Reisgenootje (35-45 jr) gezocht voor stedentrips en andere korte vakanties

Hoi!
Tot op heden heb ik een aantal stedentrips in mijn eentje gedaan naar o.a. Gent, Valencia en Barcelona. Is leuk maar je kunt al het moois en bijzondere dat je beleefd, delen met iemand. En uiteraard uiteten gaan is ook niet echt een feestje in je eentje :wink:

Lijkt het je ook leuk om eens een stad uit te zoeken en een tripje te plannen? Op mijn lijstje staan nog veel steden waaronder: Madrid, Wenen, Praag, Kopenhagen, Dublin.
Mocht het ons goed bevallen, dan zijn korte vakanties uiteraard ook leuk om te ondernemen.

Hoop snel van je te horen!

Hallo mijn naam is Floris, ben 37 jaar en woonachtig in de regio Den Bosch. Ook ik ben op zoek naar reismaatje om een paar keer per jaar mee op stedentrip te gaan en eventueel voor korte vakanties. Je oproep spreekt me zeker aan. Ik ben in het verleden onder andere in Parijs, Berlijn, Brussel, Keulen, Londen en een aantal steden in Zwitserland geweest. Ik heb zeker nog een flink aantal steden in Europa op mijn lijstje staan, waaronder Boedapest, Praag, Madrid, Kopenhagen en Wenen.

Hoi ik ben Debby 41jr. Ik kijk regelmatig of ik voor een mooi prijsje een leuke citytrip kan scoren. Vorig jaar was ik 4 dagen naar Londen voor €20,- (RETOUR!)
Volgende maand ga ik naar Praag ook 4dagen dit x wel incl. accommodatie. Helaas ben ik deze zomer ook al bezet want dan ga ik voor 4 weken naar Thailand vrijwilligerswerk doen. Ik ben single en woon regio Rotterdam. Ondanks dat ik voor dit jaar al redelijk gepland sta, desalniettemin nog altijd in voor een city tripje.!
Want er nog zoveel meer… Mocht het een keer ervan komen dat je besluit om met mij weg te willen, dan kunnen we gerust eens even brainstormen de boel plannen en alles op tafel gooien. Ik hoor graag wat jullie ideeën zijn of hoe voor jou een weekendje weg uit mag zien.
Verder ben ik best voor veel in, houd van cultuur als gebouwen, musea, monumenten, maar ook gewoon shoppen of terrasje ( alleen beetje koud nu denk ik).
Lekker sightseeing dus. Je kan me ook vinden op Facebook of stuur een privé berichtje. Ciao X