Lekker een week of twee zon,zee,strand(zomervakantie)

Hoi,

Ik ben Nathalie, 27 jr en leerkracht in het basisonderwijs.(gewoon juf dus ;-))
Ik ben in de zomer 6 weken vrij (vanaf 21 juli) en al mijn vriendinnen zijn druk met hun gezinnetjes vandaar dat ik op zoek ben naar een reismaatje(s).
Heb een aantal keer een groepsreis gemaakt wat me erg bevallen is maar wil nu gewoon lekker een paar weekjes relaxen.
Turkije/Griekenland/Kroatie… het maakt mij niet veel uit, als de zon maar schijnt!:vak02:

Als je interesse hebt, hoor ik graag van je!

hai nathalie, ik ben lisette ook 27 jaar en ik zoek ook een vakantiemaatje. ik wil graag zeker 3 weken gaan en lekker na een zonnig land.
ik hoor het graag van je! groetjes lisette

Hoi Lisette,

Bedankt voor je reactie,
Drie weken weg naar een warm en zonnig land lijkt me heerlijk! De plek maakt mij ook niet zo veel uit. Ik wil vooral lekker rustig aan doen, overdag uitslapen dan lekker naar het strand of zwembad en 's avonds langs de boulevard wandelen, leker een hapje eten en evt. nog een kroegje in. (ben geen enorm stapbeest maar af en toe een drankje doen vind ik wel gezellig.
Wat voor vakantiebestemming lijkt jou leuk?

Groetjes,
Nathalie

heey nathalie,
goed om te horen liggen volgens mij op 1 lijn haha.
ik dacht zelf aan curacao. Niet te groot maar wel lekker strand zon zee boulevard. maar andere plaatsen zijn ook prima!
mijn email is yoaniva@hotmail.com misschien dat we dan even verder kunnen babbelen!
gewoon over onze ideeën!
groetjes lisette

hai nathalie, je hebt mijn berichtje nog niet gelezen. Maar zullen we vanavond even kletsen op msn hyves of facebook? Kunnen we even kijken of we dezelfde ideeën hebben! gr lisette

Hoi Lisette,
Sorry voor de late reactie! Ben belachelijk druk geweest afgelopen week. Heb jij evt. zondag tijd om op de chat te praten? Vond het wel een goed idee van je!
Groetjes,
Nathalie

heey nathalie, zondag ben ik niet thuis, we kunnen s’avonds wel even kletsen!
hoor het nog wel gr lisette

Hoi Lisette,

Vanavond is voor mij prima. Uurtje of 8? Mijn email is nathalie_burrei@hotmail.com, facebook: nathalie Burrei.
Mocht het niet lukken, maandagavond?
Groetjes,
Nathalie

Net al jij / jullie deze zomer lekker de zon opzoeken. Even ontspanning
Lijkt me leuk wat van je te horen

we gaan als het goed is al met zijn tweeën en dat vinden we ook het fijnst! gr lisette