Reisgenote gezocht voor Indonesie in Juni (31-05-11 t/m 29-06)

Hoi,

Eind mei (31e) vertrek ik naar Indonesië, om daar in 4 wk tijd een aantal eilanden te bezoeken, in ieder geval Java en Bali.
Ik zou het heel leuk vinden om samen met iemand (een deel) samen te reizen. Het lijkt me leuk om de ervaring te kunnen delen, en samen sta je sterker!
Graag wil ik zoveel mogelijk zien, maar wel redelijk low budget, en op zo’n manier dat je de omgeving ook goed in je kunt opnemen.
Ook wil ik een vriendin bezoeken, die op wereldreis is (in juni in Indonesië). Zij gaat echter ook 3 wk. een werkproject doen, en ik wil graag rondreizen.

Ik ben 27 jaar oud, en werk sinds 3 jaar als ambulant hulpverlener (coach).
Verder ben ik een sportief type, en hou ik van het combineren van culturele activiteiten, sportiviteit i.c.m. ontspanning (feestje, strand, e.d.).
Azië spreekt me enorm aan en ik heb ontzettend veel zin in deze reis!

Spreekt mijn verhaal je aan, en wil je ook graag (een deel) samen reizen, dan hoor ik graag van je! Mijn tickets zijn geboekt van 31 mei A’dam- (Kuala Lumpur) - Jakarta, t/m 29 juni v. Bali (Denpasar).

Ik zou graag voor vertrek een keertje kennismaken, ik vind het belangrijk dat het wederzijds klikt met een reisgenoot.

Groeten,
Anna

Ha Anna,

ik heb in juni vrij (1/6 tm 25/6) maar heb nog steeds niet geboekt. Je verhaal spreekt me aan. Ik hou van natuur en cultuur gecombineerd. Mooie strandjes en leuke feestjes. Ik ben nog nooit in Azie geweest en lijkt me leuk om daar een keer rond te reizen. Samen is wel gezelliger natuurlijk. Mocht je het iets lijken, hoor ik graag van je.

groetjes Janina

Hoi Janina,

Bedankt voor je leuke reactie. Misschien een idee om verdere communicatie via Facebook te laten verlopen, om e.e.a. door te spreken? Zou je mij willen uitnodigen? Dan voeg ik je toe…

Tot horens!

Groetjes,
Anna