Georgessiam, ik zie in het forum niets verkeerd staan?
Via Wereldwijzer app
Georgessiam, ik zie in het forum niets verkeerd staan?
Via Wereldwijzer app
georgessiam bedoelt denk ik de e-mailadressen die hier door verschillende forummers geplaatst waren. Hij heeft ze nu verwijderd.
Heey,
Klinkt leuk! Ik zoek ook ëen reisgenootje of meerdere om leuke stedentrips of vakantie te maken. Ik zie dat er hier al veel reacties zijn. Hebben jullie al ëen keer afgesproken? Kan ike eventueel nog toevoegen. Ik ben 25 jaar en woonachtig in brabant
Groetjes samantha
Sent from my LT26i using Wereldwijzer Reisforums mobile app
hoi ik ben ook op zoek naar reisgenoten naar Kenia , mocht jullie Kenia kiezen als bestemming, dan kunnen wij samen reizen.
programma (1500 euro p.p.) reis vanaf 2 personen
Dag 1 - Nairobi - Lake Nakuru National Park
• Vroeg in de ochtend halen wij uw op van af uw hotel in nairobi of van uit de vliegvelt van Nairobi, u vertrek richting Lake Nakuru National Park, dat zijn faam dankt aan de grote hoeveelheden flamingo’s die zich er ophouden. U maakt een safari en geniet van de lunch in de Lake Nakuru Lodge of een soortgelijke lodge. Na de lunch gaat u verder met het spotten van dieren rondom Lake Nakuru waarna u terugkeert naar uw lodge voor het diner en de overnachting. (verzorging: inclusief ontbijt, lunch en diner) http://waterbuck.co.ke/index.html
Dag 2 - Lake Nakuru - Masai Mara
• Na het ontbijt gaan wij door naar Masai Mara, waar u arriveert voor de lunch. 's Middags maakt u een safari totdat de zon ondergaat. Vanuit het Serengeti National Park in Tanzania trekken de kuddes de grens over naar de vruchtbare weides van de Masai Mara. Uiteraard worden deze kuddes met speciale aandacht gevolgd door groepen van leeuwen, cheeta’s en andere roofdieren. Over de open vlaktes is de jacht van deze roofdieren vaak goed te volgen vanuit uw safaribus. Het diner en de overnachting vinden plaats in Masai Mara Manyattacamp. (verzorging: inclusief ontbijt, lunch en diner) http://www.masaimaramanyattacamp.com
Dag 3 - Masai Mara
• Vandaag staan er maar liefst drie safari’s op het programma in het schitterende Masai Mara. U heeft dus een grote kans dat u vandaag de ‘Big Five’ op één dag ziet. Dit park staat bekend om de leeuw met de zwarte manen dus houdt uw fototoestel gereed! Tussen de safari’s door keert u terug naar uw lodge voor het ontbijt en de lunch. Ook het diner en overnachting vinden weer plaats in in jullie camp tent. (verzorging: inclusief ontbijt, lunch en diner)
Dag 4- Mara- Amboseli
• U staat vandaag vroeg op voor een ochtend wilde safari in Masai Mara. Na een stevig ontbijt vertrekt u richting Amboseli. In de middag komt u aan in het Amboseli National Park, waarbij de olifant centraal staat. Het leven in het park bestaat uit talloze soorten wilde dieren en de bewegingen van de kuddes naar de beste weilanden zijn zeer goed te volgen vanuit uw safaribus. De Kilimanjaro op de achtergrond maakt het indrukwekkende plaatje compleet. Het diner en de overnachting vindt plaats in Kibo Safari Camp. http://www.kibosafaricamp.com/
Dag 5 – Amboseli – Mombasa
• Na wederom een vroeg ontbijt gaat u de gehele morgen op safari in het park. Na een picknick in de schaduw rijden we terug naar uw hotel in Mombasa (Verzorging: ontbijt, lunch en diner) http://www.amanitiwibeachresort.com/en/
dag 6-8- uitrusten en lekker genieten van de strand
Dag 9 – u vlieg vanuit mombasa naar Nairobi en stap over in uw vliegtuig terug naar nederland
Uw reis via Sunset Budget Safari <mailadres verwijderd>
Hallo iedereen,
Iemand geïnteresseerd in een paar dagen citytrippen in Riga deze zomer? Ik ben van plan om te gaan van 14/07 tot en met 17/07.
Ik ben 28 en woon in Kortrijk (België).
groetjes,
Leonie
Hey Leonie
Ik wil ook wel naar Riga gaan en er was nog iemand geïnteresseerd. Ik weet niet of je fb hebt? We hebben ondertussen namelijk een groep opgericht met een 7-tal mensen, die allen citytrips enzo willen doen.
Ik woon trouwens in Oost-Vlaanderen.
Groetjes
Tamara
Hey,
Ik wil mee dromen met jullie maar heb jammer genoeg geen Facebook.
Dus moest er iemand zo sympathiek willen zijn om me via dit forum op de hoogte te houden…
Zelf zou ik graag tussen 5-20 april weggaan.
Groetjes
Elke
Hoi,
Leuk dat er al wat interesse is!
Ik heb facebook: “leonie.vandekerkhove”
groetjes,
Leonie