Reisgenoot/reisgenote gezocht voor rondreis Azie (vanaf Bali) eind april 2010

Hallo allemaal,

Ik ben Nicole en ben 22 jaar. Eind februari/ begin maart hoop ik helemaal klaar te zijn met mijn studie vrijetijdsmanagement en dan wil ik eind april lekker 3 á 4 maanden gaan reizen.

In eerste instantie wilde ik alleen op reis gaan. Je leert tenslotte toch wel mensen kennen gedurende de reis. Toch ben ik van gedachte veranderd en wil ik graag met een reisgenoot/reisgenote een reis maken. Ten eerste is het toch een stukje veiliger om samen te reizen i.p.v. in je eentje en ik vind het ook gewoon gezelliger om met iemand deze reis te maken en de ervaringen te delen!

Al een tijdje ben ik bezig om te kijken waar ik heen wil. Best lastig, aangezien ik overal wel naar toe wil :hihi: Toch heb ik nu eindelijk besloten waar ik heen wil :wereld: Ik wil heel graag beginnen in Bali. Daarna zou ik graag naar Java en Sumatra gaan om vervolgens de overstap te maken naar Singapore en/of Maleisië.
Naar bovenstaande landen gaat in ieder geval mijn voorkeur uit, maar niets staat nog vast. Ik wil namelijk de vrijheid houden om, eenmaal aan de reis begonnen, daar te bepalen waar ik op dat moment naar toe wil :smiley:

Zelf ben ik sportief, houd van gezelligheid, feestjes, zon, zee en strand maar wil toch ook graag wat van de cultuur en natuur zien. Voor de reis ben ik opzoek naar een spontaan en gezellig persoon, die enigszins dezelfde interesses heeft.

Heb jij ook plannen die hier op lijken? En lijkt het je wat om samen te reizen of een deel samen te reizen? Laat dan gezellig ff een berichtje achter of stuur me een mailtje; [EMAIL=“nicole_474@hotmail.com”]nicole_474@hotmail.com

:dag: Liefs, Nicole

Hey Nicole!!
Heb je al een idee wanneer je ongeveer de overstap naar Singapore/Maleisie wil maken??
Vanaf mei denk ik ga ik naar Singapore om vanaf daar met een van de mooiste treinreizen van azie richting bangkok te gaan!! Tussendoor kun je natuurlijk overal uitstappen en blijven zolang je wil!
Lijkt mij helemaal leuk:)
Ik zal me trouwens even voorstellen, Tanja Mol, 22 jaar en net klaar met mijn studie verpleegkunde (HBO)! Nu ben ik net een half jaartje aan het werk. Het is toch niet echt wat ik wil dus heb ik besloten een mooie reis te maken :slight_smile:
Liefs Tanja

Hoi Tanje,

Ik heb nog geen ticket geboekt naar Indonesie, dus ik weet nog niet precies wanneer mijn reis van start zal gaan. Wel wil ik ongeveer 1,5 a 2 maanden in Indonesie verblijven en daarna de overstap maken. Dus dat zal waarschijnlijk eind juni worden.
Wat voor treinreis ga je precies maken? Heb je al enig idee hoe lang je die reis wil gaan doen?
Bij mijn staat nog niets vast (behalve dat ik iig naar Java en Bali wil) en ben overal voor in. Dus als je nog leuke ideeen hebt, hoor ik het graag :wink:

Liefs Nic

hoi, ik zit nu in australie. pas twee dagen. maar vind het ook best lastig, zo in mijn eentje. ik ontmoet vast mensen binnenkort, maar voor nu is het even jammer.
ik ga halverwege april naar bali en ga dan ongeveer twee maanden rondreizen in indonesie. dan ben jij er waarschijnlijk ook?
misschien kunnen we elkaar treffen daar en in ieder geval samen een start maken?
ik ben 21, klaar met bachelor psychologie en nu dus vijf maanden op reis.
hou van de combi chillen en dingen doen (cultuur, sportief, natuur, feestje).
laat maar wat van je horen, of je plannen al wat helderder zijn en of je interesse hebt!
gr lilian

Hoi Nicole,

Ik ben ook van plan om medio april naar Indonesie af te reizen! Waar de reis begint of mag eindigen maakt me niet zoveel uit… ben op dit moment in India en ben t helemaal zat om in mn eentje te reizen. Ik vind t behoorlijk taai en kom nauwelijks medereizigers tegen :frowning:
Ik kan erg genieten van een mooie natuur en cultuur. Daarentegen kan ik niet leven zonder een goed feestje op zn tijd. Als het maar gezellig is, dan kun je overal wat van maken!
14 april verloopt mijn visum in India dus tegen die tijd ( of ervoor) ben ik in Indonesie

Als je zin hebt om samen te reizen hoor ik t graag

( ik ben trouwens 21 jaar en ben gestopt met mijn studie ASW omdat ik mijn reiskriebels niet langer kon onderdrukken, :wink:

Groetjes, Mara

Hey Nicolle, Mara en andere meiden die binnenkort naar Azie gaan,

Ik vlieg 23 Maart naar Jakarta waar ik eerst vier weken alleen over Java ga reizen tot 18 april als mijn vriend naar Bali vliegt en we samen nog 4 weken Bali en Lombok en misschien nog ander en eilanden gaan verkennen.

Ik wil al heel lang heel graag naar Indonesie en ben al tijden al heel enthousiast aan het plannen, maar nu ik bijna weg ga realiseer ik me steeds meer dat ik vier weken op mezelf aangewezen ben, en daar zie ik er wel een beetje tegen op. Het is voor mij de eerste keer dat ik in Azie ben, en vooral Jakarta lijkt me erg overweldigend in je eentje.

Mijn naam is Anne, ik ben 21 jaar, afgestuurd HBO Media & Entertainment Management. Ben momenteel bezig met het plannen van deze reis (natuurlijk) en het uitzoeken van een Master. Ik hou er erg van mijn eigen plan te trekken en leuke dingen te doen, dat varieert van dingen bezichtigen tot lekker eten en drinken.

Vind het vooral leuk om iemand te meeten aan het begin van mijn reis, en prima als diegene daarna ergens anders heen wil, maar dan is het begin er in ieder geval!

Groetjes Anne :vak01: