backpacken indo en azie! :D

Hey allemaal!,

Ik ben een spontane en sportieve meid van 24 jaar die graag begin maart dan 25 jaar ;)tot juni mijn reis wil gaan afmaken!
Momenteel ben ik in Nieuw-Zeeland en heb ik al 2,5 maand in Australië gereisd wat echt heel erg leuk was! Ik wil in NZ nog tot half/eind jan blijven en dan naar Perth om 1 maand te werken.
Dan wil ik begin maart naar indo en Azië gaan om daar mijn reis verder door te zetten. Nu gaat mijn reisgenoot met wie ik nu ben niet werken en zou het dus super leuk vinden om met iemand anders verder te reizen!
Heb dus al ervaring in het reizen en ben vorig jaar ook al in Bali geweest. Graag zou ik nog naar Thailand, Cambodja, Vietnam, Loas, Maleisië, Borneo, Java, lombok en de Gili eilanden gaan. Misschien nog wel andere landen of sommige niet maar daar sta ik helemaal open voor! Ligt er maar net aan wat handig is en waar goedkope vliegticket heen gaan! Hoe en wat maakt mij echt niet uit! Ik ben daar heel vrijblijvend in en vind alles snel goed! Gewoon lol maken en een mooie tijd hebben en veel zien zijn voor mij belangrijke dingen en verder beetje van dag tot dag leven en zien wat het gaat brengen!

Ben jij ook op zoek naar een gezellig reisgenootje rond begin maart tot juni en het niet erg vind om zelf naar Azië of indo te komen en mij daar te meeten. Laat mij graag wat weten dan reageer ik zsm terug! :smiley:

Groetjes Hanneke

Hoi Hanneke,

Ik ga van begin maart tot eind mei rondreizen in Azië! Wil beginnen in Vietnam en dan door naar Maleisië en Indonesië. Ik ga alleen dus een gezellige reisgenoot is altijd welkom! :cheer: Lol maken, een mooie tijd hebben en veel zien zijn voor mij ook precies de redenen om deze reis te maken !

Lijkt deze route je wat?

Groetjes,

Hey!

Leuk dat je reageerd op mijn oproepje! Klinkt erg gezellig en leuk wat je in gedachten hebt!
Ik wil ook idd in maart naar azie gaan. Mijn vriendje komt alleen met een vriend in maart naar thailand of lombok dus moet daar zijn als hun aankomen. Daarna maakt mij het niet heel veel uit waar of hoe ik het ga doen! Ben wel al in Bali geweest dus wil ik het liefste niet al te veel tijd door brengen… Ga dan liever naar Java toe. Weet niet of jij daar graag heen wilde?
Als je het leuk vind om 1 van die landen als 1ste te doen en 1,5 week met zijn 4en te zijn en dan samen verder te reizen zou perfect zijn! wil ook rond eind mei naar huis.
Hoe oud ben je en waar kom je ergens vandaan? Altijd leuk om te weten :wink:
Hoop nog iets van je te horen. Ben nu in Nieuw-Zeeland dus heb niet heel vaak internet maar zal het in de gaten houden :smiley:

Fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar alvast!
Groetjes Hanneke

Hey! ik wil ook graag een tijdje door azie reizen vanaf begin maart ongeveer. Heb geen hele route in mn hoofd, ik ben vrij makkelijk en ik zie het wel een beetje als ik daar ben. Maar het lijkt me leuk om met iemand, of iemanden samen te gaan en gezien jullie zo rond die tijd daar zitten reageer ik even :slight_smile:

Ik ben een zeeuws meisje van 23 die graag de ervaring van een tijdje buitenland wil ervaren en gewoon een mooie tijd tegemoet wil gaan! :chin:

Hey Dora(doekoe)!

Ik wil de maand april graag gaan reizen in Thailand. Ik wil namelijk in mei gaan surfen op Bali (toevallig ook met een Zeeuws meisje en 2 zeeuwse jongens) en daarvoor wil ik graag een maand naar Thailand. Ik ben ook 23 jaar en heb vorig jaar 3 maanden gereisd door Australië, en het reizen beviel mij goed. Het begint ook weer erg te kriebelen, maar zoek nog wel een reisgenoot voor Thailand, dus lijkt het je leuk om samen te reizen?

Groetjes Anne

Ja lijkt me zeker leuk! Zie dat je van hetzelfde bouwjaar bent ook :wink: Zou wel liever wat eerder vertrekken maar weet niet of dat bij jou ook mogelijk is ?

Groetjes Dorine

Hey meiden!

