Mwende
Is er nog steeds een bedje vrij , ga om persoonlijke reden reis naar azie uitstellen . Dus ben ik vrij op 18okt. ben man van 63 maar in biezonder goede konditie.
groetjes Benny
HALLO
We zijn reeds met enkele entousiaste 50+ers voor de intense rondreis Senegal + inleefverblijf.Indien interesse zie artikeltje âreizenvirusâ
Ben 14 maart in gambia (kololi),
mis een maatje om van een wijntje te genieten in de buurt,
1 of 2 uitstapjes zit er ook bij,
schiet niet te kort aan de plaatselijke bevolking,
maar wil toch een beetje me eigen zijn deze keer,
wie o wie!!!
SUIKERSNOEP
Beste reisgenoten,
Mijn naam is Eric en ik wil met 4 mensen in een Toyota Landcruiser enkele maanden (3-4) door Afrika gaan reizen. De vermoedellijke vertrekdatum ligt ergens in januari 2014. De bedoeling is dat we samen een plan opzetten hoe we dit willen aanpakken.
Ik ben 56 jaar en jong. Ik heb een vriendin maar die wil niet mee. Ik woon in Nijmegen. Ik werk 4 dagen per week in Veenendaal als software docent.
Ik heb sociale psychologie gestudeerd aan de KUN in Nijmegen.
Ik zoek inspirerende, enthousiaste mensen met reiservaring. Mensen die sociaal zijn ingesteld, tegen een stootje kunnen (zowel fysiek als psychisch)en een redelijke conditie hebben. We zullen een wekelijkse bijeenkomst houden om alles te organiseren maar ook om elkaar goed te leren kennen. Ook zullen we proefritten gaan maken zodat we het voertuig goed leren kennen en iedereen een basiskennis van de equipment te leren.
Graag reacties met een korte introductie van jezelf.
Groetjes,
Eric
Beste Eric,
Zou het mogelijk zijn dat je je als âorganisatorâ iets preciezer bent met de landen in dat grote Afrika? Is 2014 de eerste mogelijkheid?
Verder een oproep om van te watertanden!
groeten
Wim
Beste willem, ik ga binnen 3 dagen naar gambia ,
sorry niet in 2014,
mevr martis
Mwende,
helpâŠhelpâŠhelpâŠik wil géén huisjeâŠik wil een landrover met een tentje en veel culturen in onbekende vrije natuur.
Samengevat : âavontuurâ. nu het nog kan!.
Heel veel plezier en succes gewenst natuurlijk in het Keniaanse land.
Ik ben er al meerdere keren geweest.
groeten
Wim
Mwende, oei oei⊠dat hoeft toch geen probleem te zijnâŠvoor de kinderen is er wel een héél goede kostschool te vinden.
Vlak in de buurt âŠ[ame]- YouTube
Bloggen�? ik weet amper wat het is, Joggen dat doe ik wel en kun je dus beter direct mee gaan i.p.v. volgen!!. Dan kom je ook niet zo ver achterop.
Héél misschien kom ik ook dit jaar nog wel in Kenia. Jammer is daar dat wanneer ze een blanke zien, de prijzen verdubbelen.
Met vriendelijkste groeten
Wim
Dag Allemaal,
Het is inderdad moeilijk om in contact te komen met een medereiziger die dezelfde reis wil maken .
Zelf ben ik praktisch overal geweest.en nu ben ik eigenlijk naar een medelotgenote op zoek die met de Trans Siberie express naar het Nadaam -festival en een rondreis door Mongolie wil maken .
Daarna via Beijing met de trein door naar Tibet ( de op een na hoogste spoorlijn ter wereld ) en aldaar een rondreis van ongeveer 10 dagen om vanuit Tibet naar Nederland terug te vliegen.
Deze reis wil ik in Nederland laten samenstellen ivm het verkrijgen van de juiste treintickets ,geldigheid en organisatie ervan om moeilijkheden ter plekke te voorkomen. De reis zal ongeveer 4 / 5 weken in beslag gaan nemen, maar iedere positieve inbreng zal ik verwelkomen.
Mogelijk wil iemand deze reis meemaken, daar je met twee personen altijd iets sterker staat bij onverwachte zaken.
Trudy
Hallo allemaal,
Ik ben een vrouw van 62 en zoek iemand om eind oktober mee naar China te gaan.
Normaal ga ik individueel maar dit keer wil ik de reis van KRAS boeken, reisnr. VER25012.
Mijn mail is <contact via pb>
Veel reisplezier toegewenst,
Corrie
beste martina,
jammer dat ik het niet had gelezen of ik dacht toen geen lid nog te zijn.
Ik vind het nog steeds moeilijk om een reis maatje te ontmoeten,
simpel weg om gezellig samen een wijntje op het teras of aan het water enz,
gezelschap genoeg van de gambianen maar niet gezellig als ik alleen een biertje of wijn moet nuttigen.
Ik ga in december 2012 weer naar gambia maar verblijf in een hotel in kololi.
Ben jij misschien ook daar zodat wij elkaar kunnen ontmoeten martina?
Ben een vrouwelijke 60 plusser.
Grt van suikersnoep.
Ik hoop in februari / maart weer naar Gambia te gaan, vooral om mijn gambiaanse vrienden (een gezin) weer te ontmoeten en verder te helpen.
Dit keer nog geen reisgenoot, wat ik wel gezelliger zou vinden.
Ben wel alleen geweest, maar samen is fijner.
Misschien dat iemand zin heeft om mee te gaan, er is genoeg tijd om meer van het land te zien.
lighthouse zou je wel willen ontmoeten als je ook iets eerder gaat, zoals ik heb geschreven zou het fantastisc zijn je eigen weg en toch samen iets gaan nuttigen buiten je vriendenkring.
Helaas februari ben ik weer terug,
ik verblijf in een hotel in kololi en ben een vrouwelijke 60plusser die erg veel van reizen hou en ik help ook dieverse gezinnen daar.
Mag je reageren op mijn e-mail? Anders hoor ik het wel lighthouse,
grt suikersnoep
Hoi, voor mij wordt het in ieder geval na 16 februari, eerder lukt niet.
Daarbij is het dan ook goedkoper.
Ik zit altijd in Kotu, hoop er voor de achtste keer heen te gaan.
Dit ook omdat ze me daar kennen en dat heeft zo zân voordelen, ook voor mijn gambiaanse vrienden, die daar mogen komen.
We zijn dus niet tegelijkertijd in Gambia dan.
lighthouse,
erg jammer dat is mijn datum van terug keer, ik ga en jij komt,
de plaats zou niet zoveel hebben uitgemaakt, want je bent op vakantie.
Ik weet dat het duur is maar misschien is dit mijn laatste trip!!
Lighthouse bedankt voor je reaktie en voor dan,
een fijne vakantie,
grt suikersnoep.
Hallo,
Ouder én enthousiast kan ook! Op mijn verlanglijstje staat voor dit jaar Thailand en Cambodja, volgend jaar zou het dan Afrika worden maar vermits er nog niets vastligt is een switch vlug gemaakt. Liefst ergens tussen november en maart. Voor het overige graag een beetje avontuurlijk, zélf of tenminste samen plannen en sommige dingen aan het soms héérlijke toeval overlaten.
Ben 63, heb al vrij veel gereisd , heb de tijd van mijn leven nu en véél tijd. Misschien reageer je wel.
CassandraK