Hi,
Ben je net als ik een hardwerkende jonge vrouw die graag een weekje naar de zon zou willen? Dan kunnen we misschien wel samen gaan. Mijn vrienden hebben hun vakanties al vastgelegd, of ze hebben geen geld, of we hebben niet dezelfde vakantie interesses dus vandaar dat ik op zoek ben naar een leuke meid om eind juli een weekje mee naar de zon te willen.
Ik zoek een reismaatje om bij voorkeur ergens in Europa naar toe te gaan, lekker zonnen, eten, zwemmen, terrasjes pakken en dansjes maken. Geen zuipvakantie a la Chersonissos, maar lekker ontspannen 
Werk je ook fulltime, ben je Hbo (+) opgeleid en kom je misschien uit de buurt van Amsterdam en ben je tussen de 23-30 jaar en herken je je in bovenstaande, mail me dan gezellig en wie weet gaan we wel samen op vakantie!
Ik zie je reactie tegemoet.
Groeten Annette
Hoi Annette,
Je verhaal is zo ontzettend herkenbaar. Ik ben 28 jaar en werk als wijkverpleegkundige. Mijn vriendinnen hebben of geen geld of geen vakantie in dezelfde tijd als ik. Omdat ik niet net als vorig jaar zin had om mijn vakantie in het koude Nederlandse weer door te brengen heb ik een tijdje geleden als mijn stoute schoenen aangetrokken en mijn zomervakantie geboekt. Ik ga 14 juli voor 8 dagen naar Turkije, op Blue Cruise. Heerlijk relaxen, zwemmen, genieten van de zon, aantal uitstapjes maken en vooral heerlijk verwend worden aan boord. Ik zou het ontzettend leuk vinden om met een leeftijdsgenoot aan boord te zijn die week. Ik heb de Blue Cruise geboekt via Deniz travel, op hun website vind je heel veel informatie en ervaringen van eerdere deelnemers. Ik ben zelf ook al eerder op Blue Cruise geweest samen met een vriendin, toen een iets minder luxe variant. Dat is me ontzettend goed bevallen, vandaar dat ook nu mijn keus op een Blue Cruise gevallen is. Ik vind het een ideale manier van vakantie vieren na een jaar hard werken.
Hopelijk ben je enthousiast geworden door mijn verhaal en heb je zin en tijd om met me mee te gaan.
Groetjes Moniek