Stedentrip of zonvakantie Europa

Hallo allemaal, ik heb ooit hier een oproep geplaatst maar weinig tot geen reacties mogen ontvangen. Ik doe nogmaals een poging en hopelijk slaag ik er nu wel in om 1 of meerdere reismaatjes te vinden. Fingers crossed! :slight_smile:

Ik ben op zoek naar een vrouwelijke reismaatje voor leuke citytrips, 3 tot 5 dagen, in Europa. Denk aan Lissabon, Barcelona, Milaan, Rome, Londen etc. Of 10 dagen zonvakantie, bijv Ibiza, Mallorca of Griekenland. Voor een zonvakantie lijkt het me evt. ook leuk om een groep (gemengd) te vormen. Bestemming en reisduur in overleg.

Interesse? Reageer of stuur me een pb. xxx

P.S. Heb je iets anders op de planning of in gedachten en zoek je nog een reismaatje, let me know!

Hey xMissA

Ik zag je zoekertje. Ik weet niet wat je leeftijdscategorie is? Of van waar je bent? Ik vermoed Nederland (stedentrip :)). Ik ben van België en ben 34 jaar. We hebben een groepje opgericht met een 7-tal mensen (Belgen) die ook citytrips (zoals we in België zeggen :slight_smile: en vakanties willen doen. Wij spreken nu zondagmiddag 11 juni 2017 voor de eerste keer af in Gent. Dit om kennis te maken en om te kijken wie wat wil doen. Je bent uiteraard welkom indien je interesse hebt en het niet te ver is voor jou. Laat gerust iets weten.

Groetjes

Tamara

Groetjes

Tamara

Heeey Tamara, leuk eindelijk een reactie hehe. Gent is mij helaas iets te ver. Ik woon in Zuid-Holland, vlakbij Delft.

Heel veel plezier de 11e :slight_smile:

Hoihoi. wanneer zou je ongeveer willen gaan?

Hi Nour, sorry voor m’n late reactie. Ik heb geen concrete datum maar zou wel graag op korte termijn een (lang) weekend weg willen en daarna vakantie voor iets langer inplannen. Heb jij al wat gepland of in gedachten?

Hoi! Een zonvakantie van 10 dagen lijkt mij erg leuk! Het duurt alleen nog even voordat ik zou kunnen. Mijn vakantie start pas 23-9.

Hi Lizzert, leuk dat je reageert. Wellicht is het handig om een groepsapp of mail aan te maken. Willen jullie je gegevens in een pb naar mij sturen?

Ik zoek nog een reismaatje voor ca. 2 weken vakantie. Ik ben flexibel in de periode. Dus ik ben zeker geïnteresseerd in een zonnige vakantie. Ik verneem graag iets van je.

Groetjes,
Erwin