Hoi,
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Nathalie, 25 jaar oud , woon in Noord-holland en werk in het onderwijs.
Mijn vriendinnen gaan allemaal met hun lovers op vakantie en daarom ben ik dus op zoek naar een vakantiemaatje(s)!
Ik ben gebonden aan de schoolvakanties en zou graag in de zomer van 2009 een week of twee er tussen uit willen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een zon,zee,strand/cultuur bestemming. Lekker terrasjes pikken, leuke dorpjes bezoeken, bijkomen op het strand en af en toe het uitgaansleven opzoeken.
Waar naar toe maakt mij niet zoveel uit, als het zonnetje:zon02: er maar schijnt en er wat te zien en te beleven valt! (en vanwege het budget graag in Europa)
Ik heb vakantie vanaf 4 juli t/m 13 augustus.
Ik ben dus op zoek naar een of meerdere (vrouwelijke) reisgenootjes om een leuke vakantie mee te hebben!
Lijkt het je/jullie wat om met mij op vakantie te gaan dan hoor ik graag van je!
Hier ook een juf uit Noord-Holland. Ik ben 30 jaar. Jou oproepje spreekt me wel aan. Wie weet kunnen we een keer wat mailen/overleggen? Stuur me dan een berichtje als je wilt.
Bedankt voor je reactie!
het lijkt mij ontzettend leuk en het is iets wat ik altijd al heb willen doen maar helaas laat mijn budget het deze zomer niet toe! Wie weet een andere keer. Succes met het vinden van een reismaatje en alvast heel veel plezier!
Wij (19-m, 24-m, 26-v en 30-m) komen a.s. zaterdag bij elkaar om te zien of het tussen ons ‘klikt’. Indien dit het geval is zal er een reis gepland worden doorheen zuid-oost-Europa. Reizen met de trein en verblijven in hostels.
Misschien lijkt je dit wat? Kan nog wel wat vrouwelijk gezelschap gebruiken We zijn wel allemaal van België…