Europa: Stedentrip 25-35 (V)

Hey,
Ik wil graag binnenkort een lang weekend naar een mooie stad in Europa. Parijs, Berlijn, Rome, Istanbul, Barcelona… Het lijkt me leuk om samen met 1 of een klein groepje van bijvoorbeeld 4 meiden erop uit te trekken.
Wie heeft er zin om mee te gaan en gewoon te genieten van lekker eten en drinken, cultuur en lekker slenteren door een (onbekende) stad!! Even weg en genieten van leuk gezelschap.

Hoihoi,

Dit lijkt mij ook wel wat! Ik zou graag in mei een paar daagjes weg willen, het liefst naar barcelona of lissabon.
Ik ben een 29 jarige meid uit het midden van het land en het lijkt me heerlijk om een paar daagjes te gaan genieten in een mooie stad, waar altijd het zonnetje schijnt!
Kan je wat meer over jezelf vertellen?

Groetjes Eline

Hallo, dit lijkt mij ook wel leuk! Ik ben zelf 25 jr, kom uit Haaften (Gelderland) en ik zou ook graag nog voor de zomervakantie nog even weg willen… Lang weekend lijkt me perfect! Hebben jullie al wat plannen? Groetjes Bettina:dag:

Hey Dames,
Graag wil ik met stedentrips er regelmatig ff tussen uit, genieten van de zon, zee of n mooie stad!
In mijn omgeving ken ik helaas niemand die dezelfde gedachte heeft… Het lijkt me leuk om keer af te spreken en te kijken of we een keer samen kunnen gaan? (ik ben 24 jaar)
groetjes Monique

Hoi allemaal,

Ik ben 25 en kom uit de buurt van Rotterdam.
Heb ervaring met backpacken en heb onlangs al een mooie, verre reis gemaakt.
Daarom ben ik nu voor de rest van dit jaar meer gericht op wat weekendjes weg naar een leuke stad in Europa!
Het weekend van 8 of 15 juni zit ik eraan te denken om met ryanair naar Dublin te gaan of lekker met de trein naar Berlijn voor ongeveer 2/3 nachten. Ik sta in principe voor alles open zo lang het maar wel een beetje low budget is.
Daarom slaap ik graag in hostels maar eigenlijk meer omdat je op die manier leuke mensen kan ontmoeten!

Wie geinteresseerd is, stuur maar een prive bericht!
Wel graag een vrouw van 23 of ouder! (zodat er meer kans is op een ‘klik’)
Groetjes

Is hier al iets uitgekomen? Het lijkt me hartstikke leuk om met een groepje meiden een stad te bezoeken. Ik ben zelf 30 jaar en kom uit Rotterdam. Steden die mij aanspreken zijn bijvoorbeeld Istanbul, Barcelona, Praag of Budapest.

Dit lijkt me ook wel leuk! Ik ben 24 en kom uit Brabant… Zijn er al plannen gemaakt? Groetjess

Mag ik ook vragen hoe het er voor staat? Zou met iemand naar barcalona gaan, maar door omstandigheden lukt dat van haar kant niet meer:-(…
Ik ben 31 jaar en kom uit Barendrecht zuid holland.

Groetjes

voor goedkope Europese vluchten klik eens op deze site:
Vueling: goedkope vluchten naar de belangrijkste Europese steden - Vueling vooral voor de liefhebbers voor Barcelona,heenvluchten vanaf 50 Euro