Reisgenoten Gezocht Voor Stedentripjes

:smiley: Hallooo!

Ik zoek gezellige, sociale en reislustige reisgenoten tussen de 19-25 om komend jaar een of meer stedentripjes mee te maken.

Parijs, Berlijn, Praag, Boedapest, Rome, Bordeaux, Kopenhagen, Dublin… Ik vind het allemaal leuk!

Op basis van low-buget: dus denk aan jeugdherbergen, campings, bussen, treinen en easyjet.

Ikzelf ben een 22 jarige studente. Ik ben sociaal, relaxed en gezellig. Het zou geweldig zijn om een groepje gelijkgestemde mensen te vinden, die allemaal avontuurlijk in het leven staan.

Praktisch gezien, zou het handig zijn als je ook uit de randstad komt, zodat we van te voren een paar keer kunnen afspreken, om te kijken of het klikt.

Leuk?

Mail me dan!

Hallo

Als je echt niemand vind , wil ik je altijd vergezellen hoor ,
Steden en verrereizen boeien me altijd en liefst ook met tent en rugzak op verlof gaan :rolleyes:

Ben zelf ook het type dat graag nieuwe culturen en nieuwe landen wil ontdekken , maar zelf maakt het me ook niet uit om dit alleen te doen . :stuck_out_tongue:

Want het voordeel geniet ik , dat ik heel sociaal ben en altijd nieuwe mensen ontmoet .

A ja wie ben ik , awel een jongen van 25 jaar uit Vlaanderen .

Als ik van je mee mag , moet ik je wel verwittigen , dat ik helaas alles ruim opvoorhand moet vastleggen , :angry: omwille van mijn werk .
Heb voldoende verlof , maar de rest ook , daarom moeten we veel op voorhand plannen . :frowning:

Maar ja laat iets weten zou ik zeggen en we zien wel :smiley:

Hetwordtlente@hotmail.com

zo en nu ben ik weg want het terrasje roept en ik heb zin in een goeie pint

Hoi kaaskop,

Ik ben Andre een kaaskop met een kleurtje uit arnhem en heb jouw
Berichtje gelezen.
Ik ben zelf ook reislustig en ben een echte backpacker sta positief in het leven en lach graag.
Heb al de nodige ervaring met reizen en geloof me het gaat nooit vervelen.
Mij lijkt het kei leuk om te gaan reizen met een reismaatje,en ik moet zeggen dat k niet echt ervaring heb met het zo reageren op een berichtje,maar toch proberen maar.

Ik hoop dat je terug reageerd en dat ik je een beetje een idee van mij heb kunnen geven.

Geniet van de zon die ons landje aan doet en mischien tot mails.

Groetjes Andre :smiley:

nu, 'k weet er wel een paar tussen de 19 en 25 die daar voor
te porren zijn denk ik ( nu ken ik die natuurlijk, dus da’s eigelijk
een stomme opmerking…) dus ik spreek niet namens mezelf (alleen)
Zelf kom ik wel uit de randstad maar een deel
(excuus: waarschijnlijk de meesten) van mn vriendinnetjes
(ja, ze zijn lief… puur toeval btw. da’k meer vriendinnen dan
vrienden heb, vrouwen zijn socialer… ) niet, maar dat kan men verhelpen ( OV-enzo).

greetz, Mike.
mdekelschot_molenaar@hotmail.com