gestolen.
De mensen, fietsen door Bangkok en slapen tussen de aapjes. Geweldig. Mijn zusje en ik waren hier met Riksja online (bouwstenen). Voor mij een reis-ontdekking omdat ik op dit gebied nog niet ervaren ben. Ben erg benieuwd hoe jij reist en waarom Bali. Hoor graag nog eens van je.
gr Marijke
Hallo Marijke,
Ook ik- een zeer fitte 55 plusser- ben een reisfreak, en wil elk jaar verre reizen maken en het maakt niet uit waar. Ik ben ook aan cruisen verslaafd.
Ik heb wel een safari reis gemaakt en wil dat zeker weer overdoen.
Voor dit jaar heb ik andere plannen, maar volgend jaar zou wel lukken.
Een reactie zie ik graag tegemoet. OOk kun je een prive bericht sturen op deze site.
groet Carrie
Hallo Carry,
je bericht gelezen. Helaas cruisen trekt mij helemaal niet.
Alle Aziatische landen hebben mijn belangstelling. Dit jaar in april/ mei ben ik in Thailand geweest. Volgend jaar is ook mijn plan om weer een verre reis te gaan maken.
Het lijkt me leuk om contact te houden en misschien kan je wat uitgebreider vertellen wat je plannen zijn en wat je van een reisgenoot verwacht.
gr. Marijke
Hallo Marijke,
Het is via deze site mogelijk om een prive bericht te sturen, dan kunnen wij op deze wijze kontakt met elkaar hebben en zodoende eventueel email- adressen uitwisselen.
grt Carrie
Hallo Marijke,
Ik heb je prive-bericht ontvangen en heb ook meteen gereageerd.
Ik weet niet of je ook een prive-box hebt aangemaakt op deze site, omdat ik niets meer van je hebt vernomen, maar misschien ben je ook met vakantie. Ik hoor het anders wel.
grt Carrie
Hallo reisliefhebbers, ik heb net zoals jullie een heerlijk gevoel overgehouden van mijn eerste vacantie in Indonesie vorig jaar maart/april 2009 ik ben echter alleen in Surabaya geweest en niet verder.
Dit ga ik nogmaals doen en wel vanaf 1/10 t/m 23/12 2010.
Ik ben getrouwd en ben 64 jaar, mijn vrouw gaat niet mee omdat ze Indonesie ter veraf vind van de kleinkinderen. Mijn aankomst zal plaats vinden in Jakarta en vandaar begint mijn reis naar Bogor, Bandung, Jokaja en verder door Java naar Bali. Met deze bekentenis wil ik graag weten of iemand mij dit ook kan aanraden en eventueel advies kan geven. Ik spreek en versta de indonesisichetaal redelijk.
Hoi Marijke,
ik ben een fitte jongedame van 50 lentes en ik ga zaterdag a.s. voor 7 weken naar Bangkok/ Vietnam/ Cambodja.
Low budget en met de rugzak.
Zin om mee te gaan? Of daar ergens af te spreken?
goetskes,
Reneey
Hallo Judithke,
Geweldig om nu zo’n reis te gaan maken. Was het maar waar dat ik je ergens kon ontmoeten op je reis. Helaas zit dit er nu even niet in. Maar wie weet ooit nog eens. Kan ik je ergens volgen op de site?
Heel veel plezier gewenst en geniet van je reis.
gr. Marijke
Hallo Marijke.
Misschien is een van onze Topo Travel reizen iets voor je? We organiseren niet alledaagse reizen naar o.a. bestemmingen in Azië. Nieuw zal worden:Mongolië.
Zie www.topotravel.nl
Groet
Steven Boerma
Hallo Baliboudy,
Ik zou graag deze winter voor 2 maanden opstap gaan.
Ik heb ongeveer jou leeftijd.
Het liefst wilde ik deze keer naar Cuba, omdat ik al in Bali geweest ben enkele jaren terug met mijn man.
Als je interesse hebt kun je mij mailen maria436@tele2.it ik woon in Italie vanaf 1968,
Groetjes van Maria Haeseker
Dag Marijke, ik ben een vrouw van 61, pré-pensioen, en bezig met de voorbereidingen voor een overwintering van drie maanden in Indonesië. Als basis heb ik Bali genomen, en vandaar uit zie ik wel verder. Ik ben daar de maanden december t/m februari, waarvan de eerste twee maanden in m´n eentje, dus wat gezelschap zou leuk zijn.
Als het je aanspreekt, stuur me dan een berichtje!