Reismaatje gezocht voor stedentrips, dagjes weg, korte vakanties!

Hoi,

Ik zoek gezellige reismaatjes voor stedentrips of korte vakanties. Ik zal graag een stedentripje willen maken naar Marrakesh, Istanbul, Barcelona maar ook bv een dagtripje naar London.
Ik ben 30 jaar en woon vlakbij Roosendaal ik zoek graag gezellig meiden (sorry geen mannen) leeftijd maakt niet uit die het ook leuk vinden om tripjes te willen maken. Mijn vrienden zijn helaas allemaal verbonden aan kinderen lijkt het jou ook leuk stuur me een mailtje.

groetjes

Hoi Camilla.
Ook ik zoek nog een reismaatje voor stedentrips.
Zou graag naar Barcelona of Londen ofzo willen. Of ergens rond oktober een weekje Spanje.
Maar over 2jaar lijkt New York me ook weer super gaaf. Ben er een paar maand geleden heel kort geweest tijdens rondreis.
ik ben ook 30 en woon in Zwolle.

Wat vind jij leuk tijdens zo’n tripje? Ik hou wel van cultuur maar daarnaast ook van relaxen en lekker op terasje zitten met een wijntje of cocktail.
Ik hoor weer van je.

Groetjes Els

Via Wereldwijzer app

Hoi Els,

Leuk dat je reageert op mijn berichtje.
Ik zal heel graag een keer naar Londen willen het is zo dichtbij maar ik ben er nog nooit geweest zo heb ik nog meer op mijn lijstje staan waar ik graag heen zal willen.
New York lijkt me ook erg gaaf maar dat trekt me portemonnee niet denk ik nu haha.

Ik vind het leuk om wat van de stad te zien een beetje cultuur snuiven maar ook om lekker te relaxen onder het genot van een drankje dus eigenlijk hetzelfde wat jij ook heb geschreven.

groetjes christa

Hai.
Dan willen we eigenlijk wel het zelfde :smiley:
Ik ben eerder 1 keer in Londen geweest, een dag maar das ook al heel lang geleden.
Lijkt me erg leuk om daar nog een keer heen te gaan.
Maar ander steden in Europa wil ik ook wel. Heb al best veel van de wereld gezien behalve Europa.

Vertel eens wat over jezelf.
Ik ben 30 woon in Zwolle in een appartement samen met mijn 2 lieve katjes.
Ik werk in de kinderopvang. Peuterspeelzaal en buitenschoolseopvang.
Verder ben ik wel een rustig persoon maar als ik me bij iemand op m’n gemak voel dan praat ik wel een stuk meer en kan ik wel ouwehoeren.
Ik ben echt gek op reizen. Zou ik veel meer willen doen, maar ja dat geld he :wink:

Groetjes Els

Via Wereldwijzer app

Hii Els,
ik ben ook interesseert in stedentrip Europa in zomer 2014. Ik ben Arun 26jr woon/werk in Utrecht.

Hey,

ik ben ook geintereseerd in stedentrips, en net als bij jou zijn de meeste van mijn vrienden gebonden. ik kom uit omgeving Rotterdam en ben 33 jaar.
Ik ben project administrateur en woon alleen in vlaardingen.

Londen is zooo gaaf en ik zag laatst dat je er naar een Harry Potter studio toer kan doen in de buurt van Londen en ik ben een mega hp fan haha

Maar andere steden die ik nog wil zien zijn Marrakech, lisabon dat soort steden…
Rond welke periode zou je willen??

hii Susanne,
ben geintereseerd in Istanbul/Budapest/Valencia/Rome etc…was aan t kijken voor een goede deel op Groupoun/actievandedag.nl etc. Stuur een email : <contact via pb> als je ook inetresse hebt. Ik ben Arun woon/werk in Utrecht, hou van natuur en avontuur. Dankjewel !

Hoi Susanne,

Leuk dat je reageert ik heb niet echt een periode wanneer ik wil net wanneer het goed uitkomt en de prijzen gunstig zijn misschien kunnen we verder pb-en?

