Zoals de titel al aangeeft ben ik dus op zoek naar reisgenoten (man of vrouw), om gezellige/uitdagende stedentrips te ondernemen. Ter kennismaking, kan uiteraard ook eerst iets anders worden ondernomen, zoals bijv. iets gaan drinken.
Ik ben zelf een 31jarige jongeman, die sinds vorig jaar weer vrijgezel is, ben niet op zoek naar een relatie, wil gewoon genieten van mijn vrije tijd. En helaas zijn vrienden niet in de gelegenheid om mee te gaan. Ze hebben bijna allemaal, huisje-boompje-beestje, en willen of kunnen niet zo vaak gaan, als ik wil. Dus vandaar mijn oproep.
Ik ben werkzaam als technicus bij de overheid, hou van gezelligheid, heb een Bourgondische levensstijl, en hou dus wel van een drankje en een hapje. Rustig een boek lezen kan ik zeker waarderen, maar ook helemaal los gaan in een disco of op een festival zit wel in mijn bloed.
Ben spontaan, gemakkelijk in omgang, en sta open voor alle voorstellen.
Dus spreekt bovenstaande je aan, ben je tussen de 25 en 35 jaar, en eventueel (maar niet noodzakelijk) ook nog uit het zuiden van het land, laat dan maar iets horen.
En wie weet waar we op uit komen.
Over datums heb ik nog niet nagedacht, eveneens over locaties. Alles is nog open, Scandinavische landen, zowel als Schotland, staan hoog op het lijstje. Maar ook warmere landen wil ik gaan bezoeken.
Dus zou zeggen, tot snel!!!
Groet Wiekeneer
Sent from my GT-N8010 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Ik ben altijd geïnteresseerd in city trips binnen of iets buiten Europa. Ik vind het namelijk boeiend om kennis te maken met een andere cultuur zoals eten, historie, evenementen, maar ook feestjes etc. Volgend jaar lente was ik van plan om naar Lissabon te gaan, heb voor daar een keer spontaan een goedkope hotel voucher gekocht voor 3 nachten.
Natuurlijk sta ik ook open voor andere steden of zelfs wat minder bekende steden.
Ik ben zelf 29 jaar en woon in Eindhoven dus toch redelijk zuidelijk
we praten via pm wel verder.