Wie gaat er ook naar Azië (mrt-mei 2011)?

Hi,

In het voorjaar ga ik 3 maanden door Azië reizen. Mijn reisplannen staan nog niet definitief vast, maar zoals het er nu naar uit ziet ga ik in India beginnen en ws via Nepal op doorreis.

Ik zou het leuk vinden om samen met iemand (een deel van) de reis te maken. Samen is altijd leuker dan alleen. Wie gaat er dezelfde periode door Azie reizen?

Groeten,

Amanda (27 jaar)

Hoi hoi!

Ik ben ook van plan in maart naar India/Nepal te gaan.
Ik ben wel een paar jaartjes jonger dan jij, maar als je interesse hebt, contact met me wil, laat wat van je horen. :smile:

Groetjes Jildou

Hoi,

Dit weekend besloten om mijn reis toch in Thailand te beginnen. Ik heb heel lang getwijfeld. Maar dat gaat dus niet helemaal matchen. Maar wie weet bedenk ik me wel weer :-). Was anders wel leuk geweest, ben dan wel iets ouder, maar ook weer niet zo oud hoor, haha.

Groetjes,

Amanda

Hoi hoi,

Thailand is ook mooi natuurlijk!
Succes met je reisgenoot vinden en veel plezier daar!

Groetjessss

Hi Amanda,
Ik ben mijn reis naar Indonesië aan het plannen. Periode mei-juli voor twee maanden. Ik sta nog helemaal aan het begin, heb vandaag de eerste reisgidsen in huis gehaald en fora bekeken :chin:
Dus mochten je plannen richting Indonesië gaan, laat het weten, wie weet kunnen we meeten.
Ik ben 27 en werk fulltime als event coördinator.

Groetjes,

Esmé

Hey,

Ik heb zojuist mijn tickets geboekt. 2 maart vertrek ik naar Bangkok.

Schema in het kort:

maart: Thailand
april: Cambodja (vrijwilligerswerk)
mei: Vietnam

Zou leuk zijn als we elkaar treffen, maar als jij in Indonesië zit, heb ik daar zo mijn twijfels over of dat echt gaat gebeuren. In ieder geval een mooie reis toegewenst.

Groetjes,

Amanda

Super dat klinkt geweldig. Ik denk idd niet dat we elkaar zullen meeten dit keer. Maar ik wens je een hele mooie reis :zon02:

Groetjes,
Esmé