Hallo,

ik ben Rina uit Gentbrugge (La Belgique :-)), ben 50 jaar but still alive and kicking ! Zou graag eens een weekendje naar Barcelona gaan deze zomer. Je kan me altijd bereiken per email : <contact via pb>. Ben niet zo een shopster en heb wel liever een eenvoudig hoteltje dan in een tent te slapen. Verder hou ik humor hoog in het vaandel en heb ik mijn hart op mijn tong, ik vind het dan ook fijn dat anderen ook eerlijk met me zijn en dat elkaars vrijheid maar ook gezelligheid we van elkaar moeten respecteren. Hou van de rust en kalmte maar zo nu en dan uit de bol gaan, moet ook kunnen.

Misschien tot mails ?

Mvg,
Rina

Hai Carmilla,

Klinkt leuk! Lijkt mij ook leuk om te doen… Ik ben zelf nog op zoek naar iemand (vrouw) die eind februari het leuk vindt paar dagen er tussenuit te gaan… Wanneer had jij in gedachten?

Groet,

Maaike

Hey iedereen!
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje en zou graag tussen 5-20 april een uitstapje maken richting het zuiden. Lissabon staat al even op mijn verlanglijstje maar ik sta ook open voor andere plaatsen. Ik heb wel nood aan een zonnestraaltje dus mijn voorkeur gaat naar het zuiden. Wil het liefst ook niet al te duur maken. Iemand van jullie die zich hierin (en dan vooral in de data, daar heb ik weinig speling in) kan vinden? Geef me gerust een seintje. Groetjes Elke

Hoi Maaike zie je berichtje nu pas ik kan eind februari niet ik moet dan werken en kan op korte termijn geen vrij vragen wel zal ik eventueel een keer kunnen in maart.
Hoi Elke Lissabon lijkt me heel mooi alleen heb ik geen vakantie in april wel in mei.

Hallo inmiddels allemaal,

Ook ik heb hier interesse in. Mijn vriendinnen zijn ook allemaal bezet met kinderen of relaties.
Mijn interesse gaat uit naar Istanbul en Rome, het tijdsbestek dat maakt nog niet zoveel uit ik ga liever
op een aanbieding af.
Ik heb officieel de leeftjid van 46, maar het lijkt er niet helemaal op. Ik hou van sideseeing, terrasjes, struinen over
de boulevard en soms ook wat winkels. Ik ga graag uit en ben een gezellige brabantse babbelkous.
Bij interesse stuur een PB naar me.

grt Jacky:dag:

Hii Jacky… Hoe kan ik pb sturen via t app ?

Via Wereldwijzer app

hey,

wanneer en hoe lang wilde je precies gaan?
want wat zon is altijd goed haha
ik wil zelf eigenlijk rond pasen weg een weekend (want dankost het me geen vrije dgn hahaha)

Hey Suzanne,
Ik heb ke een privé berichtje gestuurd!
Groetjes
Elke

Hoi, heb zelf ook net een oproepje geplaatst. Wil ook graag een stedentrip maken in Europa. Ben 27 jaar, woon in provincie Groningen. Kan in periode 14/6 t/m 30/6. Groetjes Suzanne

Via Wereldwijzer app

Hoi Camilla,

Ik wil in juli of augustus een stedentrip of een kort reisje maken. Barcelona, Istanbul staan al langer op mijn verlanglijstje. London lijkt me ook leuk hoewel ik vaker daar ben geweest. Ben ook geïnteresseerd in o.a. Berlijn en de Italiaanse steden.
Ben een vrouw van 40 jaar en zoek een gezellig iemand die dit soort reisjes ook wil maken.

Groetjes,
Iris

Hi wat leuk dat je reageert al iets op het oog en wanneer?

Hoi, ik (vrouw van 30) zou heel graag een keer naar Istanbul willen. Bijvoorbeeld in september. Lijkt jou dat ook leuk Camillia?

Via Wereldwijzer app