Gezellige reisgenoot gezocht! Bestemming nog onbekend

Hoi medereizigers,

Mijn naam is Nikki en ik ben 30 jaar oud. Ik woon in het midden van het land en werk als activiteitenbegeleider.

Ik ben op zoek naar een leuk reisgenootje van ongeveer dezelfde leeftijd. Stedentrips en wat verdere reizen. Amerika en Thailand staan ook nog op mijn lijstje.

Ik hou ervan om dingen te bezichtigen, tours te doen, markten bezoeken en gezellig een drankje te doen ergens maar niet meer tot in de hele late uurtjes :wink:

Lijkt het je ook wat, laat dan een berichtje achter :slight_smile:

Groetjes Nikki

Heej nikki, mocht je het leuk lijken om samen in november ff de zon op te zoeken in curacao. Ik heb een ticket, maar kan deze alleen qua datum aanpassen. Dus mocht je interesse hebben en af willen spreken om te kijken wat de evt mogelijkheden zijn. Hoor het graag. Mvg jeroen (32)

Hoi Nikki,

Ik lees net je leuke oproep!
Ik ben op zoek naar een reisgenoot die stedentrips wil maken.
Ik heb zelf heel wat steden op m’n lijstje staan, zowel in Europa als Amerika.
Ik wil graag op stedentrip naar Praag in November.
Ik ben niet echt van het uitgaan.
Ik hou wel van shoppen, ergens wat eten of drinken, een boottocht maken en cultuur opsnuiven.
Onze interesses komen best wel overeen!
Het lijkt me leuk om iets van je te horen!

Groetjes Chantal

Hoi Chantal, ik heb je een pb gestuurd :slight_smile:

Sent from my SM-A310F using Wereldwijzer mobile app

Hoi Nikki,

Ik heb helaas geen pb ontvangen.

Groetjes Chantal

Hi Chantal,

Heb je al iemand?

Stuur me anders een privé berichtje!

Groepjes Amy

Hoi! Ik kom uit Amsterdam en ben ook regelmatig op zoek naar reisgenoten om reisjes mee te maken. Misschien leuk om kennis te maken en contact te houden? Of misschien een groepje vormen?

Hoi Nikki ,
Ook ik ben op zoek naar een reisgenootje die met mij Amerika of Cuba wilt bezichtigen!
In Amerika zou ik graag de westkust willen rondtrekken met een Camper!
Lijkt je dit ook wat stuur maar een privé berichtje!
Qua datum heb ik nog niks gepland moet mijn vakantie nog doorgeven!
Groetjes Janou

Verzonden vanaf mijn iPhone met Wereldwijzer Reisforums