Ik heb verschillende verre reizen gemaakt ,voornamelijk met een groep naar o.a India, Zuid Afrika. Thailand, Costa Rica, Marokko . Nu wil ik heel graag op eigen houtje wat ondernemen en het liefst trekken door een gebied en vroeg mij af of er meer vrouwen zijn die op mijn leeftijd de behoefte hebben iets avontuurlijks te doen. En wie heeft ervaring om op deze leeftijd alleen op reis te gaan
Ik zou eind sept/oktober het liefst voor zeker 3 weken vertrekken en heb voorkeur voor Bali en andere Ind. eilanden maar ook een ander land in Azie of Zuid Amerika zou prima zijn. Ik houdt vooral van natuur en wandelen en mij bewegen door het dagelijkse leven en ben niet op zoek naar luxe. Af en toe een lummeldag is prima. Ik ben een fitte 56 jarige en houdt van lopen in de natuur en vind een uitdaging leuk.
Leuk wanneer je iets van je laat horen !
Hoi Monique,
Heb je al ondertussen het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer ?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten).
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent. Dit geeft je ook een betere kans om mensen aan te trekken tot je oproep.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst !
groet,georgessiam
1 like
dank je wel Georgessiam en daar kom ik ook Alleen reizen vind ik heerlijk maa een maatje is ook leuk
Sent from my SM-J500FN using Wereldwijzer mobile app