Reismaatje(s) gezocht (m/v) voor in de periode 22 juli t/m 31 augustus naar een zonnige plek in Europa. Ik wil op vakantie naar de zon deze zomer. Strand, terras, boulevard, lekker eten, gezelligheid, ontspannen, drankje, dansje… Maar toch zeker niet alleen! Mijn vrienden zijn bijna allemaal gesetteld en gaan met partner of gezin óf er is geen geld. Wie is er ongeveer mijn leeftijd, heeft dezelfde wens en ook nog geen reismaatje? Ik ontdek graag of de klik er is en we hetzelfde idee hebben over deze vakantie!
hallo tanja,
je verhaal komt me bekend voor, dat vrienden zich settelen enzo,
ook wat betreft vakantie idee klinkt me het goed in mijn oren.
ben zelf 30 dus mooi in de buurt van jou leeftijd. Als 81 in je naam van 1981 afkomstig is
hoor graag van je waar je heen wilt gaan komende zomer
Inderdaad 32! Ik heb geen duidelijke uitgesproken voorkeur voor een land. Wel zag ik op een andere site nog groepsreizen naar Marokko of Turkije die me wel aanspraken. Maar ik sta voor veel open. Als de zon lekker schijnt en er is een fijn strand/zwembad en het eten is goed, dan ben ik al snel gelukkig! Heb jij voorkeuren? Sta je ook open voor het vormen van een groepje?
Hoi Tanja,
hoe staat het er voor met je groepje en hebben jullie al wat concreter plannen? Het lijkt me leuk om mee te gaan. Ik ben nu ook aan het plannen. Ik wil het graag combineren met een stukje zeilen op de Middellandse Zee,
groeten
Sam
Dat gesettelde komt mij ook bekend voor. Ik zou ook graag de zon op zoeken en lekker relaxen. Mocht je nog plannen hebben dan lijkt het me leuk om mee te gaan. Tegen die periode ben ik ook op de magische 30 jaar gekomen. Ik zou wel wat eerder willen gaan omdat ik de 30e juli weer thuis moet zijn.
hallo tanja,
gelukkig goed gegokt wat de leeftijd betreft ;-).
marokko of turkije, spreken mij net niet aan, Tunesie aan de andere kant wel. Groepje vormen lijkt me wel zo gezellig, hoe meer zielen of meer vreugde.
moet wel ook eerlijk zijn, ben ook nog aan het mailen met iemand om naar noorwegen te gaan, beslissing zal ook afhangen van het verwachte kosten plaatje.
dus laat maar eens wat horen wat je van plan bent.
groetjes bjorn
Bekend verhaal hoor, daar heb ik nu ook last van haha. Maar ik ben Erik (33) en kom uit Hoogeveen.
Ik wil natuurlijk ook liever niet alleen op vakantie.
Eerder dan 3 augustus kan ik alleen niet weg. Verder heb ik ook nog geen bestemming, maar daar komen we vast wel uit. Wat jij voorstelt hoe je vakantie eruit ziet klinkt tenminste goed.
Dus als je nog op zoek bent hoor ik het graag van je.
wat jammer dat je aan de school vakantie vast zit ik zoek zelfde als jou alleen ik kan vanaf sept pas…
Zit je echt vast aan die datum??
Ik ben trouwens nienke een vrouw en ben 27 jaar… nou ik hoor het nog wel
Ik vind de reacties zo ontzettend leuk en als ik avontuurlijker ingesteld zou zijn dan zouden we zo een groepje hebben. Maar ik vind het achteraf toch veel te spannend om met vreemden op vakantie te gaan… Ik ga mijn vakantie enorm missen. Waar zijn die leuke vrijgezelle mannen om mee te settelen, dan heb je dit probleem niet meer. Maar goed, ik ga met vrienden dagjes weg heb ik maar bedacht. Zo vul ik mijn tijd ook! Allemaal succes en sorry voor mijn terugkrabbelen!
Hahaha, nou dan gaan we toch een keer daten :wacko: . Maar ik heb gister net een single reis geboekt. Geen idee of dat wat is, maar daar kom ik dan vast snel genoeg achter. Misschien is dat nog een idee voor je? Nou ik hoop dat je leuke dagjes uit krijgt.
Stoer van je dat je dat gaat doen! Ik zit er ook naar te kijken. Ik heb wel een passende vakantie gevonden maar of ik ga boeken weet ik nog niet. Waar ga je heen?
Ik heb bij http://www.cirkel.nl/ de reis naar sibenik geboekt. ik ga met de reis van 3 augustus mee. Op het reisforum leken het wel gezellige mensen die mee gaan. Ik zou zeggen gewoon een keer doen.
Wat voor vakantie heb jij gevonden dan?
Ik heb op http://www.one2gethertravel.nl/ een reis naar Turkije gevonden. Ik hou van Turkije en dat is dan al iets bekends. Maar nog steeds niets geboekt hoor. Vind het ook duur! Voor hetzelfde geld kun je met zijn 2en een week weg…
je moet dat gewoon doen met anderen op vakantie gaan.je moet natuurlijk ff een paar keer afspreken op voorhand.dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt bij manier van spreken hé ik heb dat verleden jaar ook voor de eerste keer gedaan en het is goed meegevallen.is natuurlijk spannend maar dat maakt het leven alleen maar leuker.gewoon doen en misschien krijg je de smaak te pakken.ik ben ook weer aan het zoeken.veel succes en een fijne vakantie
groetjes danny
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik wil heel graag weg, maar de prijzen van singlereizen is voor mij gewoon ff te veel.
En een normale reis boeken voor 1 persoon is vaak genoeg ook de jackpot.
Ik zat zelf te denken aan spanje of griekenland, maar ja als de zon maar schijnt dan ben ik ook snel tevreden.
Leuk al die berichtjes van gelijkgestemden:) Ik heb zelf ook spontaan bedacht dat ik rond 10 augustus (wat later kan ook, uiterlijk 1 september weer terug) een weekje naar de zon wil… Erg kort dag, dus als je dit wat lijkt, dan kunnen we het misschien snel concreet maken. Ik ben zelf een man van 30, met een groep gaan zou evt ook kunnen (gaat om de klik). Ik lees het wel, groetjes