Vrouwelijke reisgenoot stedentrip gezocht

Hai mede reizigers.

Zijn er nog meiden van rond de 30 die net als ik een stedentrip willen maken?
Ik weet nog niet zo goed waarheen. Barcelona of Rome, Londen pf Parijs ofzo lijkt me wel wat.
Wel wil ik in het voorjaar, ergens rond mei.

Zal iets over mezelf vertellen.
Ben 30 jaar en woon in Zwolle.
Werk met kinderen. En echt gek op reizen.
2 maand geleden ben ik nog in New York geweest met een groepsreis van Fox. Was erg leuk.
Verder vind ik het leuk om excursies te doen, lekker veel zien. Maar daarnaast natuurlijk ook relaxen met een lekker drankje.
Graag hoor ik van je.

Groetjes Els

Via Wereldwijzer app

Hoi Els!

Mijn plannen zijn iets anders dan de jouwe, maar omdat je van mijn leeftijd bent en niet zo ver weg woont reageer ik toch even… Ik ben Anneke (32) en kom uit Leeuwarden. Net als jij ben ik dol op reizen en ik zoek met enige regelmaat een reisgenootje… Komend voorjaar (maart?) zou ik graag een weekje naar de zon gaan. Het voorlopige plan is Miami (dus toch een stedentripje :D), maar dit combineren met Everglades en Florida Keys (ong. 8 dagen). Als je dit toch ook leuk vindt, dan hoor ik graag van je!

Groetjes, Anneke

Hoi Anneke.
Leuk van je te horen!!!
Weet je ik wil eigenlijk zoveel!!! Is te moeilijk om een keuze te maken haha
Zou ook eind oktober nog wel weer een weekje naar New York willen. Of lekker een weekje naar Spanje ofzo lekker relaxen.
Daarnaast lijkt een cruise me ook super.
Miami staat zeker op mn lijstje. Alleen niet zo hoog. Laat maar weten wat je ervan vind.

Groetjes Els

Via Wereldwijzer app

Hoi Els,

Bedankt voor je berichtje terug! Ook ik ben een reislustig typje met nog een lange wensenlijst. Ik zou graag naar Florida willen vanwege de combinatie stad (winkelen, lekker eten, rondstruinen), strand en natuur. Maar… niets staat vast, er zijn ook nog veel andere mooie plekken. Vorig jaar heb ik weer eens een weekje Spanje (Ibiza) gedaan en ook New York heb ik al eens bezocht. Beide waren voor herhaling vatbaar, maar tot nu toe kies ik toch elke keer weer een plek waar ik nog niet ben geweest. Mocht je het leuk vinden om eens te kijken of onze plannen ergens matchen, dan stuur ik je mijn email even door!

Groetjes, Anneke

Haii.

Het klinkt heel leuk. Ik hou ook van de combi van strand, natuur en stad.
Alleen denk ik niet dat ik voorlopig zo ver kan gaan, financieel.
Dan zal het sowieso later dit jaar worden.
Maar ik vind het ook wel ok om volgend jaar in Europa te blijven. Aangezien ik net terug ben uit NY.
Wat een dure vakantie was.
Vandaar ook een stedentrip. Die hoeft niet zo duur te zijn.

Groetjes

Via Wereldwijzer app

Hoi Els,

Ik ben 24 en werk ook met kinderen. Naar verwachting heb ik vakantie van 26 april t/m 11 mei.
Ik ben me aan het oriënteren om een georganiseerde reis te maken naar Italië.
Momenteel heb ik deze op het oog Rome-Florence-Venetië: http://www.peterlanghout.nl/italie/overig-italie/rome—florence—venetie/235/10-dagen-busreis-rome—florence—venetie/prijzen-en-boeken/

Of deze naar Rome: http://www.peterlanghout.nl/italie/steden/rome/913/9-dagen-busreis-rome-en-omgeving/prijzen-en-boeken/

Misschien lijkt jou dit ook wel wat? Of wil je het liever zelf organiseren?

Hoor graag van je.
Groetjes SunnyFlower :zon02: