Zonvakantie juli/augustus

Hoi,
Ik ben Nathalie, 25 jaar en op zoek naar een reismaatje aangezien al mijn vriendinnen nog steeds heel gezellig, maar bezet zijn en dus met hun liefje op vakantie gaan!
Ik heb ontzettend zin in een heerlijke zon/strand -en een beetje -cultuur -vakantie ergens in Europa; als 't zonnetje er maar schijnt!:zon02:

Ik dacht zelf aan een weekje Turkije, Griekenland of Italie maar andere leuke ideeen zijn ook welkom! (eventueel een last-minute boeken i.v.m wat krap budget)

Is er nog iemand die tussen ongeveer de 20 en 30 jaar die dat wel ziet zitten?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Nathalie
:dag:

**P.s. Ik heb mijn reisgenoot reeds gevonden! **

Heey Nathalie,

Waar kom je precies vandaan?

Zelf kom ik uit de buurt van R’dam en werk doordeweeks in omg. Eindhoven.

Ik heb mischien evt. interesse om mee te gaan.

Gr. Pascal.

Heykes,

Ik ben Veerle uit België (27 jaar) en zou ook heel graag een “zon, zee, strand, beetje cultuur vakantie” doen :zon02:
maar zit zowat in hetzelfde schuitje… vrienden gesetteld of met hun vriend op reis…

Zelf hou ik van de spaanse costa’s, maar Turkije vind ik ook wel leuk (lekker goedkoop). Het zou wel leuk zijn als we met een groepje konden gaan… een zelf-georganiseerde single-reis, hihi.

Je laat maar iets weten :dag:

Groetjes,

Veerle

Hi, hi,

Ik heb mijn reis al geboekt voor 2 weekjes turkije all-in hotel, maar helaas ben ik mijn reismaatje kwijt geraakt. Als ik niemand kan vinden ben ik verplicht het te annuleren en dat gaat ook weer geld kosten dus ik hoop dat ik iemand kan vinden. Ik ga van 25 augustus t/m 8 september. (ben 21 jaar).

kusz stephany

Hoi!

Ik ben julia (25) uit nederland. Het lijkt me leuk om mee te gaan!en ik ben benieuwd of jullie al wat gepland hebben:)

hey hey!

Wat leuk dat je ook nog iemand zoekt voor de zomervakantie! ik dacht dat ik de enige was! Maar ik ben dus ook nog op zoek naar een leuke reisgenoot, (aangezien me vriendinnen al andere plannen hebben) die lekker op het stand wil luieren maar ook gezellig winkelen en uitgaan, en natuurlijk ook een beetje cultuur… Ik heb vakantie vanaf half juli, en zou graag 1 a 2 weekjes naar een gezellige(touristische) bestemming in europa gaan(italie, spanje, griekenland), ik hoor graag van je! Groetjes Tess

Hoi Tess!

Ik kan van 6 t/m 19 juli, dus dat wordt wat krap, of wat later vanaf 31 augustus…en jij?

Haai! Wil ook graag een weekje naar Turkije ofzo, maar hetzelfde verhaal als bij de andere meiden: vriendinnen die al plannen hebben met hun lief of niet gaan…
Ik ben 30, single en hou van zon, zee, strand, beetje stappen, noem maar op! Woon in NH
Groetjes!

Hey Nathalie!

Heb mij vandaag maar eens aangemeld via deze site, aangezien ik dolgraag op vakantie wil! Mijn vriendin waarmee ik op vakantie zou gaan heeft helaas geen geld en al mijn andere vriendinnen zijn (net als bij jou) al lekker gesetteld.
Heb de afgelopen week al de sites voor single-reizen afgestruind, maar dan weet je gewoon echt niet wie of wat je treft. Vooraf een reisgenootje zoeken leek me daarom toch maar een beter plan. Je kunt dan namelijk ook nog eens vooraf afspreken om te kijken of het klikt of niet.

De vakantiebestemming maakt mij niet heel veel uit, zolang er maar zon, zee en strand is en wat leuks te doen in de omgeving. Een auto-tje huren vind ik ook altijd leuk, want dan kun je overal heen rijden die dag wat je leuk lijkt.

Mijn voorkeur gaat uit naar een last-minute. Maar ja daar draait het nu ook al bijna op uit aangezien het al juli is! En mijn voorkeur is echt het vliegtuig, want dan begint mijn vakantie al op schiphol. >>>

Ik heb zelf vakantie van 1 augustus tot 29 augustus… dus ben bijna de hele maand augustus beschikbaar.

Mij lijkt het t handigst dat je elkaar eerst eens ontmoet om te kijken of het klikt, dan kun je daarna ook nog samen achter de computer kruipen om gezamenlijk een reis uit te zoeken.
Ik kom zelf uit Surhuisterveen (ligt tussen Leeuwarden en Groningen in), maar ben best bereid om hiervoor een stukje te reizen.

Aangezien ik graag op vakantie ga met iemand rond mijn eigen leeftijd (25 jaar) en iemand die spontaan overkomt, lijkt het me leuk om met jou te gaan!

Mocht je het leuk lijken, kun je mij ook toevoegen op hyves: eelkje84.hyves.net

De vakantiegroeten uit Surhuisterveen,

:dag:

Eelkje

Hallo Dames,

Rond 15 juli wil ik een vlucht nemen naar Athene en vanuit daar eiland hoppen door de Cycladen. Volgens mij is twee weken lang genoeg om alle te zien.
Ik heb nog niets geboekt, dus mocht een van jullie interesse hebben.

Een snel over me zelf. Ik ben 27 jaar en woon in Den Bosch. Ben nog nooit eerder in Griekenland geweest maar wil het heel graag zien. Heb zin in een lekker break waarbij ik van de zon kan genieten maar ook lekker cultuur opsnuiven.

Heb je zin om op de bonnefooi (met een lonely Planet) door Griekenland te reizen dan hoor ik het graag.

Groetjes Berith

goede avond nathalie , ik zoek nog een reisgenoot op kort termijn voor een leuke rustige zon vakantie . ik zelf ben 30 jaar ik wacht je reactie af groeten hendri

Hoi iedereen,
Sorry voor mijn late reactie maar ik schijn deze site toch niet helemaal te begrijpen :S !
Ik heb namelijk elke keer gekeken wanneer ik een persoonlijke reactie kreeg ( via een melding van hotmail) maar wist niet dat er ook onder mijn berichtje reacties gezet konden worden! ( beetje blond af en toe!)
Nou zijn er oppeens zoveel reacties gekomen dat ik even niet weet waar ik beginnen moet!
Wel heel leuk trouwens en bedankt voor al jullie reacties! Ik kan zelf vanaf ongeveer 13 tot begin augustus een vakantie plannen, en het liefst een of twee weekjes ( hangt een beetje van de kosten af) en dan een last minute (Wat bijna al niet anders kan.)
Wie vind het een leuk idee om evnt. Met een groepje te gaan?
Ik moet nu weg maar wilde nog wel ff laten weten dat ik nog steeds op zoek ben naar een reismaatje, ik zal binnenkort even afzonderlijk op alle berichtjes reageren.

Groetjes,
Nathalie

Hey allemaal,

Het lijkt mij ook wel leuk om met een groepje te gaan… het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen!

Ik zit er alleen mee dat ik in augustus pas vrij heb, 2 weken wordt hem dan eerst ff niet.
(heb nog niet overlegd of het evt. ook anders kan mijn vakantie (maar dat zal wel niet).

Wie lijkt dit nog meer leuk dan???

Ben wel benieuwd :zon02:

Grt.
Eelkje

Hello!
Het wordt steeds drukker hier! Weet niet wat de plannen nou precies worden, maar ik zelf kan alleen van 31 juli t/m 9/8, ff ruim een week dus.

Dat zou voor mij ook kunnen!

8 dagen is leuk (minder moet het eigenlijk niet worden ;))

Als een groepje zou lukken zou dat echt super zijn, alleen wordt dat wel iets lastiger boeken soms met een last minute.

