Hallo Ik ben een alleenstaande vrouw en zoek ook iemand om de winter maanden naar Thailand te gaan ,ik heb veel gereisd met een brommer door Thailand Laos en Cambodja en heb ook een Thais rijbewijs
He ymkje. Ik zit ook nog in t arbeidsproces. K ben n vrouw van 54 jaar. Vorig jaar heb ik n campertje gekocht zodat ik tripjes kan maken. Vorig jaar veel musea en steden bezocht. Nu ben ik meer van de natuur. Voor de buitenlandse tripjes ga ik graag samen met iemand. Heb je belangstellinglaat me svp weten! Marion
-
-
- Updated - - -
-
bovenstaand bericht is natuurlijk bedoeld voor alle oudere belangstellende reizigers ![]()
Dank je wel grt
Hallo Hans
Ik was eerder op Sulawesi, en ik moet zeggen: van de 4 landen in Indonesië die ik deed (Java Bali, Lombok) het meest authentieke. We maakten er een ceremonie mee en is totaal anders dan bv.op Bali.Zou zeggen: ik wens je een heel mooi reis, voor ons wordt het Brazilië, ik hoop dat we het ook heel goed stellen… Ben ook in Vietnam en Cambodja geweest maar bezocht er de minderheden niet. Met welke reisorganisatie deed je dit als ik vragen mag ? Zou namelijk graag eens teruggaan om bepaalde stukken te zien maar zou graag weten of dit individueel ook kan …
Heb iemand die met ons meereist naar Kenya. Nederlandstalig. Mijn dochter en ik bllijven aan de zee, maar deze persoon wil graag op safari. Als er iemand is die ook op safari wil, en dan wel specifiek voor de Wildebeest migratie, neem dan even contact op. 2 NL sprekenden met dezelfde wens om bij een safari aan te sluiten is aangenamer dan alleen tussen de engelstaligen reizen.
Meer info : **SAFARI
Meereizen : REIS**
Hallo Marion,
Ik ben een vrouw van 59 en vind het ook heel moeilijk om een reisgenote te vinden voor een vakantie. Daar ik ook nog fulltime werk kan ik ook niet zo heel lang met vakantie. Buiten seizoen dan wel 4 weken als ik dagen genoeg heb. Liefst reis ik buiten het seizoen, rustiger en aantrekkelijker prijs. Ik houd van kamperen maar verblijf in appartement of hotel. Vorig jaar en dit jaar nog niet op vakantie geweest maar wil wel heel graag dit jaar. Kan niet eerder als 19 september daar al mijn collega’s al hun vakantie vastgezet hebben want ik had nog geen concrete plannen omdat ik geen reisgenote kon vinden. Ik houd ook van natuur, wandelen, dorpjes/ steden bezoeken, terrasje op zijn tijd. Ik rook en drink niet, alleen een glaasje wijn bij het eten. Zelf vind ik het niet gezellig om alleen te reizen, geen aanspraak en je kunt je bevindingen niet delen met iemand. Liefst zou ik ergens in Europa met vakantie willen want het valt mij op dat de meeste ouderen allemaal naar verwegiestan gaan.
Aangezien er buiten Europa veel dingen gebeuren ben ik een beetje huiverig om daar heen te gaan en in Europa is ook nog veel moois te ontdekken. Mocht je dit aanspreken en wil je eens een tijdje er even tussenuit, dan kunnen we misshien eens eerst kennis maken en kijken of het klikt en indien dit het geval is eens samen een reisje boeken ?Laat het mij maar even weten.
Hallo Jose
Laos spreekt me erg aan. en ik zou mogelijk meekunnen. Ik ben 67 en goed gezond gelukkig,
Wat ik graag zou willen weten is hoe je wilt gaan reizen. Heb je daar al ideen over?
Graag hoor ik van je
Elly
Hallo Jose
Laos spreekt me erg aan. en ik zou mogelijk meekunnen. Ik ben 67 en goed gezond gelukkig,
Wat ik graag zou willen weten is hoe je wilt gaan reizen. Heb je daar al ideen over?
Graag hoor ik van je
Elly
Hallo Marion en alle andere reizigers,
Ik heb jaren gecamperd en de afgelopen 3 jaar heb ik India, Indonesie en Nepal bezocht.
Ik overweeg weer om een klein eenvoudig campertje te kopen, bij voorkeur met iemand samen. Voor de buitenlandse reizen zoek ik ook een reisgenoot, omdat het gezelliger en veiliger is. Ik houd van kunst, cultuur,natuur, wandelen, fietsen. Ben evenwichtig en onafhankelijk en pas me heel gemakkelijk aan.
Heb vanaf 11 juli 6 weken vakantie en sta voor alles open.
Hallo Andrean,ik wil januari 2016 naar Thailand,low budget reizen met bus,trein en snorbrommertje,snorkelen…lekker eten…cultuur en natuur genieten,ben 63 jaar jaar en ga als het klikt graag samen met iemand op reis,hoop iets van je terug te horen,je kunt me bereiken via de mail: trelim@live.nl,groet Trees.
Ik ben een vrouw van 50+, veel gereisd en zeer ondernemend.
Wie heeft hier interesse in?
Groet
Wereldreizigster
-
-
- Updated - - -
-
Ik ben een vrouw van 50+, veel gereisd en zeer ondernemend.
Wie heeft hier interesse in?
Groet
Wereldreizigster
Zie mijn introductie …