Leuk dat jullie het reizen zo leuk vinden! het is ook echt geweldig!
Ik ga begin maart naar thailand voor 2weken heb ik besloten en dan moet ik 21 maart in Vietnam zijn omdat mijn vriendje daar heen komt tot 3 april. Daarna wil ik nog graag cambodja en loas doen! Dan zie ik wel waar ik nog heen ga. Wil eind mei terug naar huis omdat ik denk dat het geld dan op is. Als iemand dit aanspreek of ergens in wil haken zou dat erg leuk zijn! In Bali ben ik al geweest. Mooi land maar erg touristisch! surfen is het beste in Kuta. tevens ook de leukste stad om op stap te gaan;)
Anne veel plz daar en wie weet kunnen we nog wat afspreken en Dora Leuk als je met me mee wilt in thailand. Hoelang wilde jij er over doen?

Grt Hanneke

Hoi Dorine!

Ja ik kan de maanden april en mei sowieso weg, maar ik weet niet of het lukt met mijn werk om eerder te vertrekken.
Hoelang zou jij weg willen en heb je al een idee naar welke landen je zou willen gaan? Want dan zouden we misschien wel ergens kunnen meeten?:wink:

En Hanneke het reizen is inderdaad fantastisch! Zou inderdaad leuk zijn als we toch ergens kunnen afspreken!

Groetjes Anne

Hoi hoi!

Sorry beetje late reactie! Nogal druk geweest met geld verdienen de laatste tijd :wink:
Ik wil de maand mei in Indonesie doorbrengen. Java lijkt me ook leuk. Dus misschien kunnen we in mei (een gedeelte) samen optrekken?

Ik ben 23 en kom uit Utrecht. Ben vorig jaar mei afgestudeerd en verheug me echt superveel op de reis! Wat gaaf dat jij ook al in Australie en Nieuw zeeland bent geweest!

Waar kom jij vandaan?

En voor de andere meiden. Ik start in maart in vietnam en wil april en mei door maleisie en indonesie trekken. Dorine en Anne willen jullie naast Thailand ook nog andere landen aan doen?

Groetjes Laura

Hey reislustigen!

Het maakt me niet eens zo heel erg uit waar ik begin, hangt ook een beetje van de prijzen van vliegtickets af. Ik heb niet echt een bepaald beeld van welke landen ik wil bezoeken maar in ieder geval wel het hoekje, thailand, laos, cambodja, vietnam en indonesie lijkt me ook prachtig maar andere ingevingen zijn ook welkom.
Wil trouwens een maand of 3-4 weg

Hallo allemaal!

Wat een leuke berichtjes allemaal.
Ik ga vanaf 18 maart twee maanden door indonesie reizen. Ticket is geboekt! :smiley:
Ik zou het leuk vinden om een paar weken met iemand of meerderen :wink: samen te reizen. Mijn plannen zijn lekker vaag: waar ik dan zin in heb/me leuk lijkt/ goedkoop is… Maar ik wil iig mijn surfskills verbeteren op bali/lombok. En ergens de jungle in. Verder sta ik zeer open :slight_smile:
Dus, wie weet kunnen we ergens aanhaken aan elkaars reizen?

groetjes, Hiske
p.s. 22 jaar, uit Utrecht.

Hoi Hiske!

Jouw plannen klinken echt super! Ongeveer hetzelfde als mijn plannen! Ik wil ook erg graag gaan surfen op Bali (heb het vorig jaar geleerd in Australie) En daarvoor het liefst naar Thailand en inderdaad ook de jungle in.
Mijn plan is alleen om vanaf begin april te vertrekken (ivm werk), dus misschien dan een leuk idee om ergens te meeten!:wink:

Groetjes Anne
23 jaar uit Spijkenisse

He Anne

Wat leuk om te horen! Ik zit te denken om het surfen een beetje aan het einde van mijn reis te doen (maar wel lang :slight_smile: Omdat ik denk dat bali mogelijk het duurste onderdeel van de reis zal worden is het fijn als ik daar gewoon kan opmaken wat ik nog heb. Daarbij neem ik geen boards mee, en ik wil daar dus kunnen huren. En ik zat er over te denken om daar een board te kopen en mee naar huis te nemen na de reis. Dus dan is het ook wel handig als ik dat een beetje aan het einde doe.
Maar aangezien jij eerst nog naar thailand wil (?) is het misschien leuk om eind april/begin mei te meeten?

groetjes, Hiske

hoi hoi

7 maart kom ik aan in Bkk, om vervolgens naar cambodja te gaan en dan weer naar thailand.Vooral het zuiden.

Als je in maart ergens in de buurt bent …

let me know…

gr ron

Hallo allemaal!

Ik begin 24 maart in Bali, vanaf dan heb ik geen plannen! Ik wil gaan rondreizen en surfen. Java, lombok, gili eilanden komodo etc. Waarschijnlijk ook Borneo en wie weet Maleisie?! (ben twee maanden in Azie)
Cool om misschien een stukje samen te reizen mochten jullie in de buurt zijn!

Ik heet Sanne, ben 23 jaar woon in Delft.

xx