Spontane reisgenote waar zit je..

Hoi zijn er nog leuke en spontane meiden die zin hebben om een tijdje door Azie te reizen? Ben benieuwd!
Ga zelf van 17feb tot 17juni en misschien wel langer,alles ligt open en laat me graag verrassen…ben niet gebonden aan wat dan ook! :zon02:

grtjes Dion

Hey Dion!
Ik zit nu al in azie, op dit moment Thailand, en ga nog naar indonesia, java en bali!
laat maar weten in pb of je er ook naartoe gaat en of we miss een gedeelte samen kunnen reizen!

grtsss suus

Hi Suus

Hoe lang blijf je nog in ZO-Azie? en wil je bv nog naar Maleisie of Vietnam?

Ik >>> de 17de naar Bangkok en ga eerst nog een paar mensen bezoeken en dan van daaruit richting ???

Als ik naar Indonesie ga zal het Bali zijn,heeft een reden en vertel ik je wel mochten we elkaar treffen…

Dus als je iets meer kunt vertellen over je eventuele plannen weet ik een beetje wat ik zelf kan doen of niet…

Nou Suus veel liefs uit een bitterkoud Amsterdam… :dag:

en wie weet tot ergens in de :vak02:

Hi!

ik ben van 18 maart t/m 15 mei in indonesie!
En ben nog druk plannen aan het maken.
Het ligt nog open behalve dat ik een paar weken de tijd wil nemen voor bali/lombok (ook omdat ik heel graag beter wil leren surfen dat vind ik echt fantastisch!). Misschien is er ergens een combi te maken? :wink:

groetjes uit Utrecht!

hiske

Alowa

Staat er ergens ook nog een land als Maleisie of Vietnam in je planning?
Vooral Maleisie schijn je goed te kunnen snorkelen iets wat ik top vind…
en vietnam schijnt ongelofelijk mooi te zijn…
Ik heb nog nooit op een surfplank gestaan! maar ben wel benieuwd!

En misschien kun jij iets meer over jezelf kwijt… vind het toch prettig om iets meer te weten over iemand voor ik plannen maak(ervaring zullen we maar zeggen)…en misschien heb je wel een leuke foto van jezelf…
Heb over mezelf het nodige in mijn profiel gezet.
Of heb jij ook een profiel op deze site? Nee toch.

Nou wie weet tot horens en spreken we ergens in de :zon02: af om te snorkelen te surfen te relaxen… te bomen over van alles en nog wat.
Ik vind het bv ook prettig een zinnig gesprek met iemand te kunnen voeren,maar gewoon slap lullen en gek doen ook,alles op z,n tijd :vak02:

Groetjes, Dion

Hai Dion,

Ik heb geen plannen voor maleisie en Vietnam. Ook omdat ik maar twee maanden heb en indonesie al zoooo groot is!!

Iets meer over mezelf: ik ben nu 22 jaar, ik woon in Utrecht. Ik heb afgelopen vier jaar de toneelschool gedaan waarvan in in juli ben afgestudeerd.
Toen wist ik het allemaal niet meer (wat ik wil met mn leven en werk haha om maar even heeeel kort door de bocht te gaan). Het enige dat ik WEl wist was dat ik al heel lang een keer goed ver lang op reis wilde. Dus ik ben saaie bijbaantjes gaan doen om geld te verdienen en inmiddels heb ik het ticket geboekt! WHOEHEOE!
Sterker nog, ik heb net een huurder gevonden om mijn kamer die twee maandjes onder te verhuren (scheelt ook weer).
Ik vind ook dat er een zinnig gesprek gevoerd moet kunnen worden.
Ik ga de reis echt op het gemakje doen. Ik wil niet te veel plannen/vastleggen. Mn neus achterna en veel zien/doen/lachen/praten/water en alle sporten daarop en daarin. Dan ben ik een tevreden mens :slight_smile:
kijk voor een foto maar even op facebook. Ik heb hier idd geen profiel. Mijn facebook: Redirecting...

groetjes, Hiske

Hoi Suus

Mail je morgen want heb een drukke dag gehad,moest nog veel regelen.
Weet je wel dat ik een stuk ouder ben :wink:

Ik ga :slapen:,morgen weer een drukke dag…

Tot snel grtjes, Dion

Hahaha, Nee dat wist ik niet! maarja leeftijd zegt tegewoordig ook niet veel natuurlijk…
Ik ga niet naar vietnam of Maleisie, hoor en zie er wel net event e veel over, waardoor t kriebeld, maar mijn vliegtickets liggen (om die reden) vast, ik heb net geregeld dat ik morgen vertrek met een jungle toch van 6 dagen, dus zodra je aankomt in BKK ben ik in Chiang Mai. Daar wil ik t sowieso een beetje rustig aan doen, aangezien ik geen rust neem (wil nemen). Maar hoe dan ook moet ik daar die boomtoppenparcours doen! Hoe dan ook, met iemand reizen is gezelliger dan met niemand, heb ik nu wel gemerkt.

Hiske!
Super tof lekke rn lange tijd naar Indonesie! Ik ben er dus vanaf de 27e en wil op java Bali rondtrekken. Als t je leuk lijkt kunnen we kijken om iets te regelen in Bali samen. T is em daar trouwens aangeraden om t eiland per scooter te verkennen, en daar voel ik wel wat voor. En ik heb wel wat windsurfen gedaan, dus ben wel benieuwd naar normaal surfen. Sowieso wi ik de meest gekke dingen gedaan hebben tijdens mijn reis, die neit iedereen durft-wilt! (zo heb ik in Beijing hartje winter, graden onder de nul, in de avond, een duik genomen in een bevroren meer, waar ze een wak in gemaakt hadden voor de verfrissende duik whaha). Nouja duidelijkere info over hoe ik ben is er niet lol!

Hey Dion

Ik vertrek de 19e naar Bangkok maar vlieg gelijk door naar Chang Rai.
Hier blijf ik even en trek dan door naar Laos…

Wilde jij ook richting Chang rai???

Greez… Roy

Hoi!
Ik ben Sanne, 23 jaar. Ik vlieg 23 maart naar Bali om 2 maanden door Indonesië te reizen! Beetje surfen, duiken etc!

Hiske, jouw plannen lijken erg op de mijne! Misschien leuk om te mailen ofzo om te kijken om een stuk samen te doen?!

Mijn facebook profielpagina Redirecting...

Ciao!

He Sanne!

Inderdaad zelfde soort plannen, lijkt me leuk om te kijken of we een stukje/tijdje samen kunnen reizen…

x hiske