Ik ben een gezellige meid van rond de 30 jaar en zoek voor een of meerdere stedentrips een gezellige meid (rond dezelfe leeftijd). Ik zou het liefste gaan naar bijv Londen of Milaan of bijvoorbeeld Valencia. Je kunt met ryan air naar veel leuke bestemmingen in europa. Rome en Barcelona sla ik liever over want daar ben ik al geweest.
Om van te voren een keer af te spreken is het handig als je bijvoorbeeld uit de buurt van Noord-Brabant (Breda) komt.
De eerste week van oktober gaat me helaas niet lukken en lissabon staat niet hoog op mijn stedentriplijstje
Ik hoop de stedentrip zoveel mogelijk in een weekend te kunnen doen.
Groetjes
Ik ben Monique, 29 jaar, kom uit Boxtel (Brabant dus!) en zoek ook een leuke meid van ongeveer mijn leeftijd om stedentrips te maken (en wellicht andere leuke dingen te doen; shoppen, uit eten, terrasje pikken, bios, etc.)
Mijn vriend heeft een melkveebedrijf en is dus vaak aan het werk. Bovendien geeft hij niks om vakantie. Vriendinnen gaan bijna allemaal met hun vriend op vakantie. En alleen is ook maar alleen, dus ben ik op zoek naar een gezellige meid die met mij mee wil!! Ik hou wel heel erg van dagjes en weekendjes weg, stedentrips en (verre) reizen! Ik ben vorig jaar in Londen geweest, was super! Rome en Barcelona ben ik ook al geweest. Was wel superleuk. Valencia staat nog op mijn lijstje. Verder: Granada, Sevilla, Madrid, Praag, Malaga, Athene, etc., etc!! Italie en Frankrijk trekken mij ook. Ook wat verder weg: Midden-Amerika lijkt mij super. Maar niet voor een stedentrip natuurlijk
Lijkt het je iets, laat het me dan weten! We kunnen dan een keer afspreken. Boxtel-Breda is niet zo ver. Ik hoor graag van je!!