Zoals de titel al aangeeft ben ik dus op zoek naar reisgenoten (man of vrouw), om gezellige/uitdagende stedentrips te ondernemen. Ter kennismaking, kan uiteraard ook eerst iets anders worden ondernomen, zoals bijv. iets gaan drinken.
Ik ben zelf een 31jarige jongeman, die sinds vorig jaar weer vrijgezel is, ben niet op zoek naar een relatie, wil gewoon genieten van mijn vrije tijd. En helaas zijn vrienden niet in de gelegenheid om mee te gaan. Ze hebben bijna allemaal, huisje-boompje-beestje, en willen of kunnen niet zo vaak gaan, als ik wil. Dus vandaar mijn oproep.
Ik ben werkzaam als technicus bij de overheid, hou van gezelligheid, heb een Bourgondische levensstijl, en hou dus wel van een drankje en een hapje. Rustig een boek lezen kan ik zeker waarderen, maar ook helemaal los gaan in een disco of op een festival zit wel in mijn bloed.
Ben spontaan, gemakkelijk in omgang, en sta open voor alle voorstellen.
Dus spreekt bovenstaande je aan, ben je tussen de 25 en 35 jaar, en eventueel (maar niet noodzakelijk) ook nog uit het zuiden van het land, laat dan maar iets horen.
En wie weet waar we op uit komen.
Over datums heb ik nog niet nagedacht, eveneens over locaties. Alles is nog open, Scandinavische landen, zowel als Schotland, staan hoog op het lijstje. Maar ook warmere landen wil ik gaan bezoeken.
Dus zou zeggen, tot snel!!!
Groet Wiekeneer
Sent from my GT-N8010 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Ik ben altijd geïnteresseerd in city trips binnen of iets buiten Europa. Ik vind het namelijk boeiend om kennis te maken met een andere cultuur zoals eten, historie, evenementen, maar ook feestjes etc. Volgend jaar lente was ik van plan om naar Lissabon te gaan, heb voor daar een keer spontaan een goedkope hotel voucher gekocht voor 3 nachten.
Natuurlijk sta ik ook open voor andere steden of zelfs wat minder bekende steden.
Ik ben zelf 29 jaar en woon in Eindhoven dus toch redelijk zuidelijk
we praten via pm wel verder.
fijne feestdagen en goede jaarwisseling toegewenst!
Hallo maarten,
Lissabon, is idd een mooie locatie, ben er ook al een keer 2 dagen geweest.
Als ik goed begrijp heb je al een boeking staan? Klopt dat?
Heb ook al pm berichtjes met mogelijke reisgenoten, misschien dat we er een grotere groep van kunnen maken.
Hoor wel wat je er van vind.
Groeten en fijne 2e kerstdag verder
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Ook de meeste van mijn vrienden zijn reeds gesetteld of zijn gewoon niet geïnteresseerd in reizen. En als alleenstaande reizen … Er zijn leukere dingen. Ik zie het ook eerlijk gezegd niet zitten om daaraan te beginnen.
Via google kwam ik op deze site terecht. Ik zie dat jij ook wel van citytrips houdt en je hebt blijkbaar al veel reacties gekregen, lees ik hier. Moest het passen, zou het wel leuk zijn om met enkele mensen een citytrip te maken. Lijkt me wel een leuke ervaring. Ik woon wel in België.
Ik lees hier iets over Lissabon. Daar ben ik nog niet geweest en dat staat ook wel op mijn lijstje TO DO’s. Ik weet echter niet of deze lente (welke maand?) haalbaar is voor mij. Ik volg nog een opleiding hoger onderwijs in avondonderwijs en zit ook met mijn eindwerk. Maar jullie mogen steeds iets laten weten uiteraard.
Wiekeneer’s inbox is overladen met reacties op dit topic denk ik.
Had net ook een bericht proberen te versturen maar lukte niet.
Ik bevind me in dezelfde situatie als alle voorgaande personen denk ik.
30 jaar en sinds vorig vrijgezel. ( 30 is precies een moeilijke leeftijd )
Vrienden zijn ‘vastgeroest’ maar doe dit dus ook omdat ik gewoon eens met andere mensen in contact wil komen.
Mijn interesses: lekker eten / drinken, beetje cultuur, stapje in de wereld.
Fervent festivalganger ook.
Ik hoor het graag als er iets georganiseerd wordt.
Hallo allemaal, heb net even nagekeken heb 5 berichten in mijn mail box dus weet niet hoe het komt, dat jullie niet kunnen berichten
Zal jullie een privé bericht sturen over het een en ander.
Groetjes en sorry voor de storing
Heb net speciaal voor iedereen die wilt reageren mijn inbox leeg gemaakt.
Dus heb geen berichten meer van niemand. Iemand die nog geen uitnodiging heeft gekregen voor facebook, en dat wel wilt.
Moet zich even opnieuw melden. We hebben genoeg tijd dus haast is er nog niet bij, uiteraard willen we wel spoedig een idee hebben van hoeveel mensen we het over hebben, ik blijf erbij hoe meer zielen hoe meer vreugde. Maar later in stappen betekent wel minder zeggenschap.
Groet Wiekeneer
Ik vrees dat ik een technisch probleem heb ;-). Ik ben namelijk een van die weinige zielen die geen Facebook account heeft. Dus ik kan mij niet bij jullie groepje voegen. Iemand suggesties voor alternatieven?
Verder zit ik ongeveer in hetzelfde schuitje al de meesten onder jullie: vrienden zijn ofwel gesetteld, of hebben weinig interesse in reizen of hebben geen verlof…
Ook ik kom uit het zuidelijke België. Zelf heb ik momenteel meer zin om nog zuidelijker te trekken ik denk ook aan Portugal, Spanje, Italie, … nog genoeg opties
Zelf ben ik gebonden aan de schoolvakanties (mss is dat ook een deel van mijn probleem), dit wil concreet zeggen dat ik vrij ben van 5 april tem (paas)maandag 21 april.
Mmm, dat is inderdaad een zeldzaamheid. Moete. We even kijken, wat nu mogelijk is. Eventjes hardop denkend, misschien idee om tijdelijk een account aan te maken alleen en uitsluitend voor dit doel, wat je na afloop gewoon verwijderd? Roep maar iets he, niets moet.
Hoi
Ik probeerde jou ook te berichten, maar kwam niet aan. Waar precies kom je vandaan, ik woon namelijk in de randstad. Ik heb ook geen aanmelding gezien via Facebook.
Thanks Groetjes Debby
Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Zeer herkenbaar allemaal. Ik heb in een impulsieve bui een ticket naar Lissabon geboekt a.s. 5 februari t/m 9 februari. (Retour 100 euro easyjet! en heb super leuke dorms gezien al voor 14 euro p.p.p.n. -aangezien ik eigenlijk geen budget heb;) Iemand zin om mee te gaan!?!
Klopt, maar dat is net het rare. Krijg de hele tijd te horen dat iets niet gaat, en even later wel… zie het wel of t weer voordoet. Elke probeer jij weer eens. Bedankt voor de moeite
Beste wereldwijzer vrienden,
Het is niet toegestaan e-mailadressen te publiceren i.v.m. ‘spambots’ (al dan niet via informatie die door zoekmachinecrawlers worden opgeslagen). Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.