Ik ben op zoek naar een of meerdere gezellige reisgenoten om reisjes mee te maken, zie regelmatig leuke aanbiedingen maar het lijkt me toch niet zo leuk om alleen te gaan…
Ik ben 27 jaar en woon in het midden van het land en werk als activiteitenbegeleider met verstandelijk gehandicapten.
Ik ben zelf redelijk flexibel qua vakantietijd.
Ik hou zelf van de zon en een beetje avontuur, terrasje pakken, markten bezoeken en natuurlijk bezienswaardigheden bewonderen
hoi
ik ben bjorn 31 jaar uit arendonk , ik ben opzoek naar leuke mensen om reisjes of langere reizen te maken met de camper , natuur historie en cultuur , en een terrasje hier en daar , mss lijkt het je wel wat , ben ook heel flexibel met vakantietijd , ben momenteel ff op rust na rugproblemen door ongeval met sport , dus nu lekker tijd om te reizen
ben rustig jonge man avontuurlijk eerlijk en betrouwbaar , kan goed duits en engels
hopelijk tot hoors en mss tot op vakantie
groetjes bjorn
Ik heb hetzelfde. Ik wil graag op vakantie en het lijkt mij ook niet zo leuk om alleen te gaan.
Ik ben ook 27 jaar. En ben bijna klaar met de opleiding, persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen, dus we zitten in hetzelfde vak.
Ik kan juli en augustus. Ik ben voor alles in. Ben benieuwd of je al verder plannen hebt gemaakt of wat en waar je heen wilt.
misschien anders even e-mailen?
ik ben net nieuw op de site, dus weet nog niet precies hoe alles werkt hier.
Hier idem.
Wil graag weer eens een weekendje weg, maar helaas geen vrienden die er geld voor hebben.
Zou leuk zijn om mensen te leren kennen om mee op pad te gaan.
Ik heb net een oproep geplaatst in reizigers gezocht voor een vakantie in September.
Ik ben een vrouw van 36, maar jong van geest en redelijk flexible met vakantie opnemen.
Mijn naam is Willemijn en ben ook 27 jaar. Ik ben ook op zoek om met iemand korte stedentripjes te maken in Europa. Beschikbaar vanaf juni.
Misschien een keertje met elkaar chatten?
Mijn naam is Zoe, en ik ben 24.
Ik wil mijn vrije tijd wat gunstiger gaan gebruiken door te gaan reizen. Ik sta overal voor open.
Ik heb ongeveer dezelfde interesses,