Ik wacht af :zon02:

Grt.
Eelkje

Hai!
Met een groepje is ook onwijs leuk ja! Ben alleen benieuwd of dat allemaal gaat lukken zo. Maar ik ben er in ieder geval voor in!!!
Lekker naar de zon:zon02:

Groetjes Patricia

Hey hallo daar!

Gaan jullie met alleen meiden op vakantie? En lukt het om de plannen wat concreter te krijgen;-). Kan me voorstellen dat het best lastig is om het iedereen naar zijn zin te maken, sowieso qua bestemmig en reisdata.

Ik zelf heb vanaf volgende week vakantie, en zou in eerste instantie met een vriend een week of twee op pad gaan. Aangezien hij voor zijn werk pas twee weken later weg kan moet ik voor de eerste twee weken nog wat zien te vinden, het gaat om week 29 en 30.

Ik ben trouwens 28…:wink:

Waarheen? Geen idee nog! Het liefst wel met de auto en tentjes naar een plek waar een hoop leuke dingen te doen, en mooie dingen te zien zijn!! Ik beschik over een goede/ruime auto uit 2007, dus de ANWB hoop ik niet nodig te hebben.

Mocht er iemand ideeën hebben die een beetje passen binnen mijn verhaal laat dan wat van je horen!:slight_smile:

Groetjes!

Hi! Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een reismaatje… Zit ook met vriendinnen die allemaal gesettled zijn en niet op hun vrijgezelle vriendin zitten te wachten op hun welverdiende vrije tijd samen:) Graag zou ik ook in contact komen met mensen waarmee ik zou kunnen reizen. Ik heb vakantie van 17 tm 29 augustus. Ik hoop graag iets te horen:) Groetjes, Roos

Ik zou graag 12 of 13 juli voor 8 dagen weg gaan!!

Ben een spontane (soms beetje gekke ;)) meid van 23 jaar. Hou van het leven. Op vakantie wil ik een combi van zonnen/luieren en excursies doen.

In het dagelijks leven ben ik maatschappelijk werker. Ik fitness, hou van gezellige dingen doen met vriendinnen en hou van muziek (rock, top 40)

Jeetje, wat een drukte hier! Wel erg leuk dat er zoveel mensen nog op zoek zijn naar een vakantie! Het wordt door de tijdsdruk wel een beetje lastig plannen allemaal:S Maar als we doorzetten…
Ik heb nog eens even goed mijn agenda bekeken, ik zou vanaf 20 juli(eerder kan ook maar dan moet ik wat afspraken verzetten) tot 9 augustus op vakantie kunnen gaan. Nogmaals; bestemming maakt me zeer weinig uit als er maar zon,zee strand, leuke dingen om te doen/zien zijn en het betaalbaar is.
Aangezien er wel meer voor in zijn om met een groepje op vakantie te gaan en dat heel leuk is maar idd wel lastig te regelen dacht ik het volgende: We plannen een dag(avondje) ergens op een centraal punt in NL met beschikbaarheid van een computer. Even kennis maken, borreltje erbij en met wie het dan nog ziet zitten boeken we een last minute! Het zou zowiezo bij mij kunnen maar ik weet niet of iedereen het ziet zitten om naar Castricum ( Noord Holland, vlak bij Alkmaar) af te reizen. Het is allemaal wel heel spontaan, en ook een beetje eng, maar anders zitten we allemaal een hele zomer op te bank te dromen over hoe leuk het had kunnen zijn!
Ik denk dat de meeste mensen nog aan het werk zijn dus dacht ik dat 's avonds het makkelijkst is om af te spreken. Hier een paar voorstellen voor data’s (over de locatie moeten we maar even overleggen)
Woensdag 8 juli
donderdag 9 juli
(het weekend ben ik weg dus dat gaat niet lukken)
Of een avondje in de week daarna ( week 29)
Hoe eerder hoe beter lijkt mij…

Als het je wat lijkt, reageer dan even met een voorstel voor een datum. Dan kies ik een datum uit waarvoor de meeste animo is.

Ben benieuwd!

Groetjes,
Nathalie